سرکلیدی

در حال حاضر شایعاتی در مورد هدایای تبلیغاتی وجود دارد که گفته می شود “تنها راه تاثیر گذاری با محصولات تبلیغاتی انتخاب محصولاتی با سایز و اندازه بزرگ ” است، مانند تقویم رومیزی ، لیوان تبلیغاتی و کیف های دستی. البته برخی افراد نیز نظر دیگری دارند و می گویند که قطعا این محصولات تنها راه برای تأثیرگذاری نیستند. و در حقیقت، اقلام کوچک تر می توانند به همان اندازه موثر باشند، حتی در برخی موارد موثرتر از همتایان بزرگترشان. نمونه هایی از کالاهای کوچکتر عبارتند از سرکلیدی تبلیغاتی، که شاید یکی از قوی ترین اقلام موجود باشد. این که آیا سرکلیدی های تبلیغاتی از موارد سایز بزرگتر مانند تقویم ها موثر تر هستند، یک سوال ساده نیست. هر دو این موارد دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

این مقاله با هدف برجسته کردن این موضوع است که ثابت کند که اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق که می خواهد برند شما را به عموم مردم معرفی کند، نیازی به صرف مقدار زیادی پول ندارد و با هزینه مناسبی می توان اینکار را به بهترین شکل انجام داد. سرکلیدی های تبلیغاتی یک ابزار بسیار عالی هستند زیرا هرشخصی برای آویزان کردن کلیدهای خانه یا کلید ماشین و یا هر کلید دیگری از آن ها استفاده می کند. به همین دلیل، سرکلیدی ها دامنه بازاریابی فوق العاده ای را ارائه می دهند و با وجود اندازه شان، هدایای تبلیغاتی بسیار عالی هستند.

مزایای سرکلیدی تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی

بهترین و محبوب ترین، دو ویژگی هستند که همیشه باید برای اولین بار در هنگام انتخاب اقلام تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد و بستگی به این دارد که کدام ویژگی برای کسب و کارتان مهم تر باشد. شاید در برخی مواقع هر دو ویژگی برایتان اهمیت زیادی داشته باشند. سرکلیدی های تبلیغاتی مزایای زیادی دارند که باعث شده که محبوب و بهترین هدیه تبلیغاتی باشند از جمله :

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  ۵ دلیل مهم برای استفاده از هدایای تبلیغاتی

قیمت : سرکلیدی های تبلیغاتی بسیار ارزان هستند و طیف گسترده ای از شکل ها و اندازه های کاملا قابل تنظیم را با قیمت های ارزان فراهم می کند.
ناحیه چاپ عالی : سرکلیدی ها سطحی فوق العاده و قابل تنظیم را در اختیار شما قرار می دهد که در آن شما می توانید لوگو، نام کسب و کار و جزئیات تماس خود را نمایش دهید.
طیف گسترده ای از گزینه های انتخاب : سرکلیدی های تبلیغاتی در تمام اشکال و اندازه ها گرد، مربع، چرخ دنده ای، ضد استرس و سرکلیدی با در بطری بازکن، سرکلیدی فلزی تبلیغاتی، جا کلیدی چرمی، سرکلیدی پلی استر، سرکلیدی چوبی ، سرکلیدی های ابزار دار ، چراغ قوه یا تست اسکناس دار و غیره، به همین دلیل، آن ها را می توان برای استفاده در هر زمان مورد استفاده قرار داد مثلا سرکلیدی های شکل خانه می توانند برای شرکت ها و مغازه های املاک و مستغلات و سایر شرکت هایی هستند که در بازار مسکن فعالیت می کنند ایده آل باشند. و سرکلیدی های فلزی بهتر می توانند برای استفاده مشتریان شرکت های بزرگ یا شرکای تجاری آن ها مناسب باشند.
زنجیرهای سرکلیدی ها را می توان از طیف گسترده ای از مواد ساخت : کلید های پلاستیکی گزینه ای ارزان تر را ارائه می دهند و به همین دلیل می توان آنها را به راحتی در رویداد هایی نظیر سمینارها و نمایشگاه های تجاری مورد استفاده قرار داد. با این حال، کلید های چرمی و فلزی به دلیل ظاهر معتبر و لوکس خود، برای توزیع بین مشتریان شرکت کاملا مناسب هستند.
سرکلیدی ها بسیار با دوام هستند و بازاریابی آنلاین طولانی مدت را ارائه می دهد : مثلا اگر شما کلاه ایمنی می فروشید و آن را بر روی سرکلیدی درج کنید و به دست مشتریان خود بدهید است این کار باعث می شود که کلاه ایمنی به عنوان کالای تبلیغاتی بر روی مشتریتان تأثیر می گذارد. به این ترتیب احتمال بسیار کمی وجود دارد که دریافت کنندگان از هدیه تبلیغاتی خود استفاده نکنند.
کاربردی : اشیائی که برای اهداف مشخص به کار می روند تقریبا همیشه انتخاب مناسبی برای محصولات تبلیغاتی است. خودکار تبلیغاتی ، ماگ ، موس پد و سرکلیدی ها اقلامی کاربردی هستند به سادگی توسط مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند. هرچه این کالا های تبلیغاتی بیشتر مورد استفاده قرار گیرند، بهتر است و به همین دلیل محصولاتی مانند سرکلیدی ها، خودکار ارزان تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی و چنین موارد تبلیغاتی موفق هستند. این ها اشیایی هستند که همه از آنها استفاده می کنند. برای مثال، یک سرکلیدی چند بار در روز در خانه یا شرکت، در هنگام قفل یا باز کردن درب ها مورد استفاده قرار می گیرند و بار ها جلوی چشمان مشتریانتان قرار می گیرند. یکی از کاربرد های خوب و مهم سرکلیدی این است که شما می توانید به عنوان تقدیر و تشکر به مشتریان خود به صورت اشانتیون تقدیم کنید که این موضوع باعث جلب توجه فروشگاه شما شده و میزان فروش شما را زیاد می کند.
قابل حمل بودن : عامل مهم دیگر قابل حمل بودن است. یک آیتم تبلیغاتی خوب به راحتی از محل به مکان منتقل می شود، بنابراین می توان آن را در بسیاری از مکان های مختلف برای حداکثر قرار گرفتن در معرض دید ها استفاده کرد. سرکلیدی ها مانند خودکار های تبلیغاتی به راحتی می توانند در جیب یا کیف مشتریان شما جا شوند.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  سرکلیدی

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی کامل و مناسب می گردید، سرکلیدی های تبلیغاتی برند شرکت شما را پوشش داده و به نمایش می گذارد و در پیشرفت شرکت شما کمک بسزائی میکند. استفاده از انواع سرکلیدی تبلیغاتی در سمینارها و مناسبتهای پر جمعیت به نفع شما خواهد بود، زیرا علاوه بر هزینه پایینی که آنرا در جمله هدایای تبلیغاتی ارزان قرار می دهد این هدیه تبلیغاتی در همه جا همراه آنها  خواهد بود و تبلیغات شما در همه جا دیده خواهد شد.این کار تاثیر مثبت و زیادی در درآمد و شهرت شرکت شما می گذارد و در همین حال تبلیغات برند و نام شرکت شما بیشتر در معرض نمایش عموم قرار می گیرند و شهرت بیشتری را برای شما بدست می آورند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×