لوح تقدیر - سازمان هلال احمر فارس

نکات مهم در نوشتن متون رسمی لوح تقدیر

  • لوح های تقدیر رسمی و اداری در واقع انواعی از لوح سپاس است که سازمان یا شرکت یا شخص خاصی متولی اهدای آن است. اما به طور کلی حتی در تقدیرنامه های شخصی نیز نکات نوشتاری و ویراستاری مرور شده و رعایت شود.
  • عموما در فرمت لوح تقدیر های رسمی ، متن تقدیرنامه به این صورت است که در ابتدا نام خداوند نوشته شده ، سپس در صورتی که لوح تقدیر به مراسم خاصی تعلق داشته باشد. نام آن مراسم یا همایش ، یک بیت شعر یا جمله تزئینی مرتبط و بعد از آن در گوشه سمت راست نام فرد مورد تقدیر و درصورت نیاز عنوان شغلی ذکر می شود.
  • در زیر نام فرد ، بخش اصلی متن تقدیرنامه و در نهایت نام سازمان یا فردی که تقدیر توسط او به عمل آمده است ، در انتهای متن ( سمت چپ یا وسط ) نوشته می شود.
  • استفاده از متن طولانی در لوح تقدیر پیشنهاد نمیگردد. ( در این صورت متن لوح بسیار کوچک خواهد شد)
  • تنوع رنگی و تنالیته رنگی زیاد نیز موجب میگردد متن و عنوان لوح به چشم نیاید.
  • کلمات محاوره ای و الفاظ عامیانه در لوح تقدیر به کار نبرید.

 

متن تقدیرنامه و لوح تقدیر اداری و رسمی

بسمه تعالی
لوح سپاس
مدیرعامل محترم شرکت…..
سرکار خانم/ جناب آقای…
آنچه مسلم است، پیشرفت و اعتلای سرزمینمان همواره مرهون گام های استواری بوده که تدبیر را چراغ راه مساعی خویش ساخته و هرگز در طی طریق صعب العبور مسئولیت ها، لرزش به گام هایشان راه نیافته است. تلفیق علم و عمل و درستکاری، گوهری شب چراغ می سازد که در هر گنجینه ای یافت نمی شود.
بر خود واجب می دانیم که از همکاری صمیمانه جنابعالی و اعضای محترم تیم شرکت…..، در اجرای شایسته پروژه………. سازمان…… قدردانی به عمل آوریم. دستتان را به گرمی می فشاریم و توفیق فراوان برای شما از درگاه خداوند مهربان مسئلت داریم.
با آرزوی بهترینها
مدیر عامل سازمان

لوح تقدیر و تندیس


متن تقدیرنامه و لوح تقدیر فرهنگی

به نام هنرمند هنردوست
جشنواره……
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما
هنرمند گرامی جناب آقای/ سرکار خانم
خورشید لطف خداوند عالم همواره بر سر جهانیان تابان است و انوار معرفتش روشنگر راه هر رهرو. لکن تنها دو دسته از بندگان، شهود را از این سرچشمه فیض الهی سیراب گردانده و واسطه اند میان آفریدگار و آفریدگان؛ سالکان راه حق و هنروران… اهالی هنر، این کیمیای هستی را در قالب شعر و ادب و موسیقی، با خلایق به اشتراک می گذارند.
مساعی ارزنده شما را در عرصه فرهنگ و ادب ارج نهاده و به رسم اکرام، این لوح تقدیر را به محضر گرامیتان تقدیم می داریم.
چشمه هنر تان همواره جوشان و منبع الهام تان همواره تابان باد…
مسئول برگزاری جشنواره

✰✩☆✰✩☆✰

جناب آقای ……….
سلام عليکم
به لطف حق تعالي در سايه سخاوت دلهاي مهربان بوديم و از دوستي ها و همدستي هايمان خاطره هاي شيرين ساختيم براي روزهاي آينده.تجربه بودن با شما طراوت روحمان را افزود و شميم شور و شعورتان فضاي اين کانون فرهنگي را آکنده ساخت. اينک مسرور از موفقيت شما در رشته طراحي چهره آرزو مي کنيم دستي بالاي تمامي دستها مدد کارت باشد. دلت مأمن مهر خدا، دستهايت درگاه دعا و چشمهايت گوهري پاک و پر بها باد. رئيس آموزش و پرورش منطقه ………. تهران کانون فرهنگي تربيتي……….

✰✩☆✰✩☆✰

 لوح تقدیر
مسابقات فرهنگي وهنري ……….
دوره مسابقات فرهنگي و هنري دانش آموزان شهرستان ……….
دانش آموز عزيز ……….
تلاش ارزشمند و تحسين برانگيز جنابعالي در راهيابي به مرحله ………. مسابقات فرهنگي و هنري در رشته ………. و کسب رتبه ………. قابل تقدير و شايان سپاس است .از خداوند متعال سعادت روز افزون شما را خواستاريم . مديرآموزش و پرورش شهرستان …………

✰✩☆✰✩☆✰

لوح تقدير
برادر بزرگوار
جناب آقاي ……….
مدير كل محترم موسسه فرهنگي ……….
با سلام وتحيّات به پاس خدمات ارزشمند جناب عالي در پشتيباني از فعاليتهاي ترويج و توسعه فرهنگ در آن حوزه و کسب رتبه شايسته تقدير در ميان موسسات فرهنگي در اجلاس سراسري ………. درسال ……….، از شما صميمانه تقدير و تشکر مي نمائيم.توفيق روزافزون همراه باسلامتي و سعادتمندي شما را از درگاه پروردگار مسئلت داریم. اميد است تلاش هاي خالصانه شما و همکاران محترمتان مورد پذيرش درگاه خداوند قرار گيرد.
ستاد برگزاري اجلاس ……….

