تبلیغات مدارس

مدارس

مدرسه با هدف تامین محیط آموزشی برای دانش آموزان توسط معلمین طراحی و به وجود آمده است، که در تمامی کشورها دارای یک سیستم رسمی آموزش و پرورش است.

پیش از هر توضیحی اگر شما صاحب یک مدرسه هستید و یا در این زمینه فعالیت دارید و این مقاله را مشاهده میکنید به شما تبریک عرض میکنیم ، چرا که شما یک مرحله از رقبای خود جلوتر هستید و به صورت جدی تر و با برنامه تر مسیر کاری خود را دنبال میکنید ، طبیعتا تحقیقات شما در رشد آن مجموعه بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود. ما نیز ضمن تقدیم این مقاله برای شما آرزوی موفقیت داریم.

اگر بخواهیم از دیدگاه کارکردی مدرسه را تعریف کنیم، باید گفت: مدرسه محلی است که در آن در هر سال تحصیلی به دانش آموزان ، دروسی که توسط آموزش و پرورش مصوب شده است تدریس می‌شود .

مدارس در ایران به 3 گروه تقسیم می شوند :

  1. دبستان ( ابتدایی )
  2. متوسطه دوره اول ( راهنمایی )
  3. متوسطه دوره دوم ( دبیرستان )

از جمله موارد مهم و قابل توجه در تبلیغات و بازاریابی مدارس توجه به موارد زیر و تقویت آن است :
1- جذب مشتری 2- ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان 3- ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

جذب مشتری ( دانش آموز ، دانشجو )

در بازار رقابتی امروز ، افزایش جذب دانش‌آموز برای مدارس دغدغه تمام مدیران موسسات آموزشی ، مدارس و دبیرستان ، دبستان پسرانه ، دخترانه ی غیر دولتی و دولتی است. فرض کنید امکانات آموزشی زیادی فراهم کرده‌اید ، حالا باید با مشاوره رایگان و استفاده از بنرهای تبلیغاتی ، بروشور و تراکت ، مجله ، روزنامه ، تیزرهای تبلیغاتی و استفاده در تلویزیون ، رادیو ، فضای مجازی از جمله اینستاگرام و تلگرام ، شبکه های خبری ، سامانه های اطلاع رسانی از جمله پیامک و … برای دیده شدن مدرسه و جذب دانش آموز استفاده کنید .

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  ست اوراق اداری

 ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتری

دانش آموزان سرمایه های اصلی و اجتماعی کشور هستند ، پس کیفیت نظام تعلیم و تربیت به منظور تربیت صحیح دانش آموزان در ابعاد علمی ، آموزشی ، اجتماعی ، دینی ، اخلاقی و کشف استعدادها و رشد همه جانبه ی آنان اهمیت بالایی دارد . برای مدرسه خود اساتید با مهارت ، کارکنان آموزشی خوش برخورد و استفاده از بروزترین سیستم‌ها و ابزارها و تجهیزات آموزشی ، موقعیت مکانی با دسترسی مناسب و محیط آموزشی لوکس نگهبانی و حراست ، بهداشت محیط مهم‌ترین عواملی هستند که بر انتخاب افراد تأثیر می‌گذارند .

ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

اگر تمام این موارد را رعایت کنید شکی نیست دانش آموزان وفاداری خواهید داشت :

  1. فراهم کردن محیطی که دانش آموزان در آن احساس امنیت و راحتی کنند .
  2. دادن هدیه از جمله دفترچه یادداشت ، لوح تقدیر ، خودکار تبلیغاتی با لوگو اختصاصی ، مگنت و ماژیک ، خودکار تبلیغاتی ، قمقمه ، زیردستی چوبی ، کلاسور و … .
  3. برگزاری جشن به مناسبت های مختلف .

ضمن تشکر از مطالعه این مطلب امیدواریم ارائه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.
این مطلب به درخواست مشتریان تهیه و ارائه گردیده است. مطابق با هدف و رسالت اجتماعی مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی برخود واجب میدانیم با ارائه مقالات آموزشی در حوزه تبلیغات و بازاریابی مشاغل حامی ودرکنار شما همراهان و مشتریان وفادار باشیم.

گردآوری و تنظیم شده توسط : مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 9 مهر 1402
  • 539 بازدید
  • بروزرسانی : 25 مهر 1402

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×