ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

هدایای تبلیغاتی

امروزه رقابت زیادی بین شرکت ها و برندها وجود دارد که هر کدام به طریقی می خواهند مشتریان زیادی را به خود جلب نمایند. پس با توجه به حوضه و شرایط کاری خود می توانید هدایای تبلیغاتی را خریداری نمایید و آرم لوگو خود را بر روی آن ها حک نمایید که می تواند یک روش بسیار تاثیر گذار باشد. و بتواند مخاطبان زیادی را به شما جذب نماید .
هدایای تبلیغاتی برای سازمان ها و ادارات می تواند شامل هر وسیله ای شود که از رایج ترین این هدایا می توان به ست های مدیریتی ، سالنامه ، خودکار ، قالیچه ، جاکارتی ، لوح تقدیر ، تندیس ، فلش مموری ، کلاه ، ماگ ، پاوربانک ، گلدان و … اشاره کرد (بطور اختصاصی برای شما ، به همراه آرم لوگو شما)

چرا هدایای تبلیغاتی ؟

  • روحیه دهی به کارمندان
    کارمندان یکی از نقطه های اصلی برای هر سازمان می باشد. که برای ارتقا شرکت بسیار تلاش می کنند. پس بالا نگه داشتن روحیه کارمندان باعث می شود که آن ها برای کار خود بیشتر تلاش کنند. پس برای تقویت روحیه کارمندان بهتر است از هدایای تبلیغاتی استفاده و یک خاطره خوش در ذهن آنها ایجاد نمایید.
  • ارتقاء کسب و کار
    بیشتر کسب و کارها برای ارتقا دادن کسب و کار خود نیاز به همکاری با دیگر شرکت ها و سازمان ها دارند. هدیه دادن یک راه بسیار عالی برای جلب توجه مشتریان و اطرافیان می باشد. اصلاً تفاوتی ندارد که کسب و کار شما به صورت اینترنتی است و یا حضوری در هر دو صورت می‌توانید هدیه تبلیغاتی خود را به یک صورت خلاقانه برای مشتریان خود بفرستید. این کار باعث ارتقا کار شما و رابطه بهتر با مخاطبانتان میشود .
  • وفاداری مشتریان به کسب و کار شما
    بسیاری از مدیران شرکت‌ ها و یا صاحبان کسب و کار و تصور می‌کنند که هدایای تبلیغاتی عید نوروز از منحصر به کارمندان آنها می باشد. و در صورتی که هدایای تبلیغاتی عید نوروز ۱۴۰۱ می تواند یکی از موثرترین روش ها برای ایجاد ارتباط با مشتری در عید نوروز باشد .هزینه ای که برای هدایای تبلیغاتی خرج می شود در برابر ایجاد حس مثبت و بی نظیری که در ذهن مخاطب ایجاد می کند بسیار کم است.پس انتخاب هدیه مناسب یک ابزار بسیار کارآمد برای تبدیل کردن مشتریان به مخاطبان همیشگی و وفادار است.یکی از بزرگ ترین سرمایه ها در بازار امروزه دنیا پایدار کردن و نگه داشتن مشتری است .
✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  چاپ کاتالوگ فوری در شیراز

نکاتی برای انتخاب درست هدایای تبلیغاتی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در تهیه هدایای تبلیغاتی از اهمیت بسیاری برخوردار است انطباق سن گروه مخاطبان با کالای انتخابی ماست. ممکن است شما بتوانید به سادگی کالایی را که مد نظر دارید انتخاب کنید ولی در رابطه با تناسب کالای تبلیغاتی با رده سنی مخاطبان و مشتریان خود به تردید و دودلی دچار شوید ؛ این مقاله برای رهایی بخشیدن به شما از این تردید است چرا که ما قصد داریم در این مقاله شما را با انواع کالاهای تبلیغاتی که برای اکثر سنین مناسب ‌اند آشنا کنیم و به شما بگوییم که برای هر یک از اقشار مخاطبان خود باید از چه هدیه‌ای استفاده کنید تا بیشترین تاثیر گذاری و البته بیشترین بازده را داشته باشید .

