ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

شبکه های اجتماعی موثر در سئوی طراحی سایت

جایگاه شبکه های اجتماعی در رتبه بندی اینترنت

امروزه اکثر مردم از شبکه های اجتماعی برای ارتباط با دوستان و آشنایان ، دریافت انواع اخبار ، اطلاع از مد روز ، تماشای ویدیوها و تصاویر به روز و … استفاده می کنند و طبق آمار بیشتر فعالیت ها و بازدید های اینترنتی از شبکه های اجتماعی صورت می گیرد .

انواع شبکه های اجتماعی موثر در سئوی طراحی سایت

توئیتر
توئیتر بستری برای اشتراک متن های کوتاه و حداکثر 140 کاراکتر می باشد و به دلیل کوتاه بودن متن ها و نقش خبری که دارد مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است . هنگام اشتراک گذاری محتوا و لینک طراحی سایت در توئیتر ، توجه داشته باشید که مطالب را در جاهای پربازدید ارائه دهید و موضوع مطلب نیز مورد پسند کاربران باشد . هر چه تعداد لینک های اشتراک گذاشته شده ی شما درتوئیتر بیشتر باشد ، طراحی سایت شما بازدیدکنندگان بیشتری خواهد داشت .

گوگل پلاس
گوگل پلاس شبکه ی اجتماعی متعلق به گوگل می باشد که موفقیت آن به اندازه ی فیسبوک و توئیتر نبوده اما برای سئوی طراحی سایت تأثیرگذار می باشند و هر چه بیشتر در آن لینک اشتراک بدهید بازدیدکنندگان طراحی سایت شما بیشتر افزایش خواهند یافت و سریعا توسط موتورهای جستجوگر ایندکس خواهند شد . در گوگل پلاس توجه داشته باشید که پس از انتشار مطالب خود ، لینک اشتراک داده شده را در اکانت و صفحه ی رسمی طراحی سایت خود در گوگل پلاس درج نمایید .

فیسبوک
فیسبوک بزرگترین شبکه ی اجتماعی در جهان می باشد و اشتراک مطالب در آن نقش بسازیی در افزایش بازدیدکنندگان طراحی سایت دارد ، هر مطلبی که در فیس بوک قرار می دهید می تواند علاوه بر لایک و نظر کاربران ، توسط آنها به اشتراک نیز گذاشته بشود و تأثیر دوچندانی بر روی دیده شدن مطالب داشته باشد ، همچنین خواندن نظرات کاربران به شما کمک می کند تا کیفیت و محبوبیت مطالبی که به اشتراک می گذارید را بسنجید و اصلاحات لازم را انجام بدهید .

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  نکات تخصصی در طراحی سایت فروشگاهی

اینستاگرام
اینستاگرام علی الخصوص در کشور ما محبوب ترن و پر بازدید کننده ترین شبکه ی اجتماعی می باشد و اشتراک محتواهای طراحی سایت به همراه لینک در اینستاگرام می تواند نقش بسیاری زیادی در بالا بردن رتبه ی طراحی سایت داشته باشد .

لینکدین
لینکدین نقش معرفی شرکت ها در فضای مجازی را به عهده دارد و پس ازاینکه اکانت شرکت خود را به همراه لینک طراحی سایت خود ساختید ، از کارمندان شرکت خود بخواهید در این شبکه ی اجتماعی عضو شده و آنها نیز لینک شما را در اکانت خود اشتراک داده و در لینکدین به عنوان کارمند شما معرفی شوند .

آپارات
نقش اشتراک ویدیوهای طراحی سایت شما را دارد که به دلیل بازدید کنندگان بسیاری که دارد ، در افزایش رتبه ی طراحی سایت شما تأثیر بسزایی دارد .

یوتیوب
یوتیوب همانند آپارات نقش اشتراک ویدیو ها را دارد و از همین طریق تأثیر بسزایی بر روی سئوی طراحی سایت می گذارد .

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 25 شهریور 1398
  • 1083 بازدید
  • بروزرسانی : 29 اسفند 1402

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

×