تبلیغات آزمایشگاه

آزمایشگاه

آزمایشگاه ، تأسیساتی است که شرایط کنترل شده ای را فراهم می کند که در آن تحقیقات علمی یا فناوری ، آزمایشات و اندازه گیری ها انجام شود. خدمات آزمایشگاهی در شرایط مختلفی ارائه می شود: مطب پزشکان ، کلینیک ها ، بیمارستان ها و مراکز ارجاع منطقه ای و ملی.

پیش از هر توضیحی اگر شما مدیر یک آزمایشگاه هستید و یا در بخش تبلیغات و روابط عمومی آزمایشگاه و یا در این زمینه فعالیت دارید و این مقاله را مشاهده میکنید به شما تبریک عرض میکنیم ، چرا که شما یک مرحله از رقبای خود جلوتر هستید و به صورت جدی تر و با برنامه تر مسیر کاری خود را دنبال میکنید ، طبیعتا تحقیقات شما در رشد آن مجموعه بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود. ما نیز ضمن تقدیم این مقاله برای شما آرزوی موفقیت داریم.

آزمایشگاه (به انگلیسی: laboratory) ، یک مکان است که در آن با استفاده از ابزار آزمایشگاهی ، و ایجاد شرایط مناسب محیطی آزمایش های مختلف برای اهداف مختلف خوب یا بد صورت می‌گیرد و آزمایش های علمی بر پایه روش علمی انجام می‌شوند. سندپردازی، استناد (به انگلیسی: citation) و شواهد تجربی نقش های مهمی در فعالیت های آزمایشگاهی دارند.

معمولاً آزمایشگاه‌ها به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند: آزمایشگاه‌های فیزیک ، آزمایشگاه شیمی ، آزمایشگاه‌های کامپیوتر ، آزمایشگاه‌های بهداشت ، آزمایشگاه‌های پاتوبیولوژی

از جمله موارد مهم و قابل توجه در تبلیغات و بازاریابی آزمایشگاه توجه به موارد زیر و تقویت آن است :
1- جذب مشتری 2- ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان 3- ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

جذب مشتری

عموما افراد به دنبال انتخاب فضایی مناسب ، افرادی متخصص و شناخته شده هستند . پس به همان اندازه که معنای آزمایشگاه مدرن شده ، روش‌های تبلیغات آزمایشگاه هم باید پابه‌پای این تغییرات ، به‌روز شود . استفاده از بنرهای تبلیغاتی ، بروشور و تراکت ، مجله ، روزنامه ، تیزرهای تبلیغاتی و استفاده در تلویزیون ، رادیو ، فضای مجازی از جمله اینستاگرام و تلگرام ، شبکه های خبری ، سامانه های اطلاع رسانی از جمله پیامک و … برای دیده شدن برند آزمایشگاه استفاده کنید.

ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتری

لحظات اولیه مراجعه کنندگان فرصتی منحصر به فرد را برای شکل دادن مسیر ذهنی او فراهم می‌کنند . یکی از مواردی که می‌تواند در تحقق این امر مؤثر باشد ، محیط مناسب است . طراحی و ایجاد یک محیط حمایتی برای رفع نیازهای مخاطبان با توجه به رده سنی و جنسیت و ملیت ، نیازمند زمان ، تفکر و برنامه ریزی است . که در ادامه چند مورد را نام بردیم .

  • کادر آموزشی برای یادگیری مثبت ، انعطاف‌ پذیر و قابل اعتماد
  • امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای فعالیت‌های تخصصی
  • محیطی مناسب سن ، ایمن ، تمیز و قابل دسترس برای همه
  • دارای فضایی آرام و دلنشین
✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  سررسید

ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

  1. استخدام پرسنل با مهارت بالا و خوشرو و خوش اخلاق
  2. دادن گیفت های هدیه به کودکان مثل کیف سوزنی ، دفترچه یادداشت ، بادکنک با طرح لوگوی آزمایشگاه ، مگنت و ماژیک ، پک سی دی آموزشی ، زیردستی چوبی ، قمقمه ، پوشه دکمه دار و … .
  3. وسایل بازی و مکانی برای بازی کردن
  4. رنگ آمیزی و کشیدن شکل های عروسکی روی دیوارهای اتاق های ویژه کودک

ضمن تشکر از مطالعه این مطلب امیدواریم ارائه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.
این مطلب به درخواست مشتریان تهیه و ارائه گردیده است. مطابق با هدف و رسالت اجتماعی مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی برخود واجب میدانیم با ارائه مقالات آموزشی در حوزه تبلیغات و بازاریابی مشاغل حامی ودرکنار شما همراهان و مشتریان وفادار باشیم.

گردآوری و تنظیم شده توسط : مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی

برخی از شاخص ترین اقلام و هدایای تبلیغاتی ویژه آزمایشگاه

نمایشگاه هدایای تبلیغاتی

مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی تمامی اقلام را با چاپ طرح اختصاصی ، لوگو و برند شما را تولید ، چاپ و تقدیم حضورتان مینماید .

کافیست از طریق تماس با شماره های 38329905 – 32360828 071 – 09174441407 و یا واتس اپ 09174441407 با همکاران ما در ارتباط باشید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 9 بهمن 1402
  • 312 بازدید
  • بروزرسانی : 9 بهمن 1402

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×