✰✩☆✰✩☆✰

لوح تقدیر مسابقات فرهنگي و هنري لوح زريّن ادب و دانش برترين ميراث است. حضرت علي(ع) برادر ………. دانش آموز کلاس ………. مسجد ………. منطقه……….، خدا راشکر مي گویيم و خوشحاليم که موفقيت شما را در مسابقات سال تحصيلي ………. تبريک بگوییم. اين تقديرنامه را به پاس کوشش و تلاشي که دراين راه از خود نشان داده ايد تقديم مي نمایيم. دانش آموز عزيز! چشم اميد اسلام و همه نيازمندان جهان به تقوي و علم شماست. هر چه بيشتر تلاش کن و خودرا براي خدمت به آنان آماده ساز.


متن تقدیرنامه و لوح تقدیر ورزشی

به نام خداوند جان آفرین
لوح سپاس
زنیرو بود مرد را راستی ز سستی کژی زاید و کاستی
خواهر/ برادر گرامی، سرکار خانم/ جناب آقای
اکنون که با استعانت از درگاه احدیت و تلاش و کوشش بی وقفه فردی، در مسابقات جهانی……. خوش درخشیدید و موفق به کسب مقام برتر و مدال طلا گشتید. بر خود فرض می دانیم که تلاشتان را ارج نهاده و این لوح سپاس را به نشانه قدردانی تقدیم شما نماییم.
پیروز ماندن از پیروز شدن دشوارتر است…
پیروز بمانید…
مدیر مسئول باشگاه / مجموعه ورزشی

✰✩☆✰✩☆✰

جناب آقای / سرکار خانم …
بدین وسیله از مساعی و کوشش‌های بی‌دریغ جنابعالی در برگزاری باشکوه مسابقات بین‌المللی … جام … که در سال … در تهران برگزار گردید، قدردانی و تشکر می‌نماید .
امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال در کلیه شئون زندگی به ویژه پیش‌برد و گسترش ورزش … موفق ومؤید باشید.
رئیس فدراسیون … جمهوری اسلامی ایران

✰✩☆✰✩☆✰

جناب آقای / سرکار خانم …
اینک که با استعانت از درگاه خدواند متعال و در پرتو تعلیمات ارزنده مربیان و تلاش و کوشش خود در سال …. مقام … رشته فوتبال را در مسابقات قهرمانی … احراز نموده‌اید، به دریافت این حکم نایل می‌شوید. امید است با یاری جستن از الطاف الهی، همواره نمونه بارز از یک جوان ورزشکار با ایمان باشید.
مدیر تربیت بدنی شهر …

✰✩☆✰✩☆✰

سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران
فدراسیون …
نظر به اینکه جناب آقای / سرکار خانم … از استان … در مسابقات قهرمانی … سال … کشور که در رده سنی … برگزار گردید، شرکت کرده و مقام … را احراز نموده‌اند، لذا به دریافت این حکم مفتخر می‌گردند.
امیدواریم این موفقیت سرآغازی برای پیشرفت‌های آتی باشد.
رئیس فدراسیون …


متن تقدیرنامه و لوح تقدیر همایش و جشواره

به نام یگانه هستی بخش
تو را هست پاداش بی منتی که بسیار شایسته ی عزّتی
جناب آقای/ سرکار خانم……
جامعه، کودکی نوپا را می ماند، در ابتدای راه و لبریز از شوق…. هدایت این طفل در راه بالندگی و تبدیل آن به کوهنورد فاتح قله های موفقیت، در گرو مساعی فرهیختگانی است که با انتقال دانش و تجربیات خود او را خوراک داده، دستش گرفته و پا به پا می برند تا شیوه راه رفتن بیاموزد….
بی شک برگزاری چنین همایش هایی، تاثیر ژرفی در اعتلای میهن عزیزمان خواهد داشت. بدینوسیله از حضور ارزشمند جنابعالی در همایش/ جشنواره…… تقدیر به عمل آورده و این لوح یادبود را به رسم ادب خدمتتان تقدیم می داریم.
باشد که همواره تجارب شما روشنی بخش چنین محافلی شود….
دبیر جشنواره/ مسئول برگزاری همایش

✰✩☆✰✩☆✰


متن تقدیرنامه و لوح تقدیر دانش آموز و دانشجویی

به نام آنکه جان را فکرت آموخت
اطلبوا العلم من المهد الی اللحد
جناب آقای/ سرکار خانم….
کسب گوهر گرانمایه دانش و برافروختن چراغ زندگانی به نور علم و آگاهی، سرآغاز فتح قله های افتخار است. بی شک از بلندای آگاهی بهتر می توان دامنه ها را نگریست، آنکه به دریا رسیده است، بی نیاز از یک گودال آب می گردد….
حال که با در هم آمیختن درایت و بصیرت و تلاش خستگی ناپذیر به کسب رتبه ممتاز دانش آموزی/ دانشجویی نائل آمده اید، به نوبه خود موفقیت شما را تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق روزافزون را برای شما مسئلت داریم.
مدیر مدرسه/ ریاست دانشگاه

✰✩☆✰✩☆✰

دانش آموز عزیز …
تلاش ارزشمند و تحسین برانگیز جنابعالی در راهیابی به مرحله … مسابقات … در رشته … و کسب رتبه … قابل تقدیر و تشکر شایان است.
از خداوند متعال سعادت و سلامت روزافزون شما را خواستاریم.
رئیس آموزش و پرورش …

✰✩☆✰✩☆✰

پیروزی، پرشی دارد به اندازه عشق
دانش آموز عزیز خانم / آقای … از آموزشگاه …
با عرض تحیت و احترام
خبر مسرت بخش، همواره دل را شاد و لحظه‌ها را ماندگار می‌سازد، و اینک خبر شادمانه موفقیت شما نیز مایه مباهات است.
آری، دستان پرتوان و عزم استوار بار دگر حدیث پرافتخار پیروزی را می‌سراید و امروز را برای فردایی بهتر و سازنده آماده می‌سازد.
کسب رتبه … در مسابقه … سال تحصیلی … را تبریک عرض می‌نماییم و برایتان از خداوند مهربان دلی ازجنس بلور، به رنگ آسمان و وسعت دریا خواستاریم.
شمع وجودتان تابنده و نورانیت دلتان پاینده
از طرف سرپرست آموزش و پرورش …

