متولدین سال سگ

متولدین سال سگ را بیشتر بشناسید و با خصوصیات اخلاقی و علایق آن ها آشنا شوید.

متولدین سال های سگ :  1289 ، 1301 ، 1313 ، 1325 ، 1337 ، 1349 ، 1361 ، 1373 ، 1385 ، 1397 ، 1421 ، 1433 ، 1445

خصوصیات متولدین سال سگ

سگ موجودی غمناک و نگران است همیشه حالت دفاعی به خود می گیرد و لحظه ای این حالت را ترک نمی کند . او همیشه در حال نگهبانی است و هوشیارانه اطراف را زیر نظر دارد .
او موجودی درون گراست که به سختی احساسات واقعی خود را آشکار می کند و آن هم زمانی است که حقیقتا ضرورت این کار را احساس کند . او بیش از حد یک دنده است و می داند که چه می خواهد. او اغلب با بدگمانی دلواپس زبان تیز و صراحت ناخوشایند و شدید خود است .
سگ بیش از هر کس به کلیات موضوع توجه نمی کند و در جزئیات مسائل غرق می شود و مرتب انتقاد می کند . به نظر می رشد که او در برخورد با هر چیز بی برو و برگشت دنبال عیوب می گردد ؛ چرا که در حقیقت بدبین ترین موجود دنیاست و هر چیز را در چهاچوب قوانین طبیعی آن می پذیرد .
او همواره پیش از دیگران علیه بی عدالتی فریاد می زند ؛ زیرا شجاعت این کار را دارد .
او ممکن است کمی گوشه گیر و بی اعتنا باشد ؛ اما روحیه انتقادی ذوق طنز و نیز عظمت آشکار روحش او را زا متهم شدن به تنگ نظری و خود پسندی بر کنار می دارد .
فراموش نکنید که سگ موجودی غیر اجتماعی است و از هر نوع شلوغی گریزان است . او در روابط عاشقانه بی احساس به نظر می رسد ؛ اما این تصور نادرست است . در واقع علت اصلی این حالت نگرانی شک و بی اعتمادی اون نسبت به احساسات خود و دیگران است . با تمام این عیوب می توان اصیل ترین خصلت های ذاتی انسان را یک جا در وجود سگ پیدا کرد . سگ باوفا راستگو درستکار و بسیار وظیفه شناس است . شما می توانید به او اعتماد کنید ؛ چرا که هیچ گاه ناامیدتان نخواهد کرد . او بهتر از هر کسی رازدار است ؛ زیرا در شعور و رازداری گوی سبقت را از همگان ربوده است . او از بازگو کردن رازها و صحبت های خصوصی دیگران بیزار است . موضوع صحبت های سگ مبتذل و بی قد و قیمت است و گاهی منظور خود را نادرست بیان می کند .
او به ندرت در جمع خود نمایی می کند ؛ اما بسیار با هوش است و هیچ کس بهتر از او نمی تواند به صحبت های دیگران گوش فرا دهد .
متولد سال سگ به آسانی می تواند اعتماد دیگران را به خود جلب کند و حق نیز همین است . او همیشه نهایت تلاش خود را برای دیگران می کند و در فداکاری تا مرز فدا شدن پیش می رود . همگان به او احترام گذاشته و ارزش خاصی برایش قائلند و حق دارند چرا که شایسته احترام است .
در طول تاریخ اغلب قهرمانان عدالت در سال سگ متولد شده اند ؛ زیرا از دید سگ هر نوع بی عدالتی منفور است و تا زمانی که بی عدالتی رخت از جهان بر نبندد نباید از پا نشست .
سگ از بی بند و باری دیگران جنگ وقایع ناگوار شکست بیکاری گرسنگی مردم جهان و فاجعه های انسانی در گذشته حال و آینده رنج می برد . خوشبختانه به ندرت اتفاق می افتد که سگ قهرمان هدف بی ارزشی را تعقیب کند . او همیشه می داند که چه می خواهد و به آن دست می یابد .
سگ فیلسوف و معلم اخلاق است و از مادیات روی گردان است . وقتی پولی به دست بیاورد ؛ سخاوتمندانه خرجش می کند و اهمیتی برای آن قائل نیست . در واقع او علاقه ای به پول ندارد . سگ چه ولگرد ابشد و چه ناز پروده دوستدار سادگی است و هیچ گاه از بی ساز و برگ بودن نگران نمی شود اما اگر به هر علت نیاز ناگهانی به پول پیدا کند هیچ کس بهتر از او راه به دست آوردن آن را نمی داند .
سگ با وفا می تواند سرپرست بی نظیری برای واحدهای صنعتی رهبر فعالی برای اتحادیه ها ‌روحانی و مربی چیره دستی باشد ؛ اما در هر حال او سخنوری با نظرات و عقاید اصیل و عمیق است . او در صورت لزوم قادر است مردم را رهبری کند و مردم نیز از پیروی او خشنود خواهند شد ؛‌ زیرا شرافت صداقت و ویژگی های مثبت سگ را در هیچ نماد دیگری نمی توان یافت ؛ افزون بر این نشانی از جاه طلبی در او دیده نمی شود .
متولد سال سگ در عشق نیز صادق و ثابت قدم است ؛ اما تا عمر دارد درگیر مشکلات احساسی خواهد بود که خود مسبب آنهاست ؛ زیرا با هیجانات مداوم احساسات ناپایدار شک و نگرانی همیشگی اش شریک عشق خود را می آزارد و همیشه دلواپس است .
سه دوره زندگی سگ در بی اعتمادی و تردید و به دلیل گرفتاری های شغلی به سختی سپری می شود . دوران کودکی او بی سامان است و در دوران جوانی با مشکلات زیادی دست به گریبان می شود . در میانسالی به دلیل گرفتاری های شغلی احساس ناامیدی و شکست می کند و در دوران پیری همواره از این که کاری برای انمجام دادن ندارد تاسف می خورد !
در هر صورت سگی که روز متولد شده در مقایسه با سگی که شب هنگام زاده شده زندگی آرام تر و کم دردسر تری خواهد داشت ؛ افزون بر این وظیفه سگ در شب نگهبانی از خانه است . او همواره بیدار و مراقب است برای فراری دادن و ترساندن دزدها پارس می کند و فرصتی برای استراحت ندارد . کوتاه سخن آن که سگ های زاده شده در شب ناچار باید به زندگی سگی تن در بدهند !

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  جملات بزرگان : آنتونی رابینز

مشاهیر متولد سال سگ

برتولت , برشت , لنین , ولتر, سقراط مولیر , لئون بلوم , مارسل پروست , یوری گاگارین , فیدو , گی دوماپاسان , لویی شانزدهم , شونبرگ , وینستون چرچیل , ال جلسون , جرج جرشوین , مایکل جکسون , سقراط

علایق متولدین سال سگ

رنگ : فیروزه ای

حیوان : سگ یا گوسفند

گُل : همیشه بهار

درخت : گیلاس

رایحه : حنا

گیاه : مرزنگوش

طعم  : گوشتی

ادویه : میخک

جواهر تولد : یاقوت

فلز: سرب

عدد شانس : ۹

آلت موسیقی : گیتار

شعارسگ

“من نگران هستم”

بهترین جفت سگ

( متولدین چه سال هایی برای متولدین سال سگ بهترین همسر هستند )

ببر ، خرگوش ، اسب

بدترین جفت سگ

اژدها ، بُز، خروس

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 2 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 22 فروردین 1403
  • 71 بازدید
  • بروزرسانی : 22 فروردین 1403

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×