nofollow

سه شنبه 10 سپتامبر 2019

نزدیک به 15 سال پیش ، ویژگی nofollow به عنوان ابزاری برای کمک به مبارزه با هرزنامه ارائه شد.
همچنین به سرعت یکی از روشهای توصیه شده Google برای پرچم گذاری لینک های مرتبط تبلیغاتی یا
حمایتی بوده. وب از زمان معرفی nofollow در سال 2005 تکامل یافته است و زمان تحول nofollow نیز هست.
امروز ، ما دو ویژگی پیوند جدید را اعلام می کنیم که روش های اضافی برای وب مسترها برای شناسایی
ماهیت پیوندهای خاص به جستجوی Google ارائه می دهند. اینها ، همراه با nofollow ، در زیر خلاصه می شود:

rel = “sponsored”: از مشخصه sponsored برای شناسایی پیوندهایی در سایت خود که به عنوان بخشی

از تبلیغات ، حمایت مالی یا سایر قراردادهای جبران خسارت ایجاد شده اند ، استفاده کنید.

rel = “ugc”: UGC مخفف محتوای تولید شده توسط کاربر است ، و مقدار ویژگی ugc برای پیوندهایی

در محتوای تولید شده توسط کاربر ، نظیر نظرات و پست های انجمن پیشنهاد می شود.

rel = “nofollow”: از این ویژگی برای مواردی که می خواهید به صفحه پیوند دهید استفاده کنید

اما نمی خواهید دلایلی از هر نوع تأیید ، از جمله عبور از رتبه بندی اعتبار به یک صفحه

دیگر دلالت کند.

وقتی nofollow معرفی شد ، Google هیچ پیوندی را که به این روش مشخص شده باشد ، به عنوان سیگنالی برای استفاده در الگوریتم های جستجو برای ما حساب نمی کند. این اکنون تغییر کرده است. با تمام ویژگی های پیوند – حمایت شده ، UGC و nofollow – به عنوان نکاتی در مورد اینکه کدام پیوندها را در نظر گرفته یا بهبود بخشد در جستجو ترتیب اثر داده می شود. ما از این نکات – به همراه سیگنال های دیگر – به عنوان راهی برای درک بهتر نحوه تحلیل مناسب و استفاده از پیوندها در سیستم های شما استفاده خواهیم کرد.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  ثبت سایت در سرچ کنسول یا وبمستر تولز گوگل

چرا چنین پیوندهایی را کاملاً نادیده نگیریم ، همانطور که در مورد nofollow اتفاق افتاده است؟ پیوندها حاوی اطلاعات ارزشمندی هستند که می توانند به ما در بهبود جستجوی کمک کنند ، مانند نحوه توصیف کلمات موجود در پیوندها محتوای مورد نظر را توصیف می کنند. مشاهده همه پیوندهایی که با آنها روبرو می شویم همچنین می تواند به ما در درک بهتر الگوهای پیوند غیرطبیعی کمک کند. با انتقال به یک مدل اشاره ، ما دیگر این اطلاعات مهم را از دست نمی دهیم ، در حالی که هنوز به صاحبان سایت این امکان را می دهیم که به برخی پیوندها وزن یک تأیید شخص اول را اضافه کنند.

ما می دانیم که این ویژگی های جدید سؤالاتی را ایجاد می کنند ، بنابراین در اینجا سؤالی متداول است که امیدواریم اکثر آنها را پوشش دهد.

 

آیا نیاز به تغییر پرونده های موجود خود دارم؟

 

آیا می توانم بیش از یک مقدار rel در یک لینک استفاده کنم؟

بله ، می توانید بیش از یک مقدار rel در یک پیوند استفاده کنید. به عنوان مثال ، rel = “ugc sponsored” یک صفت کاملاً معتبر است که نشان می دهد این لینک از محتوای تولید شده توسط کاربر ناشی شده است و پشتیبانی می شود. در صورت تمایل به عقب بودن با خدماتی که از ویژگیهای جدید پشتیبانی نمی کنند ، همچنین استفاده از nofollow با خصوصیات جدید – مانند rel = “nofollow ugc” معتبر است.