✰✩☆✰✩☆✰

دانش‌آموز محترم، سرکار خانم / جناب آقای …
پیک خوش خبر آواز سرداد و خبر آورد از پیوندی نو
پیوندی بین کانون و مدرسه و دست‌های مدرسه در دست‌های کانون گره خورد تا غنچه‌های دبستانی در سایه بازی و سرگرمی، شعرخوانی و قصه‌گویی، فیلم و نمایش، رقابت و مسابقه، نقاشی وسفالگری و غیره علم بیاموزند.
بدین وسیله از زحمات بی دریغ و دلسوزانه شما در اجرای طرح کانون مدرسه کمال تقدیر و تشکر به عمل آمده و توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
مدیر آموزشگاه …

✰✩☆✰✩☆✰

دانشجوی عزیز، جناب آقای / سرکار خانم … رشته …
چشمانت آسمانی است صاف و نه ابرآلود، دلت غنچه ای است در شگفتن و نه در تنگنا، قلبت دریایی است در عمق و نه در کف، تو فراتر از آنی که با طبیعت در ترازوی مقایسه درآیی، تو آغازی، شروع یک خط، ادامه یک راه، ادامه یک خط تا بی‌نهایت، تو همانی که دیگر مسافران پشت سرت هستند .
در این مقطع حساس، از رهنمون بزرگان بی بهره نباش، چون عقاب باش در تیزپروازی و تیزبینی، سرو باش اما با ثمر و سایه‌گستر فراتر از میز دانشگاه بنشین تو خلیفه خدای متعال هستی.
حضور سبز شما فرهیخته دانشجوی گرامی را در نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی پاس می‌داریم.
معاونت هماهنگی و امور دانشجویی دانشگاه …

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  جملات بزرگان

✰✩☆✰✩☆✰

جسم ما هیچ است جان معنا بود
با پژوهش جان ما برنا بود
دانشجوی عزیز خانم / آقای … از دانشگاه …
امواج مهر، عاطفه و عشق از دریای احساس شما برساحل دل ادب دوستان نشست و گلواژه‌های زیبا و دلنشینتان فضای ادبی ارزشمندی را فراهم نمود و بار دیگر وجود ذوق سلیم و طبع روان را درنسل آینده به اثبات رساند.
بدین وسیله کسب رتبه … را در رشته … به شما تبریک می‌گوییم و آینده‌ای روشن، قلمی رسا و اندیشه‌ای ژرف برایتان خواستاریم.
دبیر جشنواره دانشجویی …

لوح تقدیر و تندیس


متن تقدیرنامه و لوح تقدیر استاد و معلم

استاد فرهیخته و فرزانه، جناب آقای دکتر / سرکار خانم دکتر …
همه پیشرفت‌های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار سیراب می‌شوند.
از این منظر کشور وامدار همه استادانی است که بحق چراغ هدایت بشریت را به تأسی از پیامبر اعظم ( ص ) روشن و فروزان نگاه داشته اند.
با فرا رسیدن روز … فرصت را مغتنم شمرده، در کمال ادب و ارادت این لوح تقدیر تقدیم محضر عالمانه و اندیشمندانه شما می‌گردد.
از حضرت علیم آرزو دارد همواره در کسوت شریف استاد … با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت آینده‌سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید.
از طرف رئیس دانشگاه …

✰✩☆✰✩☆✰

معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند …
آنچه از بن جان می‌آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه و کوشش خالصانه شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تجلیل نماییم و صمیمانه‌ترین سپاس‌های خود را در سال تحصیلی … به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره جان آبیاری می‌نمایید نثارتان کنم.
آرزومندم ذات اقدس احدیت شما خوبان را که در مسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان‌ساز اسلام از جان‌مایه می‌گذارید در کنف الطاف خاصه خویش قرار دهد.
از طرف رئیس آموزش و پرورش …

✰✩☆✰✩☆✰

معلم عزیز …
ای خدای عشق، ای ام الکتاب
ای معلم ای سراسر آفتاب
در کتاب دل نویسم با مداد
ای معلم روز تو تبریک باد
ای روشنی بخش دل‌ها
به راستی که تو بعد از خداوند «علم الانسان ما لم یعلم» هستی. چگونه می‌توان تو را ستود و تو را سرود که تو خود سرود قافله تمدن هستی.
هزاران گل سرخ تقدیم به معلم عزیزم که به من درس صبر و وفاداری آموخت و مرا در سرزمین دانش بارور ساخت.

✰✩☆✰✩☆✰

بسمه تعالی
من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا
کس چو علی این در معنی نسفت آنچه علی در حق استاد گفت
بنده ی خود ساخت مرا اوستاد آن که یکی حرف به من یاد داد
استاد فرهیخته و فرزانه ……………………..
همه ی پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شوند.
از این منظر کشور وامدار همه ی استادانی است که بحق چراغ هدایت بشریت را به تاسی از پیامبر اعظم ( ص ) روشن و فروزان نگاه داشته اند.
در کمال ادب و ارادت این لوح تقدیر تقدیم محضر عالمانه و اندیشمندانه ی شما می گردد.
از حضرت علیم آرزو دارد همواره در کسوت شریف معلمی با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت آینده سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه ی دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید.
مدیر دبیرستان ….

✰✩☆✰✩☆✰

خانم/ آقای …………….
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)؛ خداوند متعال را شاکریم که نعمت قدردانی از شما را ارزانی ما داشت، شما با تلاش صادقانه و بی وقفه خود در تربیت دانش‌آموزان، مسئولیت پذیری را معنا کردید و نوید بخش آینده‌ای بهتر برای کشور عزیزمان شدید. آموزش انسان‌های موفق و باانگیزه و تربیت انسان‌های پاک‌نیت و توانمند توفیقی است که نصیب شما شده است. هزاران هزار درود بر شما که با محبت و اخلاص تصویری دلنشین از علم اندوزی بر وجود دانش آموزان کشیدید.
ضمن تبریک روز معلم خدمت شما معلم عزیز و آروزی بهروزی و شادی برای، این لوح یادبود را خدمت شما تقدیم می‌کنیم.

