متولدین سال گوسفند

متولدین سال گوسفند را بیشتر بشناسید و با خصوصیات اخلاقی و علایق آن ها آشنا شوید.

متولدین سال های گوسفند : 1310 , 1322 , 1334 , 1346 , 1358 , 1370 , 1382 , 1394 , 1406 , 1418 , 1430 , 1442

خصوصیات متولدین سال گوسفند

بزها ( گوسفند ) شیک پوش دلربا عاشق طبیعت و هنرمندند و اگر دچار بدبینی شک و نگرانی نشوند اقبال همگانی را بر می انگیزند . بز هیچ گاه از بخت خود راضی نیست و به قول معروف همیشه فکر می کند که « مرغ همسایه غاز است . » دوستان و همکارانش از هوس بازی های او خشمگین می شوند . او نادانسته اسباب دردسر است . بز وقت شناس نیست و این باعث می شود که حوصله همه از دست او سر برود در حالی که هرگاه در صدد سود بردن از دیگران بر آید خود را مطلوب و دوست داشتنی جلوه می دهد و حتی گاهی از نظر مالی روی سر دیگران آوار می شود .
از سوی دیگر بز خود را به آسانی به هر شرایطی تطبیق می دهد مشروط بر اینکه امنیت زندگی – تا آن جا که ممکن است – حفظ شود . بز خجالتی و دارای حالتی زنانه است . او با وجود شک و تردیدهای همیشگی کوتاهی کردن ها و گله و شکایت هایش راهنمایی و نصیحت شدن و طرف توجه دیگران قرار گرفتن را دوست دارد .
بز فرهیخته و دلرباست اما طبعی ناپایدار و هوسباز دارد . متولدان سال بز اغلب مذهبی هستند اما از هر مذهبی که پیروی کنند تا زمانی به آن پای بندند که مانع آسایش زندگی شان نشود . واقعیت این است که موهومات پدیده های فرا طبیعی علوم غیبی و طالع بینی برای او جذاب تر است .
مردان و زنان متولد سال بز خوش قلب مهربان بلند نظر و دست و دلبازند و سخاوتمندانه به یاری نیازمندان می شتابند . اما متاسفانه آنچه که به دیگران می بخشند همیشه از آن خودشان نیست و مال دیگران را نیز مال خود می دانند ! بد نیست بدانید که حس مالکیت در بز متغیر است . بز اجازه می دهد او را ببندند اما طناب را می کشد . شرقی ها می گویند : اگر بزی را در علفزار سر سبزی ببندید آرام و راضی خواهد ماند اما اگر در جایی کم علف نگهداری کنید هیچ گاه از سر و صدا و غرولند دست بر نخواهد داشت .
بز دیگران را مسئول تمام پیشامدها می داند . او خود را در قبال شرایط و وقایع مسئول نمی داند و در نهایت آنها را به بخت و اقبال حواله می کند و بر این باور است هر مشکلی که ایجاد شود اشتباه از طرف او نبوده است .
بز با دورویی و ریا کاری اسباب ناراحتی دوستان و نزدیکان خود را فراهم می کند . او احساس مسئولیت نمی کند خلاق نیست و اراده اش بسیار ضعیف است . بز می تواند مانند یک رهبر سخنرانی کند اما نمی تواند کسی را به دنبال خود بکشد زیرا خود برای دنباله روی و اطاعت خلق شده است . اگر بز در شرایط مناسب و تحت آموزش صحیح قرار بگیرد به موفقیت های بزرگی در کارهای هنری – که نیاز به هوش و استعداد ذاتی دارد – دست خواهد یافت .
بز می تواند صنعتگر و استادکار خوبی شود . او می تواند با اعتماد به نفس کارهایی را که نیاز به جسارت ظرافت و تخصص دارد پیشه کند زیرا از هوش فراوانی برخوردار است .
بز هیچ گاه رهبر خوبی از کار در نمی آید و این به صلاح اوست . همیشه این طور بوده است که حضور دستیار همکاری لایق باعث می شود که رئیس ضعیف جلوه کند و بز هوسباز و دمدمی مزاج که نیازش تکیه بر شخصی استوار و واقع گراست بهتر است فکر رهبری را از سر به در کند .
