ارتباطات بازاریابی

Bill-Weintraub- 7 حقیقت تغییرناپذیر ارتباطات بازاریابی

بیل وینتراب (Bill Weintraub)- مدیر بازاریابی شرکت Procter & Gamble:

او با اظهار اینکه حقایق اصلی ارتباطات بازاریابی تغییرناپذیر هستند، می‌گوید:

“من اعتقاد ندارم که با وجود تغییرات در اقتصاد، رسانه‌ها، فرهنگ و… اصول اولیه بازاریابی و ارتباطات باید تغییر کند. بلکه لازم است که با کمک آن‌ها، کسب و کارها را بدرستی هدایت شوند.”

سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که این اصول و حقایق چه چیزهایی هستند؟

رجینا لویس (Regina Lewis)- قائم‌مقام مدیر بخش بینش مصرف‌کنندگان جهانی برای گروه هتل‌های اینترکنتینانتال:

“این ۷ حقیقت اصولی هستند که در هیچ زمانی حتی در زمان بحران‌های کسب و کار تغییر نمی‌کنند.”

1-برند

ایجاد و حفظ برندی متمایز که مشتریان عاشقش شوند.

2-جایگاه

مشخص کردن مزیت رقابتی کسب و کارتان در ذهن مشتریان.

3-مصرف‌کنندگان

تمرکز بر مصرف‌کنندگان و برقراری ارتباط نقاط قوت خود با نیازها و خواسته‌های آن‌ها.

4-پیام

مشخص کردن بهترین مشخصه‌های کسب و کارتان و درگیر کردن آن‌ها با برندتان.

5-رسانه‌ها

دانستن اینکه کدام رسانه (مجله، رادیو، تلویزیون و…) بیشترین درگیری و ارتباط را با مخاطبان کسب و کارتان دارد.

6-یکپارچگی

لازم است همه ابزارهایی که در ارتباطات بازاریابی استفاده می‌کنید به هم مرتبط باشند.

7-ارزیابی

شما لازم است برای اینکه بدانید کارهایتان چگونه پیش می‌رود آن‌ها را ارزیابی کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  همه چیز درباره بازاریابی حضوری
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 31 فروردین 1398
  • 889 بازدید
  • بروزرسانی : 22 فروردین 1403

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×