متولدین سال اسب

متولدین سال اسب را بیشتر بشناسید و با خصوصیات اخلاقی و علایق آن ها آشنا شوید.

متولدین سال های اسب : 1309 , 1321 , 1333 , 1345 , 1357 , 1369 , 1381 , 1393 , 1405 , 1417 , 1429 , 1441

خصوصیات متولدین سال اسب

اسب همیشه خود را آراسته و ستودنی می نماید . جاذبه جنسی او خیره کننده است و می داند چگونه لباس بپوشد . او به مکان های عمومی مانند : کنسرت ، تئاتر، گردهمائی ها ، مسابقات ورزشی و مهمانی ها علاقه خاصی دارد . وی اغلب خوش اندام و ورزشکار است .
متولد سال اسب بسیار خوش برخورد ،خوش صحبت ، با نشاط ، دلسوز، شوخ ، سرگرم کننده و در همه حال محبوب و دوست داشتنی است .
روحیه اسب با فعالیت های سیاسی بسیار سازگار است و این گونه کارها او را خشنود می کند و به او امکان رشد می دهد . اسب با شگردی خاص دیگران را زیر سلطه خود در می آورد و فرمان بردار خود می کند .
اسب بسیار حاضر جواب است و پیش از آن که لب به سخن بگشایید بحث وگفت و گویی ـــ چه در آن سر رشته داشته باشد یا نه ـــ وارد شود و بر دیگران پیشی بگیرد .
متولدین سال اسب در کارهای عملی هم به اندازه کارهای فکری توانمند ‌ خلاق و ماهر است . اما در حقیقت او بیشتر زرنگ است تا با هوش و خودش نیز این را می داند ؛ به همین دلیل برخلاف ظاهری آرام و مطمئن اعتماد به نفس ندارد و موجودی ضعیف است .
اسب بی تاب تند خو نازک دل و پرشور و حرارت است ؛ از این رو گاه از نفوذ کلام خود برای سیطره بر دیگران استفاده می کند . کسانی که یک بار از خشم و غضب اسب آسیب دیده باشند دیگر هرگز نسبت به او خوش بین نخواهد بود و همیشه از او می هراسد و برای پیروزی در زندگی باید خود را کنترل کند .
اسب موجودی خود خواه است و هر کس که در راه رسیدن او به اهدافش مانع ایجاد کند لگد کوب می کند . افزون بر این ‌تا اندازه ای متکبر و خودپسند است و به مشکلات و ناراحتی های دیگران اهمیت نمی دهد وتنها به امور مربوط به خودش می پردازد ؛ با این حال در صورت لزوم با شجاعت تمام در امور دیگران دخالت و وساطت می کند . اسب مستقل سر کش و خود سر است . او همیشه راه خود را می رود و نصایح دیگران را قبول نمی کند . اسب خیلی زود آغوش خانواده را ترک می کند تا زندگی اش را بسازد . او این کار را با میل و رغبت انجام می دهد زیرا زندگی مستقل و مطابق میل و سلیقه شخصی را بر هر چیز دیگر ترجیح می دهد .
وقتی اسب به میل خود خانه و خانواده ای درست می کند ‌سر پرستی آن را به عهده می گیرد و به خانواده خود عشق می ورزد . اسب در زندگی خانوادگی سالار وارباب است و کار مشکلات تندرستی و حتی اتوی لباسهایش بر عهده دیگران است که البته این برخورد و نگرش اسب چندان هم دور از انصاف نیست ؛ زیرا در حقیقت حضور او ضامن بقای خانواده است و اگر زمانی به هر علت خانه و خانواده را ترک گوید ‌همه چیز مانند خانه ای پوشالی در هم می ریزد .
لذا ‌با این موجود خودخواه فقط برای خود و موفقیت های شخصی اش کار می کند ؛ اما بی شک همیشه بازده کاری اش فوق العاده عالی است و برای دیگران مفید است .
