چرا باید سایت داشته باشیم؟
مردم اولین جایی که به دنبال محصولات و شرکت شما میگردند، بر روی اینترنت است.
قطعا کسانی پيدا خواهند شد که نام شما يا تجارت شما را در اينترنت جستجو کنند. آن ها در اين جستجو چه چيزی راجع به شما به دست می آورند ؟ پاسخ اين سوال هيچ است اگر وب سايت نداشته باشيد و بدون شک آن ها نام رقبای شما را خواهند يافت .
حتما برای شما هم پیش آمده که چندان پذیرای ورود یک نرم افزار رسانه و ارتباط مجازی به گوشی همراه خود نبوده اید اما پس از مدتی به ناچار اقدام به نصب آن نموده اید ، علم و تکنولوژی پیشرفت میکند چه بخواهیم چه نخواهیم…
شما با استفاده از یک سایت اینترنتی می توانید به راحتی محصولات خود را معرفی کنید،، اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتریان قرار دهید و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کنید. داشتن یک وب سایت به گسترش کسب و کار شما در درار مدت کمک زیادی خواهد کرد. اینترنت یک روش کارآمد برای افراد است
بر اساس آمار بانک مرکزی میزان خریدهای اینترنتی ثبت شده در فروردین ٩٤ فقط در تهران به عدد ٩٠٥٦٢٢٨ میلیون ریال و در سایر استانها به ٣٢٨١٢٣٥ میلیون ریال رسیده است
سهم شما از این مبلغ چقدر بوده است؟ و باز پاسخ هیچ خواهد بود اگر سایت نداشته باشید…
امروزه بیش از 1 میلیارد نفر در دنیا از اینترنت استفاده می کنند . از این رقم نمی توان چشم پوشی کرد.
عدم حضور شما در صورت حضور سایر رقبا در این عرصه یعنی از دست دادن مشتریان.
بازدیدکنندگان وب سایتها معمولا بر اساس وب سایت شرکتها درباره آنها قضاوت میکنند. شرکتی که وب سایت فعال تر، زیباتر و قویتری داشته باشد مسلما شرکت معتبرتر و بزرگتری خواهد بود
یک سایت نقشی بیش از یک بروشور تبلیغاتی را برای شما بازی میکند.
هزینه طراحی سایت یک بار برای یک سال می باشد اما تبلیغات چاپی را بارها باید برایش هزینه پرداخت کنید.
وب سایت برای مشتریان 24 ساعته شبانه روز در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات می باشد.
سودمندی وب سایت آنقدر جذاب است که تعداد وب سایت ها از 133 عدد در ژوئن سال 1993 به 2500 عدد در ژوئن سال 1994 و در ژوئن سال 2001 به 28 میلیون وب سایت افزایش یافت. در دسامبر سال 2005 حدوداً 69 میلیون وب سایت وجود داشت و این عدد با سرعت غیر قابل تصوری در سالهای بعد از 2005 رو به افزایش است. آنچه اتفاق افتاده این است که سازمان هایی که زمانی برای اطلاع رسانی درباره محصول خود به صورت سنتی و در حجم محدود حتی برای افراد معدودی از جامعه محلی دچار تردید ، درنگ و مشکل بودند ، اکنون اطلاعات مربوط به محصول خود را برای مشاهده کل جهان در وب سایت خود قرار میدهند و بدین ترتیب فروش خود را هم افزایش داده اند.