تبلیغات کافه

کافه

کافه مکانی است که در آن مردم گردهم می‌آیند و انواع نوشیدنی سرد و گرم و معمولا فست فود های سبک ارائه می شود . در مناطق مختلف جهان ممکن است کافه هایی با منوی مختلف پیدا کنید ، در برخی دیگر شیرینی و تنقلات سرو می شود ؛ با این حال چیزی که در همه کافه ها مشترک است این واقعیت است که آنها عمدتا نوشیدنی های گرم و قهوه به همراه مکانی برای نشستن ، استراحت و گفتگوی با دوستان و خانواده ارائه می دهند.

پیش از هر توضیحی اگر شما مدیر یک کافه هستید ، یا در بخش تبلیغات و روابط عمومی کافه فعالیت دارید و این مقاله را مشاهده میکنید به شما تبریک عرض میکنیم ، چرا که شما یک مرحله از رقبای خود جلوتر هستید و به صورت جدی تر و با برنامه تر مسیر کاری خود را دنبال میکنید ، طبیعتا تحقیقات شما در رشد آن مجموعه بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود. ما نیز ضمن تقدیم این مقاله برای شما آرزوی موفقیت داریم.

از جمله موارد مهم و قابل توجه در تبلیغات و بازاریابی کافه توجه به موارد زیر و تقویت آن است :
1- جذب مشتری 2- ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان 3- ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

جذب مشتری

تکنیک های مختلفی وجود دارد که صاحبان این کسب کار، از آن برای جذب مشتری استفاده می کنند . به عنوان مثال کیفیت بالای محصولات ، تنوع و استفاده از رنگ و تم های جذاب در فضا و محصولات ( اختصاصی سازی محصولات ) و استفاده از مواد اولیه مرغوب ، فراهم آوردن فضایی دلنشین با اجرای زنده یک گروه موسیقی میتواند از جمله مواردی باشد که باعث جذب بیشتر مشتری خواهد شد . استفاده از تکنولوژی های جدید نیز می تواند به عنوان یکی از راهکارهای جذب مشتری بکار رود . از جمله این امکانات می توان به ارائه اینترنت رایگان یا پرداخت از طریق اپلیکیشن اشاره کرد . استفاده از بنرهای تبلیغاتی ، بروشور و تراکت ، مجله ، روزنامه ، تیزرهای تبلیغاتی و استفاده در تلویزیون ، رادیو ، فضای مجازی از جمله اینستاگرام و تلگرام ، شبکه های خبری ، سامانه های اطلاع رسانی از جمله پیامک و … برای دیده شدن برند آزمایشگاه استفاده کنید.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  تاریخچه تبلیغات در ایران و بعد از اسلام

ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتری

  • استفاده ازمیزو صندلی ساده یا راحتی برای نشستن طولانی مدت
  • ویتر یا مهماندار ( گارسون کافه ) که گاهی در تهیه خوراکی و نوشیدنی ها نقش دارد
  • راحتی در سرو خوراکی یا فست فود
  • وای فای رایگان یکی دیگر از امکاناتیست که برخی کافه ها فراهم میکنند
  • امکان شارژ گوشی و کار با لپ تاپ
  • قفسه کتاب و مجله برای تشویق و ترغیب افراد به مطالعه بیشتر
  • سرویس بهداشتی که از بخش های مهم در کافه ها و رستوران ها هستند .

ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

  1. استخدام پرسنل با مهارت بالا و خوشرو و خوش اخلاق
  2. برنامه ریزی جهت جشن و تخفیف در رویدادها و ایونت های خاص ( روز مادر ، روز دختر ، روز پدر و… )
  3. استفاده از اقلام تبلیغاتی مانند تراکت ، تبلیغات محیطی و تبلیغات بیلبوردی ،  بنر ، استند بارکد ، برند یا آرم یونیک روی میز ، پرچم ، ارائه پک های از قبل آماده شده در رویدادهای مهم یا جمع های کاری شامل لیوان ، سرکلیدی ، کارت ، شیکر ؛ دستبند ، دستمال فرم ها یا پیشبند اختصاصی برای کارکنان
  4. اختصاص فضایی برای جشن ها با بادکنک گلدان های تزیینی اختصاصی

ضمن تشکر از مطالعه این مطلب امیدواریم ارائه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.
این مطلب به درخواست مشتریان تهیه و ارائه گردیده است. مطابق با هدف و رسالت اجتماعی مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی برخود واجب میدانیم با ارائه مقالات آموزشی در حوزه تبلیغات و بازاریابی مشاغل حامی ودرکنار شما همراهان و مشتریان وفادار باشیم.

گردآوری و تنظیم شده توسط : مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی

هدایای تبلیغاتی مشاغل

برخی از شاخص ترین اقلام و هدایای تبلیغاتی ویژه کافه

نمایشگاه هدایای تبلیغاتی

مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی تمامی اقلام را با چاپ طرح اختصاصی ، لوگو و برند شما را تولید ، چاپ و تقدیم حضورتان مینماید .

کافیست از طریق تماس با شماره های 38329905 – 32360828 071 – 09174441407 و یا واتس اپ 09174441407 با همکاران ما در ارتباط باشید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 2 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 27 اردیبهشت 1403
  • 272 بازدید
  • بروزرسانی : 27 اردیبهشت 1403

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×