✰✩☆✰✩☆✰

به نام خدا
تقدیرنامه
استاد گرانمایه/ معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند ………………………
آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تبجیل نمایم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنم .
آرزومندم ؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد.

✰✩☆✰✩☆✰

بسم الله العلیم
معلم گرانقدر
به راستی آیا کلامی هست که تاب ثنای ایثار شما آسمانیان رابیاورد؟
کدامین روز ، روز تو نیست وکدامین لحظه است که از شمیم تو سکرآور یا عطر آگین نباشد…
به راستی آیا قلمی را می شناسید که با کلک خیال ، شکوه ایثار خاموش معلم را که در بستر رویش های مکرر آدمی و درگسترده ی تاریخ مکتوب بشریت هماره چون نگینی زرین درخشیده است به تصویر آورد؟
کدام خامه را طاقت تصویر خورشید است ؟…

✰✩☆✰✩☆✰

استاد گرانمایه/ معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند …………………………….
آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تبجیل نمایم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنم.
آرزومندم ؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد .

✰✩☆✰✩☆✰

استاد گرامی…..
از آنجایی که رشد و توسعه با پرورش استعدادهای علمی مسیر است، بی تردید تلاش شما در این مسیر در جهت اعتلای سطح علمی کشور، حرکتی پرافتخار است که با هیچ جمله‌ای قابل توصیف و با هیچ هدیه‌ای قابل تقدیر نیست. با همت استادانی همچون شما لباس اعتبار بر تن این کشور پوشانده شده است. روح جستجوگر استادان و معلمان این مرز و بوم بذر دانش را در زمین بایر ناآگاهی کاشت تا امروز جوانه‌های فعالیت علمی جوانان این کشور از این زمین بیرون بزند. به پاس خدمات و مجاهدت‌های علمی شما استاد گرامی این لوح تقدیر به شما تقدیم می‌شود.
رئیس دانشکده ………….

✰✩☆✰✩☆✰

بنام خدا
تقدیرنامه
معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند …………………………….
عشق ورزیدن به خلق زیباترین ترنم گفتگو با خالق است بخصوص اگر توفیق خدمت به عزیزانی نصیبت کرده که تمام دنیایشان را می توان در پر رنگین پروانه ای خلاصه کرد،
ضمن گرامیداشت روز معلم به این وسیله از زحمات جنابعالی در پیشبرد اهداف و پیگیری امور آموزشی و پرورشی این دبستان/آموزشگاه/ تقدیر وتشکر می نماییم وامید آن داریم که درسایه ی الطاف الهی همواره در سنگر خدمت به نوگلان این مرز و بوم وآینده سازان میهن عزیزمان استوار و سرافراز بمانید.

✰✩☆✰✩☆✰

« به نام خداوند هستی بخش»
معلّم چراغی است گیتی فروز چراغی که هرگـز نیفتد ز سـوز
معلّم دلسوز و فداکارم آقای : ……………….
روز معلّم ، یادآور جان فشانی ها، سوختن ها و ساختن های جامعه یبشریت را به شما رهرو راه نبی تبریک و شاد باش می گویم . تویی که می سوزی تا بسازی ، برخلاف تمام نورها کهساخته شده اند تا بسوزند. زحمات و تلاش های ارزنده ی تو ، مایه مباهات و دلگرمی ما دانش‌آموزان می باشد. ما نیز به سهم خود به پاس سپاس از تمامی مساعی خستگی‌ناپذیر شما این «لوح تقدیر» را به پیشگاه بلندتان تقدیم می‌داریم. امیدوارم خود و خانواده محترمتان در پناه مهربان ترین مهربانان پیروز و سربلند باشید.
دانش آموزان شما :………………

✰✩☆✰✩☆✰

معلّم دلسوز و فداکارم آقای : ……………….
سلام بر تو ای گوهر گرانقدر و ای دُر گرانبهای قله های ایثار و استقامت ، تو با نسیم علم و دانشت طراو ت خاصی به این بدن های خواب و نا آگاه ما بخشیدی ، تو باعث شدی تا ما از تاریکی و ذلت جهل بسوی روشنایی و سربلندی علم و از غبارکده بی معرفتی و ناآگاهی بسوی دهکده علم معرفت راه یابیم .
به راستی اگر تو نبودی چه کسی دستگیر ما دراین طوفان سهمگین زندگانی شده و ما را بسوی کشتی پر بار علم و معرفت راهنمایی میکرد . مگر نه این است که تو چراغ راه ما در این دهکده امتحان و بلکه ظلمتکده غفلت و از خدا بی خبری شدی ، تو که بعنوان یک معلم دلسوز هیچگاه دست پر مهر و محبت و مملو از امیدت را از سر ما برنداشتی و شب و روز به راه درست و صراط مستقیم بودی ، همان راهی که تمام پیامبران الهی تا آخرین نفس شان سعی داشتند مردم را از منجلاب غفلت و انحراف بسو ی رستگاری ابدی سوق دهند و راهی که فلاح و رستگاری ما در آن نهفته است .
پس این تو بودی ای معلم آزاده کهآزادی و آزادگی را به ما آموختی و به ما یاد دادی که چگونه با سلاح برنده ایمان خود را از زنجیر های اسارت و بردگی این دنیای دنی رهانید . سلام ابدی ما نثار گام های استوار تو باد ای معلم عزیز ، تو باعث شدی تا ما آفریدگار حقیقی خودمان را بشناسیم و به دستورا ت او عمل کنیم و با کارهایی خداپسندانه خود ما بجای نارضایتی او سایه لطف و مهربانی اش را بر سر ما احساس کنیم .
بهشت جاویدان جایگاه ابدیت باد ای معلم عزیز

