متولدین سال مار

متولدین سال مار را بیشتر بشناسید و با خصوصیات اخلاقی و علایق آن ها آشنا شوید.

متولدین سال های مار: 1308 , 1320 , 1332 , 1344 , 1356 , 1368 , 1380 , 1392 , 1404 , 1416 , 1428 , 1440

خصوصیات متولدین سال مار

مار یا افعی در اساطیر و افسانه های مردمان مغرب زمین چهره ای منفی دارد ؛ اما در سال مار متولد شده اند ؛ اگر مرد باشند جذاب احساساتی و شوخ طبع و اگر زن باشند زیبا هستند و این زیبایی عامل کامیابی آنهاست .
ژاپنی ها برای ابراز شگفتی و ستایش خود از زنان معمولا می گویند : عزیز من تو یک مار واقعی هستی ؛ حال آن که در کشورهای غربی نمی توان برای تعریف و تمجید از کسی از چنین عبارتی استفاده کرد .
مار در لباس پوشیدن بسیار خوش سلیقه است و خود نمایی می کند . مردان متولد این سال بسیار خوش لباس و خانم مارها هم بی اندازه خود آرا هستند .
متولد سال مار هرگز عمر عزیزش را به بطالت نمی گذراند و از بد گویی و یاوه گویی گریزان است . او بسیار می اندیشد و روشن فکر فرزانه و خردمند است ؛ هر چند نیاز چندانی به استفاده از عقل و خرد خود ندارد ؛ زیرا روان و نا خود آگاه بسیار روشنی دارد که در صورت پرورش به روشن بینی و شهود می انجامد . به این ترتیب او به فطرت و غریزه خود بیش از استدلالات نظرات و تجربیات دیگران اهمیت می دهد و به نظر می رسد برای شناخت جهان از حس ششم خود استفاده می کند .
وی با همت و پشتکار کارها را تا پایان دنبال می کند از تردید و بی ثباتی بیزار است و سریع و قاطع تصمیم می گیرد . برای رسیدن به هدفش از هیچ کوششی فرو گذار نمی کند و به نظر می رسد که هیچ چیز نمی تواند او را از هدفش بازدارد .
مار در امور مالی و اقتصادی کمی حسابگر است ولی حس انسان دوستی اش سر انجام او را به همیاری با دیگران وا می دارد ؛ هر چند کمک های او بیشتر معنوی است تا مادی ! به هر حال برای مار جان دادن راحت تر از پول دادن است ! شگفت آن که او همیشه دم از بخشندگی می زند ؛ تا آن جا که دیگر اعتبار خود را از دست می دهد و حنایش رنگ می بازد .
نقطه ضعف شخصیت متولد سال مار انحصار طلبی در کمک به دوستان است . اگر بخواهد به کسی مهربانی کند حضور هیچ کس دیگر را بر نمی تابد ؛ به طوری که شخص نیازمند از تمنای خود پشیمان می شود ؛ زیرا طبیعت مار چنان اقتضا می کند که حلقه وار به دور فرد دل خواسته اش بپیچد و باعث خفگی او شود ! پیش از آن که پیشنهاد یاری مار را بپذیرید خوب بیندیشید ؛ در غیر این صورت پشیمان خواهید شد .
مار در معاش بسیار خوش اقبال است و هرگز در مورد پول نگرانی نخواهد داشت . به قول معروف پول از سر و کولش می ریزد . او خود نیز به این دولتمندی اشراف دارد و خیالش از این بابت تخت است . اما اگر پولدار شود ناخن خشکی می کند و هرگز به کسی پول نمی دهد .
مارها وقتی پیر می شوند خساست آنها به اوج می رسد .
متولد سال مار همیشه دنبال مشاغل بی درد سر و آسان می گردد و می توان گفت تا اندازه ای تنبل است .
مار نسبت به شریک مسایل عشقی خود ـــ حتی اگر عاشقش نباشد ـــ بسیار حسود است و آنچنان به دورش حلقه می زند تا سر انجام او را از میدان به در کند .
مردان متولد سال مار چشم چران هستند ؛ ولی چنین صفتی را از همسرشان تحمل نمی کنند . آنان خانواده ای پر جمعیت و شلوغ به راه می اندازند تا اطمینان حاصل کنند همسرانشان آن قدر گرفتارند که فرصتی برای چشم چرانی و هوسبازی نداشته باشند !
دوران کودکی و جوانی مار معمولا آرام و بی درد سر می گذرد اما ممکن است سر پیری به فکر معرکه گیری بیفتد ؛ زیرا در این دوران احساسات طبیعت پرحرارت ونیز ماجراجویی هایش از خواب بیدار شده و آرامش دوران سالخوردگی اش را بر هم می زند .
در این میان عامل تعیین کننده آن است که مار در زمستان به دنیا آمده باشد یا در تابستان ؛ در گرما یا در سرما و در روز یا شب ؛ زیرا طبیعت او با طوفان سرما و باران های بهاری سازگاری ندارد . ماری که در نیم روزی تابستانی و در منطقه ای گرمسیر متولد شده باشد از ماری که در نیمه شب سرد زمستان به دنیا آمده باشد شادتر است .
آب وهوای زاد روز متولدان سال مار تاثیر بسزایی در سر نوشت آنان دارد . ماری که در یک روز طوفانی به دنیا آمده باشد زندگی پرماجرایی خواهد داشت .

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  متولدین سال ببر

مشاهیر متولد سال مار


داروین مونتنی , کوپرنیک کالوین , گاندی , مائوتسه تونگ , آرتور, سی کلارک , مونتسکیو , کندی , لودیس پریل , لینکن , بادن پاول , آندره ژید , گوستاوفلوبر, ادگار آلن پو , پیکاسو , شوبرت , ملک ناصر , بودلر , برامس 

 

علایق متولدین سال مار

رنگ : آبی یخی

حیوان : قمری

گُل : کاملیا

درخت : نخل

رایحه : مُشک

گیاه : رازیانه

طعم : تلخ

ادویه : کاری

فلز: پلاتین

عدد شانس : 3

آلت موسیقی : ویولن

 

شعار مار

“من حس می کنم”

بهترین جفت مار

( متولدین چه سال هایی برای متولدین ماربهترین همسر هستند )

گاو ، خروس

بدترین جفت مار

ببر، میمون ، خوک

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 2 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 21 فروردین 1403
  • 57 بازدید
  • بروزرسانی : 21 فروردین 1403

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×