 

اگر از تبلیغات nofollow برای تبلیغات یا پیوندهای حمایت مالی استفاده می کنم ، آیا باید آن ها را تغییر دهم؟

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  استفاده از یک افزونه سئو و فعال‌سازی تگ “rel=”canonical

خیر. برای جلوگیری از مجازات های مربوط به طرح پیوند ، می توانید از nofollow به عنوان روشی برای پرچم گذاری چنین پیوندهایی استفاده کنید. نیازی به تغییر هرگونه نشانه گذاری موجود نیست. اگر سیستمهایی دارید که این پیوند را به لینکهای جدید اضافه می کنند ، آنها می توانند به این کار ادامه دهند. با این حال ، توصیه می کنیم اگر یا در صورت مناسب بودن ، به rel = “sponsored” تغییر دهید.

 

آیا من هنوز نیاز به پرچم گذاری تبلیغات یا لینک های حمایت شده دارم؟

بله. اگر می خواهید از اجرای طرح پیوند ممکن جلوگیری کنید ، برای پرچم گذاری این پیوندها از rel = “sponsored” یا rel = “nofollow” استفاده کنید. ما ترجیح می دهیم از “sponsored” استفاده کنیم.

اگر از صفت اشتباه در پیوند استفاده کنم چه اتفاقی می افتد؟
هیچ ویژگی اشتباهی جز در مورد پیوندهای حمایت شده وجود ندارد. اگر یک لینک UGC یا یک لینک غیر تبلیغی را به عنوان “sponsored” پرچم گذاری کنید ، می توانیم این نکته را مشاهده کنیم اما تأثیر آن – اگر اصلاً وجود داشته باشد – حداکثر خواهد بود که ما ممکن است پیوند را به عنوان اعتبار برای دیگری حساب نکنیم. صفحه از این نظر ، هیچ تفاوتی با وضع موجود در بسیاری از پیوندهای UGC و غیر تبلیغی که قبلاً به عنوان نام خانوادگی مشخص شده اند نیست.
این موضوعی است که برعکس پیش می رود. هر پیوندی که به وضوح تبلیغ باشد یا از آن حمایت شود باید همانطور که در بالا توضیح داده شده است از “sponsored” یا “nofollow” استفاده کنید. استفاده از “sponsored” ترجیح داده می شود ، اما “nofollow” قابل قبول است.
چرا باید با استفاده از هر یک از این خصوصیات جدید زحمت بکشم؟
استفاده از ویژگی های جدید به ما امکان می دهد پیوندها را برای تجزیه و تحلیل وب بهتر پردازش کنیم. اگر افرادی که به شما پیوند می دهند از این ویژگی ها استفاده کنند ، می تواند محتوای شما را شامل شود.
آیا شما رویکرد “hint” را تغییر نمی دهید ، هرزنامه پیوند را در نظرات و محتوای UGC را تغییر خواهید داد؟
بسیاری از سایتهایی که به اشخاص ثالث کمک می کنند تا به محتوا مشارکت دهند ، از طرق مختلفی از ایجاد اسپم پیوند جلوگیری می کنند ، از جمله ابزارهای تعدیل که می توانند در بسیاری از سیستم عامل های وبلاگ نویسی و بررسی های انسانی ادغام شوند. ویژگی های پیوند “ugc” و “nofollow” بازدارنده دیگری خواهند بود. در بیشتر موارد ، حرکت به یک مدل اشاره ماهیت نحوه برخورد با این پیوندها را تغییر نخواهد داد. ما به طور کلی با آنها مثل گذشته با nofollow رفتار خواهیم کرد و آنها را برای اهداف رتبه بندی در نظر نمی گیریم. ما همچنان به دقت ارزیابی خواهیم کرد که چگونه می توان از پیوندها در جستجو استفاده کرد.
چه زمانی این خصوصیات و تغییرات به مرحله اجرا می رسند؟
تمام ویژگی های پیوند ، حمایت شده ، ugc و nofollow ، امروز به عنوان نکاتی برای استفاده از ما برای اهداف رتبه بندی کار می کنند. برای اهداف خزیدن و نمایه سازی ، nofollow از اول مارس 2020 به یک اشاره تبدیل می شود. افرادی که بسته به nofollow هستند فقط برای مسدود کردن صفحه ای از ایندکس کردن (که هرگز توصیه نمی شد) باید از یکی از مکانیسم های بسیار قوی تر ذکر شده در ما استفاده کنند. برای مسدود کردن آدرس اینترنتی از صفحه راهنمای Google استفاده کنید.
ارسال شده توسط  Danny Sullivan و Gary

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 10 مهر 1398
  • 1162 بازدید
  • بروزرسانی : 23 اسفند 1402

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×