هدایای تبلیغاتی برای بانوان

یکی از بزرگترین و البته مهم‌ترین گروه مخاطبان کالاهای تبلیغاتی بانوان هستند . اگر قصد دارید به بانوان هدایای تبلیغاتی عرضه کنید هیچ محدودیتی مقابل شما نیست و می‌توانید از هر کالایی استفاده کنید اما آن کالا باید زیبا و با کیفیت باشد تا نظر این گروه حساس و سخت پسند را به خود جلب کند. شما می‌توانید برای تبلیغات از کالاهایی که تنها مختص به بانوان هستند استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید از عطرهای کوچک و جیبی استفاده کنید که تبلیغات خود را به روی جلد آن انجام داده‌اید. از دیگر کالاهایی که می‌توان به عنوان هدایای تبلیغاتی میان بانوان توزیع کرد سر رسید است که می‌توانید سر رسیدها را از راه‌های زیادی تغییر دهید و ظاهر آن‌ها را با لوگو و نشانه‌های شرکت خود زیبا کنید تا مناسب مخاطبانتان باشد و از آن لذت ببرند.گلدان های تبلیغاتی را نیز می‌توانید برای بانوان انتخاب کنید و تبلیغات خود را به روی این گلدان ها انجام دهید و مطمئن باشید که نظر این قشر از مخاطبانتان را جذب خواهید کرد . ماگ ، کیف و فنجان نیز انتخابی هستند که می‌توانند برای هدیه دادن به خانم‌ها خاص باشند.

هدایای تبلیغاتی برای جوان پسندان

جوانان یکی از پرشورترین قشرهای در میان مخاطبان شما هستند و مطمئن باشید که اگر بتوانید نظر آنان را جلب کنید بسیار موفق خواهید بود. این قشر از مخاطبان شما علاقه مندی های بسیاری دارند و انتخاب‌های بسیاری در میان هدایای تبلیغاتی وجود دارد که می‌تواند آن‌ها را خوشحال کند. استفاده از پاوربانک که با توجه به استفاده زیاد از گوشی موبایل مورد استقبال تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان است به عنوان کالای تبلیغاتی گزینه مناسبی است. شما می‌توانید با انتخاب بهترین نمونه موجود در بازار و انجام دادن تبلیغات به روی آن‌ها ، آن‌ها را به مخاطبان خود عرضه کنید و از محبوبیت نام خود میان این قشر با اهمیت لذت ببرید. یکی دیگر از هدایایی که می‌تواند جوانان و نوجوانان را شاد کند و دید آن‌ها را نسبت به کسب و کار شما مثبت کند فلش مموری تبلیغاتی است . این روزها با توجه به گسترش روز افزون استفاده جوانان و نوجوانان از تکنولوژی و فضاهای مجازی فلش مموری کالایی ضروری محسوب می‌شود و یکی از پرکاربردترین وسایل روزمره این قشر است. لازم به ذکر است که خرید فلش مموری از شرکت های معتبر از شروط اولیه جلب رضایت مشتریان است ، زیرا این روزها تشخیص فلش مموری اصل از تقلبی کاری بس دشوار است و ارائه فلش بی کیفیت نتیجه عکس خواهد داد و یک ضد تبلیغ برای کسب و کار شما خواهد بود. کالاهای بسیار زیادی برای جلب نظر جوانان وجود دارند و شما می‌توانید با توجه به بودجه و زمینه کسب و کارتان یکی از ان ها را انتخاب کنید مانند کلاه ، ساعت و …

از دیگر اقشاری که ممکن است از مخاطبان شما باشند کارمندان سازمانی و روسای شرکت‌ها هستند. اگر قصد دارید هدایای تبلیغاتی خود را برای این گروه از افراد تهیه کنید انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت. کارمندان در طول روز به وسایل بسیاری مانند دفترچه یادداشت، سررسید و خودکار نیاز دارند و شما می‌توانید تمامی آن‌ها را تهیه کرده و در اختیار این افراد قرار دهید. گزینه‌های بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که به عنوان هدایای تبلیغاتی برای قشر کارمندان بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید از ست‌های اداری استفاده کنید. آفتابگیر تبلیغاتی که از کیفیت خوبی برخوردار باشد و ظاهری مناسب داشته باشد نیز می‌تواند از بهترین‌های تبلیغاتی برای شما باشد چرا که در فصول گرم سال همهٔ سنین و اقشار به این کلاه احتیاج پیدا خواهند کرد . جلد مدارک چرمی و یا پلاستیکی نیز از بهترین هدایای تبلیغاتی است چرا که موجب مرتب‌تر شدن افراد و جلوگیری از گم شدن مدارک مهم آن‌ها می‌شود. با توجه به پیشرفت‌هایی که در زمینه چاپ و حک لیزری وجود دارد می‌توانید ظاهری متفاوت و دل چسب را به جلد مدارک خود ببخشید و با کمک آن نگاه‌های بسیاری را به سمت کسب و کار خود برگردانید. در انتها نیز به یاد داشته باشید که خودکار تبلیغاتی و یا ماگ های تبلیغاتی می‌توانند از بهترین انتخاب‌ها برای هدایای تبلیغاتی باشند چرا که از قیمت مناسبی برخوردارند و بسیار کاربردی هستند .

price

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

×