متولدین سال موش

متولدین سال موش را بیشتر بشناسید و با خصوصیات اخلاقی و علایق آن ها آشنا شوید.

متولدین سال های موش : 1303 , 1315 , 1327 , 1339 , 1351 , 1363 , 1375 , 1387 , 1399 , 1411 , 1423 , 1435 , 1447

خصوصیات متولدین سال موش

افرادی که تحت تاثیر این نشان طالع بینی به دنیا آمده اند ، از روحیه پرخاشگرانه و تهاجمی برخوردارند . آنها گاهی اوقات افرادی پر حرف و گزافه گو می شوند .
موش با ویژگی های جذابيّت و خشونت زاده شده است و در نگاه اول ، شوخ طبع و متعادل به نظر می رسد ؛ اما فریب او را نخورید ؛ چون خشونت و نا آرامی در پس این چهره خونسرد پنهان است . اگر مدتی با او همنشین یا همسفر شوید ، به پریشان حالی ، عصبانیت و تند خویی او پی خواهید برد .
متولد سال موش همیشه آشفته ، ناراضی و گاهی عصبی است و همواره بنا را بر گله و شکایت می گذارد .
موش فعالیت گروهی را دوست دارد ، اهل معاشرت و اجتماعی است ؛ اما چون اغلب اطرافیانش اهل هیاهو و یاوه گویی هستند ، دوستان کمی دارد . او موجودی تودار است ، عادت به خودخوری دارد؛ لذا به کسی اعتماد نمی کند .
افزون بر این ها ،‌ موش نیک بخت و فرصت طلب است و همواره از همه چیز و همه کس به نفع خود استفاده می کند . او پدر و مادر، دوستان و نزدیکان ،‌ دارای خود و دیگران و حتی جذابیت فوق العاده اش را برای رسیدن به اهداف خود وسیله قرار میدهد .
موش نمی تواند میل به قمار بازی و پرخوری را در خود مهار کند ؛ ولی البته وجود این حالات را انکار می کند . هر چند سرزنده به نظر می رسد ؛ ولی در این ترس به سر می برد که روزهای پیری اش را چگونه باید بگذراند . با وجود این که همیشه در زمان حال زندگی می کند ،‌ برای دوران کهنسالی خود خیال هایی دارد .
خانم موش ها نیز معمولا به ذخیره سازی بیش از حدّ مواد غذایی می پردازند؛ هر چند به دلیل پرخوری ،‌ تمام آنها را خیلی زود مصرف می کنند . همیشه می توان آنها را در تقّلا برای خرید کالاهای تجملی و غیر ضروری به امید سود بردن دید .
موش اغلب خیالباف و گاه خلاق است . او در عیب جویی سر آمد همه است و دیگران دوست دارند به نصایحش گوش فرا دهند اما با زیاده روی او ، از این میل و رغبت کاسته می شود . حتی بعضی موش ها چنان فریفته این اشتیاق شنوندگان می شوند که در نهایت همه چیز را نابود می کنند .
موش گاهی بی چشم و رو و پست ؛‌ ولی در عین حال راستگوست . او هر کاری را تا پایان دنبال می کند؛ حتی اگر بداند که شکست خواهد خورد و پایانی تلخ در انتظار اوست . اگر بتواند بر احساس نارضایتی همیشگی و علاقه بیش از حد خود به ابن الوقت بودن غلبه کند ، موفق خواهد بود .

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  جملات بزرگان

موش صرف نظر از این که به چه کاری بپردازد – ترجیح می دهد به جای تکیه بر فعالیت جسمانی با فکر و زیرکی خود امرار معاش کند . او دوست دارد از حاصل زحمات دیگران استفاده کند ، نه دسترنج خود ؛ بی درنگ خرج می کند و اگر به کسی پول قرض بدهد ، بدش نمی آید سود آن را بگیرد .
چهره منفی و شیطانی موش به صورت یک شيّاد ، مفت خور، نزول خوار و شاید هم صاحب بنگاه کار گشایی تصویر می شود . تن پروری و علاقه به زندگی راحت و بی دردسر برای بعضی موش ها مایه پشت گرمی است ، شاید به همین دلیل ، آنان در تجارت و سیاست موفق هستند ! در عین حال ،‌ موش توانایی آن را دارد که یک رشته هنری را با موفقیت پیگیری کند . او بیشتر می کوشد تا اندیشه اش را به کار گیرد تا این که به کارهای بدنی بپردازد .
با این که موش موجودی سود جوست ؛ ولی به وقتش بسیار احساساتی میشود . اگر عاشق کسی باشد – حتی اگر این عشق دو جانبه نباشد – دین ودنیا را به نگاهی می بازد و به راحتی عنان اختیار خود را به دست دل می سپارد وچه بسا کارش به قمار، باده نوشی ، کفر، دنیا پرستی و عاشق پیشگی بکشد .
متولد سال موش دوران کودکی شاد و راحتی دارد ؛ ولی در جوانی ، به رغم آسودگی نسبی ، ممکن است زندگی پر ماجرا و پر دردسری داشته باشد و حتی دچار ضرر و زیان مالی و شکست در عشق شود ؛ اما در دوران سالخوردگی زندگی راحت و آرامی مطابق با آرزویش خواهد داشت .
فصل تولد نیز در چند و چون سرنوشت موش تاثیر بسزایی دارد . موش متولد تابستان خوش اقبال تر است ؛ زیرا در تابستان انبارها پر از آذوقه اند ؛ اما موش متولد زمستان باید برای یافتن غذا ، تا آخر عمر تقلا کند و خطرات احتمالی این کار را نیز به جان بخرد که زندگی انسانی به صورت زندانی شدن یا مرگ ناگهانی نمود پیدا می کند .

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  سال ۹۵ سال چه حیوانی است

مشاهیر متولد سال موش

شکسپیر ، راسین ، جرج ساند ، تولستوی، دوفو ، ژول ورن ، دوده ، کاترین منسفلد ، شارلوت برونته ، آنتوان دوسنت اگزوپری و اوژن یونسکو ، موزارت ، لویی آرمسترانگ و شوالیه موریس ، وینستون چرچیل ، پابلو کازالس ( نقاش معروف ) ، هانری تولوزلوترک ، هیملر و انوخ پاول

علایق متولدین سال موش

رنگ : اُکر

حیوان : غاز

گُل : آفتاب گردان

درخت : بلوط

رایحه : چوب

گیاه : رزماری

طعم : تند

ادویه : گشنیز

جواهر تولد : زمرد

فلز : برنز

شعار موش

“ من فرمانروایی خواهم کرد ”

بهترین جفت موش

( متولدین چه سال هایی برای متولدین سال موش بهترین همسر هستند )
اژدها ، میمون

بدترین جفت موش

بز ، اسب ، خرگوش

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 20 فروردین 1403
  • 70 بازدید
  • بروزرسانی : 21 فروردین 1403

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×