چاپ سی دی - جم گستر توان تابش

چاپ روی سی دی در شیراز

چاپ روی سی دی CD و دی وی دی DVD

مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی شیراز افتخار دارد با سابقه تخصصی در زمینه چاپ روی CD ، چاپ DVD و تکثیر سی دی و دی وی دی به صورت مستقیم روی CD و DVD با بهره گیری از جدیدترین سیستم چاپ مستقیم دیجیتال CD ، افست DVD ، استمپر سی دی ( از کشور ژاپن با کیفیت 4800 DPI با تفکیک رنگی 8 رنگ دیجیتال و 5 رنگ همزمان ) ،  minicdOFFSET منطبق بر خروجی های استاندارد چاپ حرفه ای cd , dvd با خروجی روزانه دیجبتال 15000 عدد و 50000 عدد خروجی افست استمپر CD , DVD , MINICD  در خدمت شما هموطن گرامی باشد.
لازم به ذکر است تکنولوژی چاپ سی دی و DVD در این مرکز براساس استاندارد CMYK بوده و خروجی چاپ CD و چاپ DVD با طرح دلخواه شما پس از تائید تکنسین چاپ DVD و سی دی با بالاترین کیفیت روی CD ، DVD ، MINCD به چاپ میرسد .
این مجموعه پتانسیل اجرا و تولید و چاپ سی دی را به چند نوع تکنولوژی چاپ برای CD , DVD , MINI CD دارد .

چاپ پکینگ جعبه ، قاب و کاور سی دی CD و دی وی دی DVD

از خدمات سرویس های طلایی در زمینه چاپ سی دی و چاپ دی وی دی می توان به بسته بندی DVD , CD و پکینگ CD , DVD , MINI CD نیز اشاره کرد که شامل انواع قاب های پلاستیکی CD , DVD , MINI CD طرح ها و رنگ های متنوع ، طراحی و ایجاد جعبه های DVD مقوایی با طرح دلخواه شمامیباشد.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  چاپ سابلیمیشن

تکثیر سی دی CD و دی وی دی DVD

تکثیر CD و DVD ، تکثیر MINICD در این مرکز با استفاده از 2 نوع تکنولوژی امکان پذیر است:
1. تکنولوژی رایت نیمه صنعتی : با استفاده از DUPLICATOR که از DVD یا CD چاپ شده شما یک MASTER با کیفیت بالا تهیه میشود وبه وسیله دابلیکیتور تکثیر میشود.
2. تکنولوژی استمپراورجینال : در این روش از محتوای CD , DVD , MINICD شما یک قالب استمپری که از جنس آلومینیوم است تهیه میشود و پس از تولید به صورت کاملا مکانیزه و صنعتی محصول شما به قسمت چاپ سی دی و دی وی دی و بسته بندی ارسال می شود . پس از فرآیند چاپ برای تثبیت ، ضدخش CD زدآب DVD و ضد نور CD شدن طرح چاپ شده سطح به وسیله دستگاه مخصوص UV کوت می شود که زیبایی واستقامت خاصی را به چاپ می بخشد . ( تولید و چاپ سی دی به صورت اورجینال )

چاپ و رایت (تکثیر) سی دی CD و دی وی دی DVD به چه مراکزی پیشنهاد می شود : 
چاپ اختصاصی و تکثیر سی دی CD ، دی وی دی DVD ، مینی سی دی MINICD ، کاور ، پکینگ و قاب با روش های چاپ دیجیتال ، افست و استمپری در مهدکودک ، مدارس ، دبیرستان ، شرکت خصوصی و دولتی ، ادارات ، درمانگاه ، آزمایشگاه ، بیمارستان ، آموزشگاه و مراکز آموزشی ، مراکز درمانی ، مراکز مذهبی ، دندانپزشکی ، همایش ، سمینار ، اجلاس و در تبلیغات محصولات و برای برنامه نویسان و خوانندگان ( آلبوم و ترک موسیقی ) ، نویسندگان ( کتاب صوتی ) و شاعرها کاربرد فراوانی دارد.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  تاثیر رنگ در تبلیغات و بازاریابی چقدر است؟

سرویس های طلایی با بهره گیری از جدیدترین روشهای چاپ و تکثیر دیسک های نوری ، با دقت و سرعت بالا آماده همکاری با تمامی سازمان ها و شرکت در سراسر ایران میباشد.

price

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×