✰✩☆✰✩☆✰

معلم عزیز ، استاد بزرگوار، تو را به چه مانند کنم . دل دریاییت لبریز از آرامش است همچون کوه استوار از حوادث روزگار ایستاده ای و همچون ابر، باران پر شکوه معرفت بر چمن های دشت دانش آموختگی فرو می ریزی .
خورشید نگاهت گرمابخش وجود ما و حرارت کلبه ی سرد یأس و ناامیدی و ارمغان شور و شعف است . غنچه ی تبسمی که از گلستان لبهای تو می روید، طراوت لحظه های ابهام و زیبایی بخش خانه ی وجود ماست . کلام روح بخش و دلنشین تو موسیقی دلنوازی است که بر گوش جان می نشیند و آهنگ زندگی را به شور در می آورد. روانی به لطافت گلبرگهای ارغوان داری که از احساس و شور و شعف لبریز است.
دستهای روشنت سپیدی خود را از گل بوسه های گچ گرفته و شمع وجودت از نیروی ایمان و انسانیت شعله ور است . سرخی شفق ، تابش آفتاب ، نغمه ی بلبلان ، صفای بستان ، آبی دریاها ، همه و همه را می توان در تو خلاصه نمود . معنای کلام امید بخش تو همچون نسیم صبحگاهان نشاط بخش روح خسته ماست .
علم آموزی و صبر ایمان را از پیامبران به ارث برده ای و به حقیقت وارث زیبایی ها بر گستره ی گیتی هستی . قدوم سبز تو سبزینه ی کوچه باغ های زندگی و صفا بخش خاطر پر دغدغه ی ماست . طپش قلب تو آهنگ خوش هستی و جوشش نشاط در غزل شیوای زندگی است .
تو روشنایی بخش تاریکی جان هستی و ظلمت اندیشه را نور می بخشی. ‹‹ و ما یَستَوِی الاَعمی والبصیر . و لَا الظُّلُمات و لَا النّور›› «و هرگز کافر تاریک جان کور اندیش با مومن اندیشمند خوش بینش یکسان نیست و هیچ ظلمت با نور یکسان نخواهد بود.» چگونه سپاس گویم مهربانی و لطف تو را که سرشار از عشق و یقین است .
چگونه سپاس گویم تأثیر علم آموزی تو را که چراغ روشن هدایت را بر کلبه ی محقّر وجودم فروزان ساخته است . آری در مقابل این همه عظمت و شکوه تو مرا نه توان سپاس است و نه کلام وصف . تنها پروانه ی جانم بر گرد شمع وجودت ، عاشقانه چنین می سراید :
معلم کیمیای جسم و جان است مــعلم رهنمای گمرهان است
شـده حک بر فراز قله ی عشق معلم وارث پیغـــمبران است

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  4 اکتبر - روز جهانی اسکان بشر

✰✩☆✰✩☆✰

یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوا العلم درجات والله بما تعملون خبیر( 11مجادله )
که ایزد مقامی ببخشد بلند برآنان که در بحردانش درند
براعمال روشن به سرضمیر همه هست آگه خدای خبیر
دانشمند اندیشمند استاد برجسته جناب آقای ………………………….. به استناد آیه ی شریفه ی 10 از سوره ی مبارکه ی فاطر که خداوند می فرماید” الیه یصعد الکلم الطیب والعمل الصالح یرفعه” ، سخنان و کلام ارزشمند به سوی خدا صعود می کند و با ابدیت سنخیت پیدا کرده و همواره آثار خود را ظاهر می سازند ; بسی شایسته است از تلاش های مداوم وکوشش های مستمر حضرتعالی دراشاعه ی تعلیم و تربیت و بسط و توسعه ی علم و دانش و نیز از روشن رای و کارگشایی ثمربخش شما به عنوان …………………. درکمال امتنان و افتخار تقدیر و تشکر نموده و به رسم تعظیم و تکریم این لوح تقدیر تقدیم محضر پربار و ماندگارتان گردد .
من به سرچشمه ی خورشید نه خود بردم راه ذره ای بودم و مهر تو مرا بالا برد
مدیر دبیرستان ….

✰✩☆✰✩☆✰

معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند …………………………….
عشق ورزیدن به خلق زیباترین ترنم گفتگو با خالق است بخصوص اگر توفیق خدمت به عزیزانی نصیبت کرده که تمام دنیایشان را می توان در پر رنگین پروانه ای خلاصه کرد،
ضمن گرامیداشت روز معلم به این وسیله از زحمات جناب عالی در پیشبرد اهداف و پیگیری امور آموزشی و پرورشی این دبستان/آموزشگاه/ تقدیر وتشکر می نماییم وامید آن داریم که درسایه ی الطاف الهی همواره در سنگر خدمت به نوگلان این مرزو بوم وآینده سازان میهن عزیزمان استوار و سرافراز بمانید.

✰✩☆✰✩☆✰

من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا
کس چو علی این در معنی نسفت آنچه علی در حق استاد گفت
بنده ی خود ساخت مرا اوستاد آن که یکی حرف به من یاد داد
استاد فرهیخته و فرزانه ……………………..
همه ی پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شوند.
از این منظر کشور وامدار همه ی استادانی است که بحق چراغ هدایت بشریت را به تاسی از پیامبر اعظم ( ص ) روشن و فروزان نگاه داشته اند.
با فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز سترگ معلم فرصت را مغتنم شمرده، در کمال ادب و ارادت این لوح تقدیر تقدیم محضر عالمانه و اندیشمندانه ی شما می گردد.
از حضرت علیم آرزو دارد همواره در کسوت شریف معلمی با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت آینده سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه ی دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید.

ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس .
ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تو را سپاس.
ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی سپاست می گویم، تو را به اندازه تمام مهربانی هایت سپاس می گویم .

ای نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی ، ای لبخندت امید زندگی و غضبت مانع گمراهی ، تو را سپاس می گویم . این تویی که با دستان پر عطوفتت گلهای علم و ایمان را در گلستان وجود می پرورانی و شهد شیرین دانش را به کام تشنگان می ریزی. پس تو را ای معلم به وسعت نامت سپاس می گویم . همان نامی که چهار حرف بیشتر ندارد ، اما کشیدن هر حرف و صدایش زمانی به وسعت تاریخ نیاز دارد.

