ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

با دنبال کردن قوانین زیر میتوانید یک وب سایت فوق العاده خلق کنید.
10. سادگی زیباست

قرار دادن چیزهای زیاد در هر صفحه باعث میشود وب سایت شما سردرگم شود. برای بازدید کنندگان وب سایت سخت است تا موضوعی را که دنبال آن هستنند در میان لینک ها و تصاویر پیدا کنند. ساده بودن صفحات وب سایت باعث میشود کار با وب سایت شما ساده تر شود.

9. طراحی خیلی مهم است

زمانی که شما برای اولین بار یک نفر را میبینید دوست دارید تاثیر مثبتی در طرف مقابل داشته باشید. همین قضیه درباره وب سایت صدق میکند. ظاهر کلی سایت اولین چیزی است که بازدید کننده به آن توجه میکند.
8. نویگیشن در سایت باید قابل درک باشد

هیچ چیز خسته کننده تر از این نیست که نتوانید محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید. صفحه ها باید هوشمندانه از بالا تا پایین طراحی شوند طوری که بازدیدکننده ها بتوانند به راحتی در بین بخش های مختلف سایت شما بگردند.
7. ثبات کلید اصلی است

بازدیدکننده ها نباید با باز کردن هر صفحه این حس را داشته باشند که یک وب سایت تازه را می بینند. ثبات در میان صفحه های سایت شما باعث میشود نویگیشن هم راحت تر شود.
6. رنگ ها مهم هستند

انتخاب رنگ می تواند وب سایت را موفق و یا خراب کند. خیلی از ما وب سایت هایی دیده ایم که آزار دهنده هستند. زمانی که رنگ را انتخاب میکنید، از یک پالت رنگی ثابتی که رنگ هایش با هم تصادم ندارند استفاده کنید و مطمئن شوید که کانتراست قویی بین متن و بک گراند وجود دارد.
5. وب سایت خود را واکنش گرا بسازید

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  تعرفه قیمت طراحی اختصاصی

وب سایت شما از طرق مختلفی در دسترس آدم ها قرار میگیرد – از گوشی های هوشمند گرفته تا کامپیوتر های دسکتاپ. بنابراین، مهم است که وب سایت شما در هر سایزی درست نمایش داده شود. با استفاده از مدیا کوری میتوانید وب سایت خود را واکنش گرا کنید.
4. وب سایت خود را برای تمامی مرورگرها پیاده سازی کنید

مرورگرها برای رندر کردن صفحات وب بصورت یکسان طراحی شده اند، اما در عمل اینطور نیستند. بنابراین مطمئن شوید که وب سایت شما در همه مرورگرها بصورت صحیح نمایش داده میشوند.
3. ارورهای وب سایت خود را بررسی کنید

هر کار خارق العاده ای با یک ارور کوچک میتواند خدشه دار شود. وب مسترها همواره وب سایت خود را برای غلط املایی، لینک های خراب، و تصاویری که به درستی لود نمیشوند چک میکنند.
2. کد خودتان را بنویسید

چه HTML باشد و چه PHP، اگر کد شما از تمپلیت و یا اسکریپت های آماده باشد، در زمان خطا دچار دردسر میشوید. اگر کد خودتان را نوشته باشید کنترل کامل بر روی ظاهر و عملکرد سایت خود خواهید داشت.
1. محتوا را فراموش نکنید

حتی اگر وب سایت شما به زیبایی طراحی شده باشد، بدون محتوا چیزی به جز یک صفحه خالی نیست. وب سایت خوب باید هم طراحی خوب داشته باشد و هم محتوای خوب. بنابراین مطمئن شوید که همه صفحات شما محتوای منحصر به فرد دارد که ارزش دیده شدن دارند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 16 دی 1397
  • 745 بازدید
  • بروزرسانی : 23 اسفند 1402

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

×