بهترین ابزار و افزونه بازاریابی برای وردپرس

آیا به دنبال بهترین ابزارها و افزونه های بازاریابی وابسته هستید؟

بازاریابی سهامداران روشی هوشمندانه برای کسب درآمد آنلاین با تبلیغ محصولات و خدماتی است که دوست دارید و از آنها استفاده می کنید. وقتی کاربران شما با لینک پیگیری شما اقدام به خرید می کنند ، آنگاه شما یک کمیسیون کسب می کنید (این یک برد برد).

در این مقاله ، لیست دستخط خود را از بهترین ابزارها و افزونه های بازاریابی وابسته برای وردپرس به اشتراک می گذاریم.

Best Affiliate Marketing Tools and Plugins for WordPress

بهترین ابزارها و افزونه های بازاریابی وابسته

وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت در بین بازاریابان وابسته و وبلاگ نویسان است. بیشتر به این دلیل که به شما امکان دسترسی به بهترین افزونه ها و ابزارهای تبلیغی شرکای خود را در حالی که ترافیک بیشتری به وب سایت شما وارد می کند ، می شود.

با این وجود از آنجایی که تعداد زیادی افزونه WordPress در دسترس است ، اغلب مبتدی ها اشتباه می گیرند که از کدام افزونه ها و ابزارهایی که باید استفاده کنند؟

به همین دلیل ما این تحقیق را برای شما انجام دادیم … و برای ما به دلیل اینکه ما از وب سایت ما تا حدی از طریق بازاریابی وابسته نیز درآمد کسب می کنیم.

در تجربه ما ، به ابزارهایی نیاز خواهید داشت که بتوانند موارد زیر را انجام دهند:

به راحتی پیوندهای وابسته را به مقالات خود اضافه کنید
پیوندهای وابسته را درون WordPress مدیریت و ذخیره کنید
پیوندهای اشتراکی را برای رسانه های اجتماعی و پادکست ها ایجاد کنید
مخاطبان خود را رشد دهید و یک زیر وفادار بسازید
عملکرد بهترین کمپین های وابسته خود را پیگیری کنید
گفته می شود ، بیایید به بهترین ابزارها و افزونه های بازاریابی وابسته نگاهی بیندازیم که به شما در رشد شغل شما کمک می کند.

1. Pretty Links

Pretty Links

Pretty Links یک افزونه محبوب مدیریت لینک پیوند برای وردپرس است که به بیش از 200،000 وب سایت اعتماد دارد.

این اجازه می دهد تا به راحتی پیوندهایی را به پست های وردپرس خود اضافه کنید ، URL های وابسته کوتاه و به یاد ماندنی را برای پادکست ها / رسانه های اجتماعی ، پیوندهای وابسته به پنهان و سایر موارد ایجاد کنید.

همچنین می توانید ویژگی اتصال خودکار را فعال کنید تا بطور خودکار پیوندهای وابسته را برای کلمات کلیدی خاصی اضافه کنید. این افزونه به شما امکان می دهد تا در صورت بازگشت یک پیوند وابسته به یک خطای 404 ، تغییر مسیرهایی را تنظیم کنید که در دسترس باشد.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  تفاوت سایت استاتیک و داینامیک چیست؟

پیوندهای زیبا گزارش های پیوند دقیق را در داشبورد سرور وردپرس شما نشان می دهد. این امر به شما امکان می دهد تا ببینید که لینک های وابسته در وب سایت شما بهتر عمل می کنند.

2. ThirstyAffiliates

ThirstyAffiliates

ThirstyAffiliates یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند مدیریت پیوند وابسته برای وردپرس است. این امکان را به شما می دهد تا پیوندهای وابسته خود را در داشبورد سرور وردپرس به راحتی مدیریت کنید.

می توانید پیوندها را به سرعت ، پیوندهای پنهان ، پیوندهای خودکار درج کنید و حتی ببینید که چگونه هر پیوند در سایت شما انجام می شود. همچنین می توانید پیوندهای خود را بر اساس دسته بندی ها مرتب کنید ، این امر باعث می شود سازماندهی شرکای وابسته خود آسان تر شود.

دلیل اینکه دو نقطه برتر لیست ما توسط افزونه های مدیریت پیوند در نظر گرفته شده است ، به این دلیل است که اهمیت دارد. شما باید پیوندهای زیبا یا وابسته های تشنه را انتخاب کنید.

