خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی را میتوان از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان و پر مصرف نامید که در اغلب کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد. خودکار تبلیغاتی ارزان اغلب بصورت پلاستیکی در بازار یافت می شود و خودکارهای فلزی به علت قیمت بالایی که دارند کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس نتیجه میگیریم هز چقدر قیمت خودکار تبلیغاتی بیشتر باشد خودکار کیفیت بالاتری دارد و بدنه آن به علت فلزی بودن خودکار تبلیغاتی مقاومت و عمر بیشتری دارد.

خودکار تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی به شمار می رود که نسبت به قیمت پایین آن بازدهی بالایی را به همراه دارد و میتوان برای نوشتن اطلاعات مفید روزانه استفاده کرد. مثلا شما اگر نیاز به یادداشت کردن اطلاعات مهم حسابداری یا برنامه روزانه خود هستنید می توانید از خودکار تبلیغاتی برای این مهم استفاده کرده و اگر کسی این خودکار تبلیغاتی را به شما کادو داده باشد برند حک شده بر روی خودکار تبلیغاتی در ذهن شما خواهد ماند.

خودکار تبلیغاتی یا قلم ارزان تبلیغاتی یا روانویس تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی و  ابزاری جدید و نوین به حساب می آید که برای نوشتن مطالب به کار می رود . طول مدت نوشتن خودکار تبلیغاتی ارزان کمتر از خودکار تبلیغاتی فلزی است و قیمت خودکار تبلیغاتی پلاستیکی بسیار کمتر از خودکار تبلیغاتی لوکس فلزی است . چاپ روی خودکار تبلیغاتی بوسیله چاپ تامپو انجام می شود.

تاریخچه اختراع خودکار

تاریخچه اختراع خودکارها به سال ۱۸۸۰ میلادی بر میگیردد که توسط جان لوود به ثبت رسیده است. او را به عنوان یک دباغ چرم می شناختند و برای اینکه بتواند روی این دباغ های چرم بنویسد بدنبال اختراع قلمی بود. کاری که او می خواست انجام دهد خودنویس های آن موقع قادر به انجامش نبودند . پس از او و در سال ۱۹۳۱ میلادی آقای لازلو بیرو که مخترعی مجارستانی بود توانست خودکاری با نوک ساچمه ای را اختراع کند.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  کالیبره بودن مانیتور یعنی چه ؟

ویژگی‌های یک خودکار تبلیغاتی خوب برای نوشتن‌های دراز مدت

– خودکارهای تبلیغاتی با سطح مقطع سه‌ گوش در نوشتن مطالب از خودکار تبلیغاتی با سطح مقطع دایره‌ای بهترند.
– خودکارهای تبلیغاتی که دارای پوششی نرم لاستیکی هستند باعث ناراحتی انگشتان ما در طول نوشتنمان نمیشوند.
– شاید مشاهده کرده باشید که بسیاری در موقع نوشتان خودکار را فشار میدهند تا نوشته های آنها پررنگ تر به نظر برسد اینگونه افراد پس از زمانی خاص دچار درد انگشت می شوند که باید از خودکارهایی که از روکش لاستیکی نرم دارد استفاده کنند.
– از دیگر مواردی که یک خودکار تبلیغاتی لوکس را از یک خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت بی کیفیت جدا میکند ، کیفت بالای جوهر آن است که در روانویسی خودکار تبلیغاتی نقش بسزایی دارد در ضمن قیمت خودکار تبلیغاتی نقش مستقیمی در کیفیت آن هم ایفا می کند.

خودکار تبلیغاتی وسیله ای پر مصرف است، چرا ؟

همیشه در تنوع محصولات یک کالا بیشتر طرفدار دارد و در هدایای تبلیغاتی هم خودکارهای تبلیغاتی طرفداران زیادی دارد.خودکار تبلیغاتی به دلیل تنوع محصول و تنوع در خودکار تبلیغاتی ارزان و خودکار تبلیغاتی لوکس و در طرفی دیگر خودکار تبلیغاتی پلاستیک و فلزی ، میتواند مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشد. خودکار تبلیغاتی از جمله وسایلی است که در کنفرانس ها و همایش ها همیشه مکمل هدایای بوده است که به مخاطبان آن همایش میدادند. در این همایش ها اگر سخنرانی در رابطه با موضوعی صحبت می کند اولین واکنش شنونده ها یاد داشت کردن نکات مهم توسط آن خودکار است و می توان گفت یکی از الزامات هر شنونده و بیننده در همایشی استفاده از این خودکارها می باشد.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  چاپ بروشور تبلیغاتی ویژه کاندیدای دوره انتخابات مجلس در شیراز

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×