لوح تقدیر و تندیس


متن تقدیرنامه و لوح تقدیر هنری

هنرمند گرامی سرکار خانم / جناب آقای …
با سلام و احترام
به گواه شواهد تاریخی، ایران مهد هنر و تمدن است که سهم بسزایی در شکل‌گیری تمدن بشری داشته است. حضور هنرمندانی از این سرزمین گامی جدی و موثری برای شناساندن هنر ارزشمند چند هزار ساله ایران اسلامی است. بدین وسیله ضمن قدردانی از مشارکت شایسته جناب عالی در مسابقه هنری … در سال … که با عرضه آثار فاخر هنری زمینه ساز آشنایی بیشتر بازدید کنندگان را با هنر نمودید لازم است مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام داشته، از درگاه احدیت توفیقات روز افزون شما هنرمند گرانقدر را مسئلت نمایم.
ستاد برگزاری مسابقات هنری …

✰✩☆✰✩☆✰

هنرمند بزرگوار جناب آقای / سرکار خانم …
با سلام و تحیات
به پاس خدمات ارزشمند جناب عالی در پشتیبانی از فعالیت‌های هنری … در آن حوزه و کسب رتبه شایسته تقدیر در میان ارائه کنندگان هنر در مسابقات سراسری … درسال … از شما صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماییم.
توفیق روزافزون همراه با سلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت داریم. امید است تلاش‌های خالصانه شما و همکاران محترمتان مورد پذیرش درگاه خداوند قرار گیرد.
ستاد برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری …


متن تقدیرنامه و لوح تقدیر مذهبی


متن تقدیرنامه و لوح تقدیر نظامی


متن تقدیرنامه و لوح تقدیر کارمند و همکار و بازنشسته

به نام خداوندی که یار و همیار است
هر آن کس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد
سرکار خانم/ جناب آقای….
تلاش متعهدانه و وظیفه شناسی شما، آیینه روشنی ضمیر و صفای باطن است. بذری که در این شرکت کاشته ایم، با آبیاری و مراقبت های عزیزانی چون شما به درختی تنومند بدل خواهد شد. به کاردانی شما اعتماد داریم و حضورتان را در میان خود ارج می نهیم.
به پاس همکاری صمیمانه و صادقانه شما در پیشرفت و توسعه شرکت……… لوح سپاس کارمند نمونه را به حضورتان تقدیم می داریم.
همراهی با شما، مایه دلگرمی ماست.
مدیرعامل شرکت…..

✰✩☆✰✩☆✰

جناب آقای / سرکار خانم …
امروز که با تلاش همه همکاران، شرکت … موفق به کسب مقام اول و دریافت … سازمانی گردیده است، بر خود لازم می‌دانم از مشارکت و همدلی جنابعالی و خانواده محترمتان در دستیابی به این افتخار ماندگار تشکر و قدردانی نمایم.
ایفای نقش محوری در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی کشور مأموریتی است بزرگ که بایستی در راستای اجرای آن، همه همکاران بر عهد خود در ارتقای سطح تعالی و ارائه الگویی ملی همچنان پایدار و مصمم باقی مانده تا در آینده‌ای نه چندان دور، چشم انداز شرکت مبنی بر تبدیل شدن به سازمانی جهان‌تراز را جامه عمل بپوشانیم.
همواره موفق و سربلند باشید
رئیس شرکت …

✰✩☆✰✩☆✰

به نام نامی دوست
همکار عزیز جناب آقای/سرکارخانم …
در تمام مدت همکاری شاهد تلاش های بی وقفه شما برای ارتقای جایگاه و دستیابی به اهداف مشترکمان بوده ام.
همواره قدردان این تلاش ها هستم و همراهی با شما باعث افتخار من خواهد بود.
با آرزوی فتح قله های موفقیت

✰✩☆✰✩☆✰

همکار ارجمند جناب آقای دکتر …
سلام علیکم
بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران را از حسن همکاری و خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه جنابعالی طی دوره چهار ساله عضویت در هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان تهران اعلام می نمایم.برای شما در تمام عرصه ‎های زندگی آرزوی موفقیت و بهروزی می‌نمایم.
دکتر …………رئیس کل

✰✩☆✰✩☆✰

جناب آقای …
با سلام
اکنون که در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و عنایات پروردگار الهی، دوران مسئولیت شما در سمت «رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان …» به پایان رسیده و خدمتگذاری در سنگر دیگری از نظام جمهوری اسلامی نصیب‌تان شده است، برخود لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های ارزنده شما در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی تشکر نمایم.
از خداوند متعال توفیق و سربلندی پیش از پیش شما را مسئلت می‌نمایم.

✰✩☆✰✩☆✰

بسمه تعالی
جناب آقای …..
امروز که با تلاش همه همکاران، شرکت فولاد مبارکه اصفهان ، بعنوان تنها دارنده تندیس سیمین سال های قبل موفق به کسب مقام اول و دریافت اولین و تنها تندیس زرین تعالی سازمانی گردیده است، بر خود لازم می دانم از مشارکت و همدلی جنابعالی و خانواده محترمتان در دستیابی به این افتخار ماندگار تشکر و قدردانی نمایم.
ایفای نقش محوری در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی کشور ماموریتی است بزرگ که بایستی در راستای اجرای آن، همه همکاران بر عهد خود در ارتقای سطح تعالی و ارائه الگویی ملی همچنان پایدار و مصمم باقی مانده تا در آینده ای نه چندان دور، چشم انداز شرکت مبنی بر تبدیل شدن به سازمانی جهان تراز را ، جامه عمل بپوشانیم.
همواره موفق و سربلند باشید

