متولدین سال گاو

متولدین سال گاو را بیشتر بشناسید و با خصوصیات اخلاقی و علایق آن ها آشنا شوید.

متولدین سال های گاو : 1304 , 1316 , 1328 , 1340 , 1352 , 1364 , 1376 , 1388 , 1400 , 1412 , 1424 , 1436 , 1448

خصوصیات متولدین سال گاو

گاو متین و خوددار کم رو کند وسواسی منظّم و خاکسار است و هوشیاری ذاتی اش را پشت چهره ساده اش مخفی می کند . او به راحتی می تواند اعتماد قلبی دیگران را به خود جلب کند که این خود بزرگترین برگ برنده او در زندگی است .
متولد سال گاو موجودی اندیشمند است و شاید به همین علت تنهایی را دوست می دارد . گاو می تواند هدفش را با نهایت پشتکار تعقیب کند . گاهی میهن پرستی افراطی و تعصب بیش از حد تیغ تیز ملامت ها را متوجه گاو می کند .
بهتر است زیاد سر به سر او نگذارید چون ممکن است خطرناک باشد ! گاو بر خلاف ظاهر آرام خود حیوانی یک دنده و نافرمان است و از این که کسی پایش را در کفش او بکند بیزار است . بیچاره کسی که سر راه او قرار بگیرد زیرا اگر به قول معروف آن روی سگش بالا بیاید دیگر کسی جلودارش نیست و تر و خشک را با هم می سوزاند . او پیشرو و پیشواست و هیچ عاملی نمی تواند مانع او از این کار شود .
گاو از نوگرایی متنفر است ؛ زیرا فکر می کند که نوگرایی اصالت ها را نابود می کند . اغلب می توانید او را بین گروه هایی که با موسیقی روز مکتب های هنری مدهای جدید لباس و مو مخالفند بیابید . به یاد داشته باشید که او هیچ گاه نوگرایی را در خانواده اش نخواهد پذیرفت .
گاو موجودی خود کامه و زورگوست که خانواده برایش اهمیت فراوانی دارد اما روحیه واپس گرای او مانع از هر نوآوری است . زن متولد سال گاو آشپز و کدبانویی برازنده و خوش لباس و به زنانگی خود بسیار پایبند است .
گاو پر کار و سخت کوش است و می تواند سعادت و آسایش اطرافیان خود را مهیا کند . روستاییان ویتنام معتقدند که گاو نماد ثروت برای خانواده است .
گاو در خانه خود فرمانروایی توانا و بی چون و چراست که احترام و اطاعت همگان را بر می انگیزد . گاو در فعالیت های گروهی امور هنری و اداره واحدهای تولیدی و خدماتی موفق عمل می کند و چون قدرت شگرفی در ترکیب اندیشه و عمل دارد می تواند جراح موفقی شود ؛ اما بیش از هر کار دیگری برای کشاورزی خلق شده است .
بهتر است گاو از کارهای تجاری خدماتی که مستقیماً با مردم سرو کار دارد دوری کند . همچنین باید از کارهایی که نیاز به سفر دارد پرهیز کند ؛ زیرا ممکن است تندرستی و آرامش روحی او را بر هم زند .
زنان متولد سال گاو خانه داری را به کارهای دیگر ترجیح میدهند و کدبانو و میزبان های شایسته ای هستند .
نقطه ضعف شخصیت گاو آن است که اغلب فکر می کند دور و بری هایش او را به درک نمی کنند . او کله شق و لجوج است و در عین حال به شدت خانواده خود را دوست دارد . او به وجود فرزندانش افتخار می کند ؛ ولی از آنان انتظار اطاعت مطلق دارد و در موردشان جدی و سخت گیر است . گاو رئیس خانواده است و حرف او به منزله قانون است ؛ ولی در عوض آماده هر نوع فداکاری برای خانواده اش می باشد .
برای گاو عشق فقط یک سرگرمی خوشایند است . او می تواند مهربان باوفا و حتی با احساس باشد؛ ولی هیچ گاه عاشق نمی شود . گاو علاقه ای به روابط عاشقانه ندارد و این گونه کارها را وقت تلف کردن می داند . در بیشتر موارد شکست گاو در مسائل عشقی و ازدواج ناشی از بینش های مادی گرایانه اوست .
متولدین سال گاو هیچ گاه خود را موظف به وفاداری به همسران خود نمی دانند ؛ اما نظیر این حالت را از طرف مقابل تحمل نمی کنند و وفاداری همسر را یکی از حقوق خود می دانند ! آنها از لحاظ احساسی ممکن است وفادار و صادق باشند؛ اما برای این حالت خود اهمیت زیادی قائل نیستند .
گاو دوران کودکی و نوجوانی را عموماً آرام و بی دردسر می گذراند ؛ ولی در جوانی دچار مشکلات ازدواج می شود. همسر او اغلب از بی توجهی آشکار او گله مند است و شادمانی و رضایت خود را جای دیگری جست و جو می کند تا احساس عاشقانه ای را که در خانه نمی یابد جای دیگری پیدا کند . در این هنگام اگر گاو نتواند از هوش ذاتی خود برای حل این مشکل استفاده کند چنان خشمگین و غضبناک می شود که حتی ممکن است خانواده اش از هم بپاشد .
گاو اهل کار است و خانوده اش را بسیار دوست دارد و فرصتی برای درک رفتارهای بی معنا ندارد .
گاو در دوران سالخوردگی به مشکلات زیادی دچار می شود ؛ اما اگر بتواند با مشکلات خود کنار بیاید و راه های عاقلانه ای برای حلِّ آنها بیاید زندگی آرام و بی دردسری خواهد داشت .
سرانجام این که گاو متولد زمستان شادتر و راضی تر از گاو متولد تابستان است . زیرا در زمستان کارها کمتر است؛ اما گاو متولد تابستان باید با سر سختی در تمام طول سال به کار بپردازد .

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  سال ۹۵ سال چه حیوانی است

مشاهیر متولد سال گاو

یوهان سباستین باخ ، هندل ، ونگوگ ، دراک ، والت دیسنی ، چارلی چاپلین ، آدلف هیتلر ، زاپاتا ، کلمانسو ، ناپلئون بناپارت ، لافایت ، جواهر ، نعل نهرو ، لوئی سیزدهم ، ریچارد شیردل ، ژان کوکتو ، روبنس ، ارسطو ، اوگوست رنوار ، پیتر سلرز ، ریچارد برتون .

علایق متولدین سال گاو

رنگ : آبی تیره

حیوان : خرس

گُل : داودی

درخت : گلابی

گیاه : مریم گلی

طعم : شیرین

ادویه : گشنیز

جواهرتولد : لاجورد

فلز: مس

عدد شانس : 1

آلت موسیقی : شیپور

شعار گاو

“ من پشتکار زیادی دارم”

بهترین جفت گاو

( متولدین چه سال هایی برای متولدین سال گاو بهترین همسر هستند )
موش ، مار، خروس

بدترین جفت گاو

اژدها ، اسب ، بُز ، سگ

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 2 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 20 فروردین 1403
  • 75 بازدید
  • بروزرسانی : 21 فروردین 1403

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×