3. MonsterInsights

MonsterInsights

به عنوان یک بازاریاب وابسته هوشمند ، باید بدانید که کدام مقالات ترافیک بیشتری کسب می کنند ، کاربران از کجا می آیند و هنگام مشاهده وب سایت شما چه کاری انجام می دهند.

اینجا جایی است که MonsterInsights وارد می شود. این بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است (مورد اعتماد 2 میلیون وب سایت). این بینش های عملی و گزارش های تحلیلی وب را در داشبورد وردپرس شما نشان می دهد.

MonsterInsights ردیابی خودکار لینک های وابسته خود را بسیار آسان می کند. این یک ویژگی ردیابی پیوند است که به نظارت بر کلیک URL ، تبلیغات بنر و سایر پیوندهای خروجی کمک می کند. برای بدست آوردن یک تحلیل جامع تر می توانید این کار را با بینش صفحه و سایر گزارش ها ترکیب کنید.

MonsterInsights کاربر پسند و تنظیم آسان است. برای راهنمایی های دقیق ، به راهنمای مبتدی ما در مورد نحوه نصب Google Analytics در وردپرس مراجعه کنید.

4. RafflePress

RafflePress

RafflePress بهترین افزونه ارائه دهنده وردپرس در بازار است. این امکان را به شما می دهد که هدایا و مسابقات ویروسی را در وب سایت خود ایجاد کنید ، این به شما کمک می کند تا به سرعت ترافیک زیادی کسب کنید.

این برنامه با یک سازنده سیما و کشیدن همراه است و می تواند کمپین های جذاب و جذاب را ایجاد کند. این به شما کمک می کند کمپین هایی را برای تبلیغ محصولات وابسته خاص اجرا کنید ، کمپین های فصلی را اجرا کنید یا لیست ایمیل خود را رشد دهید.

برای اطلاعات بیشتر ، به بررسی کامل RafflePress یا ما مراجعه کنید تا دستورالعمل های مرحله به مرحله را انجام دهید و اولین وجه مسابقه یا مسابقه خود را در وردپرس اجرا کنید.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  ملاحظات در پلتفرم پرتال

5. Constant Contact

Constant Contact

ثابت تماس با بهترین خدمات بازاریابی ایمیل در اینترنت است. این اجازه می دهد تا حتی پس از ترک وب سایت شما با بازدید کنندگان وب سایت خود در تماس باشید.

شما به راحتی می توانید یک خبرنامه ایمیل ایجاد کنید ، کمپین های ایمیل را اجرا کنید و مشترکین خود را با بستر های نرم افزاری خود پرورش دهید.

شما می توانید با استفاده از سازنده ایمیل و کشیدن آن با تنهایی قالب ، کمپین های ایمیل زیبا را در چند ثانیه ایجاد کنید. شما می توانید شرکای وابسته خود را از طریق خبرنامه خود که کانال دیگری را برای رشد درآمد شرکت های وابسته خود در خارج از وب سایت خود باز می کند ، ارتقا دهید.

ثابت تماس با ما آمار دقیقی از نحوه فعالیت کمپین های شما ارائه می دهد ، و می توانید آزمایش A / B را انجام دهید تا ببینید کاربران چه فرمی را جذاب تر می دانند.

گزینه دیگر: SendinBlue / ConvertKit

6. OptinMonster

OptinMonster

OptinMonster بهترین تولید سرب و ابزار بهینه سازی تبدیل در بازار است. این نرم افزار با استفاده از یک فناوری Exit-Intent® قدرتمند برای تبدیل بازدیدکنندگان متروک به مشترکان و مشتریان همراه است.

می توانید از OptinMonster برای افزودن پیوندهای وابسته به پنجره های سبد ، فرم های ثبت نام در اسلایدها ، فرم های نوار کناری ، میله های شناور و موارد دیگر استفاده کنید.

هر optin به شما امکان می دهد فرصت های جدیدی را برای حداکثر رساندن کمیسیون وابسته خود ایجاد کنید ، بازدید کنندگان وب سایت را به مشترکان تبدیل کنید ، کاربران را درگیر نگه دارید و وقت بیشتری را در سایت خود بگذرانید.

OptinMonster به شما امکان می دهد تست های اسپلیت را انجام داده و نرخ ثبت نام ایمیل خود را افزایش دهید. شما باید راهنمای ما در مورد نحوه ساخت لیست ایمیل خود را در وردپرس بررسی کنید.