✰✩☆✰✩☆✰

به نام خدا
جناب آقا/سرکار خانم……..
سلام علیکم
خدا را شاکرم به همت شما بزرگواران شرکت … توانست با گام نهادن در مسیر رشد و توسعه و با همت و کوشش بیدریغ، ایفای نقش محوری در توسعه فناوری اطلاعات که موجب رضایتمندی شهروندان گرامی شده است، افتخارات ارزشمندی را کسب نماید.
اکنون در آستانه دومین سالگرد تأسیس شرکت…، یقینا تحولی عظیم در صنعت خدمات هوشمند در کشور ایجاد گردید است که این اتفاق را به خانواده بزرگ … تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن به ثمر رساندن ماموریت بزرگ شرکت…، در رسیدن به اهداف دولت الکترونیک، قوه قضاییه هوشمند و احترام به حقوق شهروندی و در آینده ای نه چندان دور، تحقق چشم انداز شرکت مبنی بر تبدیل شدن به یک سازمان جهانی تراز اول در حوزه آی تی، جامه عمل بپوشانیم.
در پایان، مراتب قدردانی و سپاس خود را از مشارکت و همدلی جنابعالی و خانواده محترمتان در دستیابی به این افتخارات ماندگار ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  27شهریور - روز شعر و ادب فارسی

✰✩☆✰✩☆✰

همکار ارجمند جناب آقای ……………..
اکنون که پس از سالها خدمت در راه توسعه شرکت پخش پگاه به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید و چندین بهار از عمر گرانمایه خویش را صرف خدمت با صداقت در شرکت نموده اید، بر این باوریم بازنشستگی سرآغاز فصل نوینی از حیات پرثمر شماست. فصلی که به لطف خداوند سبحان در کنار خانواده محترمتان با شور ونشاط ایام را سپری نمائید.
امیدواریم در این گذار ما را از تجربیات ارزنده سال های کار و تلاش بهره مند ساخته و موجبات تعالی این سازمان با رهنمود های حضرت عالی فراهم آید.
سعادت، سربلندی، سلامت و سیادت روز افزون جنابعالی و خانواده مکرم را از پروردگار خواستاریم و با تقدیم این لوح ، مراتب قدردانی و تقدیر خود را محضر پرافتخار جناب عالی تقدیم می نماییم .

✰✩☆✰✩☆✰

بسمه تعالی
هر آنکس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد
همکار گرامی
جناب آقای مهندس…
سلام علیکم
اکنون که در پرتو الطاف خداوند سبحان یکی از مقاطع ارزشمند خدمات خویش را در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به پایان رسانده و آماده خدمت در عرصه‌ای دیگر در کشور عزیزمان ایران هستید، بر خود وظیفه می‌دانیم از زحمات و تلاش‌های صادقانه و موثر جنابعالی در سمت مدیر اداری، مالی و پشتیبانی سازمان تقدیر و تشکر نماییم.
ضمن تقدیم این لوح سپاس، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه ایزد منان خواستاریم.
همکاران شما

✰✩☆✰✩☆✰

بسم الله الرحمن الرحیم
همکار محترم سرکار خانم ……………..
با سلام
حضور ارزشمند و فراموش نشدنی حضرتعالی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قابل ستایش و تقدیر است.
بدینوسیله بر خود دانستیم تا از حضور گرم و صمیمانه شما تشکر و قدردانی نمائیم .
امید است با توکل به یگانه ایزد منان متعال ، در تمام عرصه های زندگی موفق و پیروز باشید .

✰✩☆✰✩☆✰

بنام خدا
برادر ارجمند جناب آقای…
شهردار محترم…
سلام علیکم
با احترام بر خود لازم میدانم از همکاری‎ های صمیمانه حضرتعالی در خصوص احداث زمین های ورزشی ساحلی که توسط آن شهرداری محترم اجرا گردیده تشکر و قدردانی نمایم. موفقیت جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.
رییس تربیت بدنی شهرستان….

✰✩☆✰✩☆✰

سرکار خانم / جناب آقای …
بدینوسیله از جنابعالی به علت اینکه متعهدانه و متخصصانه در طی سال‌ها همکاری با این شرکت جهت توسعه و پیشرفت آن تلاش نموده‌اید و با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن، در جهت ترقی و ابقای اهداف شایسته آن همت گمارده‌اید، نهایت تشکر و تقدیر به عمل می‌آید.
از خداوند متعال خواهانیم که گام‌های بعدی‌تان را نیز را قرین پویایی و پایایی بدارد.

✰✩☆✰✩☆✰

بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
همکارارجمند جناب آقای … سپاس بیکران خداوند را که همکاران صدیق ونمونه ای چون شما درکنارمان حضور دارند درانجام وظیفه کارآمدند و پرتلاش، مایه افتخار احترام وشایسته تمجید، بدینوسیله ضمن‌ آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون اززحمات بی دریغ جنابعالی در امور محوله تقدیر تشکر می نمائیم و زندگی با عزت و توأم با شادی وآرامش برای خود وخانواده گرانقدرتان مسئلت داریم.
مدیر عامل شرکت …

✰✩☆✰✩☆✰

بنام یگانه هستی
حضور محترم سرکار خانم ……
همکار گرامی
شرکت سفیر دریا ساحل هیچ گاه خاطره ی تلاش های بی وقفه و پیگیری و سخت کوشی شما را در ابعاد مختلف (مدیریتی و اجرایی ) ازیاد نمی برد و اینک که دور زمان و گردش ایام سلسله وصل را به فراق می کشد ، خاطر ما مسرور خاطراتی است که در کنار هم زیسته ایم و در اندوه و شادی آن همراه و همگام بوده ایم.
این لوح تقدیر به پاس از زحمات شما تقدیم می گردد.
رئیس هیئت مدیره

✰✩☆✰✩☆✰

بسمه تعالی
برادر ارجمند جناب آقای….
سلام علیکم
با احترام
ضمن آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون برای جنابعالی بدینوسیله از همکاری و مساعدت‎های شما عزیز بزرگوار با این نهاد مقدس ، جهت پیگیری برنامه‎های طرح اکرام ایتام و جذب حامی که باعث خوشحالی این عزیزان و خشنودی خداوند متعال گردیده است کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورده و سلامتی شما و خانواده گرامیتان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
مدیریت ….

