فکر میکنید که چاپ و تبلیغات خالی از نو آوری است .

در حقیقت ، بسیاری از مارک ها از طریق مجله و تبلیغات روزنامه روشهای جدیدی برای ادغام دنیای دیجیتال و فیزیکی پیدا می کنند.

برای اینکه به شما بگوییم چگونه مشاغل امروز تبلیغات چاپی را در استراتژی دیجیتال خود قرار می دهند ، ما 15 آگهی چاپی را جمع آوری کرده ایم که به شما امکان می دهد تا دوباره به کلمه “سنتی” فکر کنید.

1.یخبندان

اگر تاکنون خواسته اید روند خنک کننده آبجو را تسریع کنید ، جذابیت این تبلیغات چاپی را از Glacial درک خواهید کرد. شما تبلیغ را در آب خیس می کنید ، آن را دور بطری میپیچانید و درون فریزر قرار می دهید. آگهی چاپ با ذرات نمکی ساخته شده است که باعث کاهش نقطه انجماد آب می شوند.

Interactive print advertisement by Glacial with instructions on how to chill beer
glacial-beer-interactive

2.نیوا

این آگهی چاپی جایزه بزرگ جهانی موبایل را در سال 2014 در كان بدست آورد. این تبلیغ شامل یك بند است كه می توانید در هنگام گردش در ساحل به فرزند خود وصل کنید. برنامه به شما امکان می دهد اگر کودک فراتر از حد مجاز باشد ، مسافت را تعیین کرده و از آنها هشدار دریافت کنید.

Interactive print advertisement by Nivea including wristband to track your child via smartphone

3. UTEC

UTEC ، یک دانشگاه مهندسی و فناوری ، می خواست دانشجویان بیشتری را جذب کند. به جای قرار دادن چهره های خندان فارغ التحصیلان جوان روی بیلبورد ، تبلیغی را ایجاد کرد که رطوبت هوا را در لیما ، پرو بیرون کشید ، که هر ساله باران بسیار کمی مشاهده می کند.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  چاپ در شیراز

4.موتورولا

این مارک با Wired برای تبلیغ شخصی سازی Moto X همکاری کرد. افراد می توانند با فشار دادن دکمه ها رنگ گوشی را تغییر دهند.

Interactive print advertisement by Motorola and Wired Magazine that changes the smartphone's color on the page
motorola-print-ad

5. Kontor Records

Kontor Records می خواست توجه متخصصان تبلیغات خلاق را به خود جلب کند. به جای ارسال آخرین CD ، یک رکورد وینیل را از طریق ایمیل به لیست پستی خود با یک صندوق چاپی کاغذی که می تواند با آیفون پخش شود ارسال کرد.

Interactive print advertisement by Kontor Records including vinyl record playable with a smartphone
https://youtu.be/PCS5wgZWzE4

6.پژو

این آگهی چاپی برای نام تجاری خودرو دارای یک آگهی چاپی تعاملی یک صفحه ای با نمای جلوی خودرو است که از مردم خواسته است که به این تبلیغ ضربه بزنند. پخش شده در زیر آن شامل یک کیسه هوای ایمنی بود که هنگام برخورد دچار تورم شد.

Interactive print advertisement by Peugot car brand
Peugeot-interactive-print-ad

7.لکسوس

در سال 2013 ، لکسوس تبلیغی را منتشر کرد که هنگام قرار دادن iPad ، این ماشین را در اکشن با زمینه های مختلف و موسیقی نشان داده است.

8.نورپردازی لادرو

چرا وقتی می توانید آگهی تبلیغاتی را به مردم القا کنید ، چراغ را تبلیغ کنید؟ تبلیغات چاپی Lladro مانند یک کتاب پاپ آپ عمل می کند و به افراد امکان می دهد با نصب کاغذ در گوشه ای ، شکل لامپ خود را ایجاد کنند.

Interactive print advertisement by Lladro Lighting with lamp shade included in pop-up book
lamp-interactive-ad-by-lladro

9.فورد

برای نشان دادن ویژگی های Ford Explorer ، این برند سه چاپ، چاپی با عناصر تعاملی را منتشر کرد. خواننده می تواند یک کد QR را اسکن کند و سپس تلفن را بر روی آگهی تنظیم کند تا ماشین را در عمل مشاهده کند.

10.فولکس واگن

فولکس واگن انتشار سه صفحه ای را منتشر کرد تا خوانندگان بتوانند درایو آزمایشی را بگیرند. شما می توانید یک برنامه را بارگیری کنید و می توانید ویژگی های مختلفی را امتحان کنید ، از جمله حالت “کمک خط” که باعث لرزش گوشی در هنگام نزدیک شدن به یک طرف جاده می شود.

Interactive print advertisement by Volkswagon with three-page spread simulating a car test drive via smartphone

11.سونرا

شرکت ارتباطات از راه دور سرعت بی سیم 4G خود را با آگهی چاپی که به عنوان تخته بازی یک بازی آیفون بود ، برجسته کرد.

Interactive print advertisement by Sonera featuring smartphone boardgame

12. C&A

خرده فروش مد C&A یک چاپ را در نسخه های مجله سفارشی منتشر کرد که به حساب Facebook شخص مرتبط شده بودند. خوانندگان می توانند با فشار دادن دکمه در تبلیغ ، ظاهر مورد علاقه خود را در فیس بوک دوست داشته باشند. داده ها سپس به یک تابلوی فروشگاه در فروشگاه ارسال شدند.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  هدرست چیست ؟
Interactive print advertisement by C&A fashion featuring printed social media Like buttons

13.نیوا

برای تبلیغ محصولات ضد آفتاب خود ، Nivea یک تبلیغ چاپی با یک صفحه خورشیدی ایجاد کرد که می تواند یک تلفن همراه را شارژ کند.

Interactive print advertisement by Nivea with solar-powered smartphone charger on back page of magazine

14.Shikun & Binui Solaria

شرکت انرژی اسرائیلی این تبلیغ چاپی را برای تبلیغ انرژی سبز راه اندازی کرد. تبلیغ چاپ فقط به نظر می رسد یک نقاشی ساده سیاه و سفید است. با این حال ، هنگامی که آن را تا نور خورشید نگه دارید ، رنگهای پر جنب و جوش ظاهر می شوند.

Interactive print advertisement by Shikun & Binui Solaria promoting green energy

15.شبکه CW

CW این آگهی چاپی را در Entertainment Weekly در سال 2012 منتشر کرد. این تبلیغ دارای صفحه LCD است که با فیلم های شبکه و یک جریان از توییت های زنده به روز می شود.

Interactive print advertisement by CW Network with LCD screen in issue of Entertainment Weekly

محتوای دیجیتال بیش از یک دهه است که استراتژی انتخاب برای بازاریابان است ، اما این بدان معنی نیست که تبلیغات چاپی منقرض شده اند. این بدان معناست که مارک ها باید با داستانهایی که روی کاغذ می گویند ، خلاق تر باشند.

آیا آماده هستید تا رویکرد خود را نسبت به تبلیغات تغییر دهید؟ محصولات تبلیغاتی HubSpot را به صورت رایگان در زیر امتحان کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 18 مهر 1398
  • 768 بازدید
  • بروزرسانی : 22 اردیبهشت 1402

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×