اسب زحمتکش است و در امور مالی دیدی کار شناسانه داشته و ماهرانه عمل می کند . اما متاسفانه از آن جا که دارای روحیه متغیری است ممکن است توجه خود را به امور دلخواهش از دست بدهد ؛ این امور می تواند عاشقانه مربوط به کار و یا هر مورد دیگری باشد و تفاوتی ندارد . اما نگران نباسید او دوباره با همان میزان موفقیت خواهد رسید . مشروط بر آن که انجام کار مورد نظر نیاز به گوشه گیری تفکر و عمق نداشته است و نیاز به بودن در میان دیگران دارد تا او را تایید و ستایش کنند .
اسب در ارتباط با جنس مخالف موجودی ضعیف است . او به خاطر عشق از همه چیز می گذرد و آنچنان مجذوب عشق می شود که همه چیز را از یاد می برد ؛ به همین دلیل با آن همه استعداد های مثبتش زندگی اش رضایت بخش نیست و راضی اش نمی کند . اما اگر او بتواند بر این ضعف خود غلبه کند و اهداف خواسته هایش بر خشم و هیجانش غلبه کند زندگی شاد و موفقی خواهد داشت .
در دوران کودکی و جوانی اسب پر فراز و نشیب است . او در جوانی خانه و خانواده اش را ترک می کند که همین امر باعث دل شکستگی و افسردگی اسب می شود . زندگی عشقی او نیز هرگز بی دردسر و راحت نیست ؛ اما دوران پیری آرامی خواهد داشت . 
نماد اسب آتش – که هر شصت سال یک بار تکرار می شود – ( سالهای 1285 1344 1404 و … ) برای خود اسب و خانواده اش شگون ندارد زیرا در این سال ها خصوصیات مثبت و سودمند وجود اسب تبدیل به ویژگی های زیان آور و شرارت آمیز می شود و خانواده او در معرض یماری های خطرناک تصادف و بد اقبالی قرار می گیرند .
مردان و زنانی که در سال اسب آتش متولد شوند از نظر شخصیتی همان خصلت های متولدان سال اسب را دارند اما صفات خوب و بدشان شدیدتر است . آنان بسیار کوشاتر زیرک تر مستقل تر خوش ذوق تر و با استعدادتر و بیش از دیگران خودخواه هستند . روحیه پر شر و شور و خود پسندی دیوانه وار اسب روابط عشقی او را به سوی زیاده روی های زیان بار سوق می دهد .
بعضی بر این باورند که متولدان سال اسب آتش بر افراد خانواده خود نفوذ عجیبی دارند ؛ اما باور عموم این است که اسب های آتشین برای خانه ای که درآن متولد شده اند و نیز برای خانوده ای که خود تشکیل خواهند داد مشکل سازند .

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  جملات بزرگان : بتهوون

مشاهیر متولد سال اسب

سیسرون , رامبراند کورنلی , دیوی کروکت , شارلمانی , روزولت , خروشچف, هاکسلی , هرزوک , لویی پاستور, دلاکروا , نیوتون , ژرژ براک , بوفالوبیل , شاه بودوئن

علایق متولدین سال اسب

رنگ : آبنوس

حیوان : گربه وحشی

گُل : نرگس

درخت : غان

رایحه : گل های وحشی

گیاه : جعفری

طعم : ترش و شیرین

ادویه : میخک

جواهر تولد : یاقوت زرد

فلز: نقره

عدد شانس : 8

آلت موسیقی : صدای انسان

شعار اسب

“من اداره خواهم کرد”

بهترین جفت اسب

( متولدین چه سال هایی برای متولدین اسب بهترین همسر هستند )

ببر، بُز، سگ

بدترین جفت اسب

موش ، گاو ، خرگوش ، اسب

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 2 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 21 فروردین 1403
  • 59 بازدید
  • بروزرسانی : 22 فروردین 1403

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×