7. WP RSS Aggregator

WP RSS Aggregator

WP RSS Aggregator یک افزونه محبوب وردپرس RSS است. ایده آل برای بدست آوردن محتوا از شبکه های وابسته به سایت وردپرس شما. شما می توانید از آن به عنوان یک جمع کننده محتوا ، مجری اخبار استفاده کنید و آن را با محتوای اصلی خود ترکیب کنید تا درآمد شرکت های وابسته خود را افزایش دهید.

با افزودنیهای قدرتمند آن ، می توانید وبلاگ های خودکار را با شبکه های وابسته خود تنظیم کنید. به طور خودکار محصولات را به عنوان پست در وبلاگ وردپرس شما بارگیری می کند ، و می توانید آن پست ها را ویرایش کنید تا محتوای اصلی خود را اضافه کنید.

8. SEMRush

SEMRush

SEMRush یکی از بهترین ابزارهای جستجوگرها در بازار است. این یک ابزار کامل SEO و بازاریابی برای سازندگان محتوا است و برای بازاریابان وابسته بسیار مؤثر است.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  مثال های توسعه قالب وردپرس

این برنامه با یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی فوق العاده قدرتمند ارائه می شود ، که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را ردیابی کنید ، ایده های جدید پیدا کنید ، رتبه بندی کلمات کلیدی خود را ببینید و موارد دیگر.

شما می توانید از آن برای انجام تجزیه و تحلیل رقبا استفاده کنید و ببینید کدام یک از کلمات کلیدی رقیبان شما برای آن رتبه بندی می کنند. SEMRush سپس نکات عملی را برای ضرب و شتم آنها در رده بندی جستجو با ابزار دستیار SEO خود برای نوشتن ارائه می دهد.

شما می توانید از همان ابزار کلمات کلیدی تحقیق و تحلیل رقابت استفاده کنید تا ببینید کدام محصولات وابسته در بین رقبای شما محبوب هستند ، شرکای وابسته جدیدی پیدا کرده یا محصولات جدید طاقچه ای را برای تبلیغ پیدا می کنید.

9. WPForms

WPForms

WPForms دوستانه مبتدی ترین افزونه فرم تماس با وردپرس است. این سازنده با فرم کشیدن و رها کردن است تا بتواند هر نوع فرم را به راحتی در وب سایت شما ایجاد کند.

شما می توانید از WPForms برای ایجاد یک فرم ثبت نام در شرکت های وابسته استفاده کنید و به شرکای احتمالی اجازه دهید درخواست های وابسته را در وب سایت خود ارسال کنند. این سرویس با سرویس های محبوب مانند ثابت تماس تلفیق می شود تا بطور خودکار پاسخ به کاربران خود ارسال کند.

WPForms همچنین چندین فرم از پیش ساخته برای فرم ثبت نام کاربر ، فرم ثبت نام ، فرم نظرسنجی و نظرسنجی و موارد دیگر ارائه می دهد.

10. AdSanity

AdSanity

AdSanity بهترین افزونه مدیریت تبلیغات برای وردپرس است. این گزینه با گزینه های قدرتمند نمایشگر برای قرار دادن آگهی های تبلیغاتی در هدر ، نوار کناری و پاورقی وب سایت شما وجود دارد.

این افزونه به شما امکان می دهد پیوندهای وابسته را به تبلیغات خود اضافه کنید و کلیک های بیشتری دریافت کنید. با گزینه های انتشار ، می توانید تاریخ شروع و پایان را نیز برای تبلیغات تعیین کنید تا بتوانید معاملات انحصاری شرکای وابسته خود را تبلیغ کنید.

این ابزار مناسب برای صاحبان وب سایت است که از Google AdSense و سایر برنامه های تبلیغاتی نیز برای تکمیل درآمد خود استفاده می کنند. شما به راحتی می توانید کد تبلیغ را در وب سایت خود قرار دهید و تبلیغات را بدون ویرایش فایل های تم وردپرس به صورت پویا نمایش دهید.

این آمار کامل گرافیکی را برای تبلیغات شخصی نشان می دهد ، بنابراین می دانید که قرار دادن آگهی در وب سایت شما به خوبی انجام می شود. همچنین می توانید یک محدوده تاریخ را برای مشاهده گزارش های سفارشی برای تبلیغات خاص انتخاب کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 8 آبان 1398
  • 1519 بازدید
  • بروزرسانی : 23 اسفند 1402

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×