فهرست :
نمایشگاه اتومبیل
مکانی برای خرید و فروش انواع اتومبیل های داخلی و خارجی می باشد که در آن مکان خودرو در معرض دید و خرید مشتری قرار میگیرد ، در این مقاله تصمیم داریم به بررسی شرایط و راهکارهای تبلیغاتی نمایشگاه های اتومبیل بپردازیم.
پیش از هر توضیحی اگر شما صاحب یک نمایشگاه اتومبیل هستید و یا در این زمینه فعالیت دارید و این مقاله را مشاهده میکنید به شما تبریک عرض میکنیم ، چرا که شما یک مرحله از رقبای خود جلوتر هستید و
به صورت جدی تر و با برنامه تر مسیر کاری خود را دنبال میکنید ، طبیعتا تحقیقات شما در رشد آن مجموعه بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود. ما نیز ضمن تقدیم این مقاله برای شما آرزوی موفقیت داریم.
نمایشگاه اتومبیل از جمله مشاغلی است که در تعامل با دیگر مشاغل و مورد استفاده روزمره عموم میباشد.
امروزه ارائه اقلام و هدایای تبلیغاتی نقش مهمی در تبلیغات آن دارد .
از جمله موارد مهم و قابل توجه در تبلیغات و بازاریابی نمایشگاه های اتومبیل توجه به موارد زیر و تقویت آن است :
1- جذب مشتری 2- ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان 3- ترغیب و حفظ مشتریان وفادار
جذب مشتری
در دنیای امروز رضایت مشتری و جذب دائم آنان حرف اول را میزند ، تحقق این هدف در نمایشگاه اتومبیل با استفاده از راههای مختلف امکانپذیر است از جمله : استفاده از سایت های مخصوص نمایشگاه خودرو ، استفاده ازشبکه های اجتماعی مانند ( تلگرام ، واتساپ ، اینستاگرام ) و …
ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان
کیفیت محصولات از عامل های اصلی جلب رضایت مشتری به شمار میرود ، مرغوبیت و با کیفیت بودن اتومبیل های نمایشگاه باعث جذب بیشتر مشتری میشود . طبیعتا شما بهتر از ما میدانید که مشتری کیفیت را دنبال میکند پس خوش بدرخشید و به صحبت ها و نقطه نظرات مشتریان بسیار توجه کنید. با بهره گیری از پرچم اختصاصی نمایشگاه اتومبیل ، سرویس پذیرایی با برند اختصاصی نمایشگاه اتومبیل ( از جمله لیوان ، بشقاب ،…)، ارائه فاکتور و صورتحساب نمایشگاه اتومبیل در پاکت با طرح اختصاصی ، استفاده از ساعت تبلیغاتی در فضا ، مجموعه خود را متفاوت جلوه دهید.
ترغیب و حفظ مشتریان وفادار
1- تعامل با مشتریان ازطریق ارائه تخفیفات ویژه
2- تلاش در جهت رفاه و احساس راحتی مخاطبان : بهره گیری از فضای راحت و مطلوب مشتریان زمان سرویس (استفاده از سرویس خدماتی مناسب مانند مبل و صندلی مناسب)
3- استفاده از اقلام تبلیغاتی : کیف زباله ،جعبه دستمال کاغذی ، بروشورها ، کارت ویزیت تبلیغاتی ، لیوان ، تقویم رومیزی ، ساعت دیواری ، پاکت تبلیغاتی ، سر کلیدی ، تراکت ، دفترچه یادداشت و …
ضمن تشکر از مطالعه این مطلب امیدواریم ارائه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.
این مطلب به درخواست مشتریان تهیه و ارائه گردیده است. مطابق با هدف و رسالت اجتماعی مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی برخود واجب میدانیم با ارائه مقالات آموزشی در حوزه تبلیغات و بازاریابی مشاغل حامی ودرکنار شما همراهان و مشتریان وفادار باشیم.
گردآوری و تنظیم شده توسط : مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی