متولدین سال میمون

متولدین سال میمون را بیشتر بشناسید و با خصوصیات اخلاقی و علایق آن ها آشنا شوید.

متولدین سال های میمون : 1299 , 1311 , 1323 , 1335 , 1347 , 1359 , 1371 , 1383 , 1395 , 1407 , 1419 , 1431, 1443

خصوصیات متولدین سال میمون

مشخصات کلی متولدین سال میمون : شرور و حیله باز
میمون در میان نمادهای دیگر طبیعتی غیر عادی و عجیب دارد . او موجودی بدجنس ، موذی ، شیطان ، گستاخ ، شوخ طبع و همیشه در حال مسخره بازی است ؛ اما شوخی های او غیر مستقیم و همراه با فریب است .
میمون موجودی اجتماعی و معاشرتی است و در ظاهر با همه خوب ارتباط بر قرار می کند ؛ باید گفت که ایجاد این رابطه نیز جزئی از حیله های او به شمار می آید . میمون در واقع موجودی خود پسند و خودپرست است .
متولد سال میمون بازیگوش و مردم دار است و هرگاه نظرات منفی اش را درباره دیگران در پشت محبتی ظاهری مخفی می کند ؛ مهربان به نظر می رسد . در حقیقت او هیچ کس را قبول ندارد و خود را برتر از همه می داند و این نشان می دهد که موجودی مغرور است . از اینها که بگذریم او روشنفکری است که علاقه فراوانی به دانستن دارد . او دوست دارد همه چیز را ببیند و بخواند همه چیز را برای خود خوب توضیح دهد و همیشه از تازه ترین اخبار روز دنیا آگاه شود .
میمون با سواد و با فرهنگ است و حافظه ای قوی دارد . او می تواند در صورت لزوم حتی کوچک ترین جزئیات چیزهایی را که خوانده دیده و یا شنیده به خاطر بیاورد . این ویژگی بسیار به او کمک می کند ؛ زیرا میمون ذهنی پریشان دارد و از این رو تا حد زیادی متکی به خاطرات خود است .
میمون خلاق و مبتکر است و با خلاقیت خود می تواند دشوارترین مسائل را با سرعتی اعجاب انگیز حل کند . اما هر گاه تصمیم به انجام کاری می گیرد باید بی درنگ شروع کند در غیر این صورت علاقه خود را از دست می دهد و بی هیچ کوششی همه چیز را رها می کند .
میمون هوش سرشاری دارد و توانایی اش در فریفتن دیگران شگفت انگیز است . او می تواند با چیره دستی اژدهای نیرومند را با آن همه هوش و درایت فریب دهد . او حتی در برابر جاذبه ببر مقاومت می کند و او را بی رحمانه مسخره کرده می آزارد .
میمون همانقدر که حیله گر است سیاستمدار و زیرک نیز هست و می تواند خود را در بدترین موقعیت ها محافظت کرده و از بند هر نو گرفتاری برهاند . او خود سر و خود خواه است و اجازه نمی دهد چیزی را به او تحمیل کنند . او همیشه حق انتخاب دارد .
او برای همه کاری آمادگی دارد و برای پیشبرد اهدافش دست به هر کاری می زند . از دروغگویی دورویی و حقه باری ترسی ندارد و در صورت لزوم شخصیت خود را نیز زیر پای می گذارد . او تا زمانی که صلاح بداند به این کار ادامه می دهد ؛ او به ندرت دستش رو می شود و به دام می افتد .
بعضی از میمون ها حتی کار را به دزدی یا دست کم دروغگویی می کشند .
به هر حال میمون هر کاری هم بکند باز هم دلرباست و آن چنان به رموز این کار آشناست که کسی حریفش نمی شود .
میمون موجود فرصت طلبی است و باید هم چنین باشد ؛ زیرا بخت با او یار است و فرصت های زیادی در اختیارش قرار می دهد . میمون به رغم جنبه های منفی وجودش مانند دروغگویی ریاکاری حقه بازی تکبر و غرور نادیده گرفتن وجدان و شرافت به خاطر هوش سرشار و ادراک بالایش مورد پسند همگان است .
میمون از مهارت زیرکی و حیله گری خاصی در تجارت برخوردار است از این رو شریک بی نظیری در کار محسوب می شود . او در هر کاری که احتیاج به تصمیم گیری سریع دیدباز و کمی وجدان داشته باشد به درد می خورد .
میمون می تواند در سیاست صنعت و تجارت به موفقیت دست یابد و در این میان هیچ نکته ای از رموز این علوم بر او پوشیده نماند . او می تواند در صورت تحصیل علم در هر کاری وارد شود موفق باشد .
اگر دست میمون را در انجام کار مورد علاقه اش باز بگذارند بهتر و سریع تر می تواند به شهرت دست یابد . تنها پرگویی موفقیت میمون را تهدید می کند زیرا با این کار به رغم دلربایی و جذابیت ذاتی اش دیگران را از خود خسته و ملول می کند .
با وجود گرفتاری های مالی میمون می تواند از موقعیت های خوب زندگی اش کاملا لذت ببرد ؛ با این حال در عشق بخت با او یار نیست و در رابطه با جنس مخالف ضعیف است .
میمون با داشتن روحیه ای شاد به سهولت گرفتار عشق می شود ؛ اما به همان آسانی نیز از آن خسته شده به دنبال عشق تازه ای می رود . متاسفانه او هیچ گاه چیزی را که به دنبالش می گردد پیدا نخواهد کرد ؛ زیرا شخصیت پایداری ندارد .
ممکن است میمون احساساتی و لبریز از شور و حرارت باشد اما روح انتقادی و بینش او به سرعت این شور و اشتیاق را فرو می نشاند . خوشبختانه او بهتر از هر کس دیگر می تواند به بدبختی هایش بخندد و به این ترتیب خود را از غم و غصه رها سازد .
میمون با هر نمادی که ازدواج کند احتمالا صاحب بچه های زیادی خواهد شد .

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  متولدین سال نهنگ ( اژدها )

مشاهیر متولد سال میمون

لیندون جانسون , پوانکاره , دالادیه , ترومن , ژولیوس سزار, چمبزلن , لئوناردوداوینچی , مودیلیانی وگوگن , مارکی دوساد , باسترکیتون , کاپیتان کوک , میشل مورگان , الیزابت تیلور, روبرت فلاهرتی

علایق متولدین سال میمون

رنگ : زرد

حیوان : ببر

گُل : قاصدک

درخت : چنار

رایحه : یاسمین

گیاه : آویشن

طعم : شیرین

ادویه : دارچین

جواهر تولد : چشم گربه ای

فلز: طلا

عدد شانس : 10

آلت موسیقی : گیتار

شعارمیمون

“من تفریح می کنم”

بهترین جفت میمون

( متولدین چه سال هایی برای متولدین سال میمون بهترین همسر هستند )

موش ، اژدها

بدترین جفت میمون

ببر

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 2 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 21 فروردین 1403
  • 76 بازدید
  • بروزرسانی : 22 فروردین 1403

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×