✰✩☆✰✩☆✰

سرکار خانم / جناب آقای …
مدیر عامل محترم …
تلاش‌های ارزنده شما و همکاران محترم‌تان در تبیین و نشر ضرورت‌های به کارگیری فنون و ابزار نوین اطلاعات و ارتباطات در توسعه و ارتقای عملکرد فعالیت‌های روابط عمومی قابل تقدیر و بدون شک زمینه‌ساز دستیابی و تحقق آرمان روابط عمومی الکترونیک در سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی است.
دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک، ضمن اعلام مراتب تقدیر و تشکر از جناب عالی و همکاران محترم به منظور مساعدت در برگزاری دومین همایش روابط عمومی الکترونیک، مزید توفیقات را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نماید.
همواره موفق و موید باشید.

✰✩☆✰✩☆✰

جناب آقای مهندس…
بدین وسیله از زحمات و کوششهای ارزشمند جنابعالی در راه اندازی یونیتهای 101 و 201 واحد 132 ( تولید آب خنک کننده ) پروژه فاز 24-22 پارس جنوبی که گام موثری در راه اندازی کل پالایشگاه و آغاز شیرین سازی و انتقال گاز به خط سراسری می باشد تشکر و قدردانی می نماید. امید است همچنان که در این دوره سخت و فشرده با توکل بر خداوند متعال و با تکیه بر دانش و تجارب فنی و جسارت و خلاقیت موفقیت ارزشمندی حاصل گردید ، در آینده نیز شاهد سربلندی و افتخار آفرینی همکاران گرامی در انجام وظایف محوله باشیم.

✰✩☆✰✩☆✰

بسمه ی تعالی
لطفا دو بیت شعر انتخابی خود شما
جناب آقای….
مجموعه سارال بازرگان بابت همکاری و همیاری دلسوزانه جنابعالی در زمینه فروش و توزیع محصولات سارال و یاسا بر وظیفه خود دانسته لوح تقدیری را از طرف مدیریت محترم این بازرگانی تقدیمتان نماید .
امید آن است در آینده نزدیک این بازرگانی در راستایی پیشبرد اهداف ، بتواند بهتر از گذشته همیار شما عزیزان باشد .
با تشکر مدیریت

✰✩☆✰✩☆✰

بسم الله الرحمن الرحیم

همیار گرامی سرکارخانم …
سپاسگزار پروردگاری هستم که آسمان دلم را به نور حضور تو روشن کرد و لحظه های دلواپسی و بی یاوری را با آمدنت برایم آسان نمود . اکنون که فصل شکفتن جوانه های دانش بر ساقه های اندیشه است بر خود می دانم که حضور آفتابی ات را ارج نهم.

✰✩☆✰✩☆✰

تکیه گاه استوارم:
دستان نیایشگر کوچک من همیشه به سوی آسمان خواهد بود ، برای سپاس از معبودی که تو را آفرید. مهربانی و بودنت را سپاس. فرزند شما در بنیاد دانش

✰✩☆✰✩☆✰

سرکار خانم/ جناب آقای ………..
شایسته است از همکاری صمیمانه و تلاش های مستمر سرکارعالی/جنابعالی در توسعه و نشر علم و دانش و ارائه تجارب گرانقدر و ثمربخشتان در زمینه تالیف کتاب و مقالات علمی به رسم تکریم، این تندیس تقدیم تان گردد.

✰✩☆✰✩☆✰

همکار ارجمند
جناب آقای ……

مجالی اندک برای بودن در کنار شما، فرصتی بزرگ برای رویش مهربانی در محیط خدمت و زایش دوستی در محفل انس ما فراهم ساخت چندان که باورمان شد عطری که چنین ما را به هم نزدیک ساخته است بی تردید ریشه در صدق دل یک گل زاده وارسته دارد.
سخاوت در مهر ورزیدن و کرامت در شور بخشیدن، درک ما از لطف حضور شما بوده است و این تنها خاطره ای در ذهن همقطاران اسبقتان نیست بلکه آغازی است برای طریقت یک طریق نو در جمع ایشان.
آرزوی ما برای شما نهایت خیری است که خداوند در ذات آدمی نهاده است و آن تداوم مهرورزی تا روز نیک فرجامی است.
جمعی از همکاران

✰✩☆✰✩☆✰

همکار گرامی جناب آقای دکتر …
با سلام،
بدینوسیله از خدمات بی شائبه و تلاشهای صادقانه و موجدانه جنابعالی در پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه و دانشکده … در سمت رئیس دانشکده … صمیمانه تقدیر و تشکر می گردد. امیداست از تجربیات جنابعالی پیوسته بهره مند شویم و از خداوند متعال همواره سلامتی، سعادتمندی و سربلندی شما را خواستاریم.
با تشکر
رئیس دانشکده…

✰✩☆✰✩☆✰

به نام خداوند جان آفرین
قدح پرکن که من در دولت عشق جوان بخت جهانم گرچه پیرم
لوح سپاس

چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت ودرستکاری بیش از سی سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند ودر جهت تحقق اهداف آموزش و پرورش خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می سپارند .
اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید شایسته است از زحمات بیدریغ مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی نموده وتوفیق روزافزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نماییم .امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئونات زندگی موفق و موید باشید .
مدیر دبیرستان ….

✰✩☆✰✩☆✰

جناب آقای …
همکار و نماینده محترم شرکت …
بدینوسیله از جنابعالی بدلیل سنوات طولانی همکاری با این شرکت و اینکه در جهت معرفی و پیشرفت هر چه بیشتر آن تلاش نموده اید و با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن ، در جهت ترقی و ابقای اهداف شایسته آن همت گمارده اید، نهایت تشکر و تقدیر را به عمل می آورم.
آینده ای پویا و پایا برایتان آرزومندم.
این لوح تقدیر با بهترین آرزوها و به رسم یادبود تقدیمتان می گردد.


انواع نمونه های لوح تقدیر و تندیس

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 10 شهریور 1402
  • 1931 بازدید
  • بروزرسانی : 10 اردیبهشت 1403

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×