بز به این که دیگران از او قدردانی کنند نیازمند است و اگر کسی با چاپلوسی از وی تعریف کند همه کار برایش انجام خواهد داد .
همان طور که گفتیم بز نماد زنانگی است زیرا غربی ها همواره وابستگی از خود راضی بودن سستی و بی تفاوت بودن را به جنس مونث نسبت می دهند .
مردان و زنان متولد سال بز بیش از هر چیز جویای امنیت و اطمینان هستند . خانم بزها دوست دارند با مردی ثروتمند ازدواج کنند و یا از حمایت فردی با نفوذ برخوردار شوند و اگر آن هم نشد دست کم به زندگی با پدر و مادری ثروتمند رضایت می دهند .
شخصیت بز ممکن است بسیار پست یا بسیار والا باشد همه چیز بستگی به نحوه تربیت شغل و بخت او دارد .
متولدان سال بز باید تا حد امکان از کارهای تجاری اجتناب کنند . آنان فروشندگان بسیار بدی هستند نظرات خود را درست ابراز نمی کنند هنگام صحبت کردن شتابزده و مضطرب هستند و نیز نکته سنج و موقعیت شناس نیستند و به قول معروف « سوراخ دعا را گم می کنند .»
بز باید از هر جنگ و ستیزی دوری کند زیرا هیچ گاه نمی تواند فرماندهی پیروزمند یا حتی سربازی موفق باشد .
بزها معمولا خوش اقبال هستند و زندگی آسوده ای دارند زیرا به خوبی می دانند که از چه راهی باید بروند . اگر شما خانه ای زیبا و راحت در حومه شهر دارید خوش صحبت هستید و با هنرمندان نشست و برخاست دارید هرگز بز را به خانه خود راه ندهید چون دیگر نمی توانید از دست او رها شوید چرا که ذاتاً تجمل طلب و دوستدار اهل هنر و طبیعت است .
بزها عاشق پیشه اند و ماجراهای عاشقانه در زندگی شان فراوان به چشم می خورد اما چون طبیعت آرامی دارند دچار التهاب و نا آرامی عاطفی نمی شوند .
دوران جوانی بز آکنده از ماجراهای عاشقانه است اما در دوران کودکی و پیری بخت با او همراه است .
در پایان به این نکته بسنده می کنیم که زندگی مرفه آرامش دوری جستن از دلواپسی ها و به کار گیری راهنمایی های مناسب به بز این امکان را می دهد که زندگی موفقیت آمیزی داشته باشد .

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  سال 1397 سال چه حیوانی است

مشاهیر متولد سال گوسفند

دوگلاس , فربنکس , سرمالکوم سارجنت , رودلف والنتینو , تینوروسی , فرانسوا آرنولد , لورنس اولیویه , میکل آنژ , جان فورد , موسولینی کلودت کلبرت , سزار, بورژیا , تئوفل گوتیه , سروانتس , هانری ژرژکلوزو

علایق متولدین سال گوسفند

رنگ : سبز روشن

حیوان : بلبل

گُل : نرگس

درخت : توسه

رایحه : شکوفه سیب

گیاه : نعناع

طعم : ملایم

ادویه : زعفران

جواهرتولد : یاقوت

فلز : آلومینیوم

عدد شانس : 12

آلت موسیقی : چنگ

شعار گوسفند

“من متکی می گردم”

بهترین جفت گوسفند

( متولدین چه سال هایی برای متولدین سال گوسفند بهترین همسر هستند )

خرگوش ، اسب ، خوک

بدترین جفت گوسفند

موش ، گاو ، سگ

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 2 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 21 فروردین 1403
  • 57 بازدید
  • بروزرسانی : 21 فروردین 1403

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×