شرکت تبلیغاتی، شرکتی است که:

• ایده های تبلیغاتی جدید ایجاد می کند.

• تبلیغات چاپی، رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی را طراحی می کند.

• فضا و زمان تبلیغات را رزرو می کند.

• کمپین های بازاریابی را برنامه ریزی می کند.

• تحقیقات و پژوهش های لازم را انجام می دهد.

• خدمات دیگری را ارائه می دهد که به موفقیت مشتریان کمک می کند.

• یک شرکت تبلیغاتی یک نوع خدمات تجاری است که برای ایجاد، برنامه ریزی و مدیریت تبلیغات مشتریان خود طراحی شده است.

• یک شرکت تبلیغاتی ، فراهم کننده خدماتی است که برای مشتریان کار می کند تا کمپین تبلیغاتی هدفمند و موثر را ایجاد نماید.

مزایای استفاده از شرکت تبلیغاتی:

1. آنها توانایی خرید رسانه در نرخ انبوه را دارند که یک کسب وکار کوچک نمی تواند به تنهایی اینکار را انجام دهد.

2. آنها به خوبی آموزش دیده هستند و می دانند تبلیغات شما را در چه مکانی قرار دهند تا دسترسی خوبی به بازار هدف داشته باشید. این امر از اتلاف منابع جلوگیری می کند.

3. آنها به شما کمک می کنند بازار هدف خود را مشخص کنید بنابراین پیام مورد نظر برای دسترسی به این افراد طراحی می شود.

4. مدیریت آن اسانتر است.

معایب استفاده از شرکت تبلیغاتی:

• مهم ترین عیب شرکت تبلیغاتی فاکتور ارتباطی خواهد بود. اگر یک شرکت تبلیغاتی به خوبی ارتباط برقرار نکند یا اهداف مشتریان خود را به تاخیر بیندازد، ممکن است مشکلات زیادی ایجاد گردد.

• عیب دیگر شرکت تبلیغاتی خرید تخفیف در رسانه هاست. به خاطر برخی از مشکلات ممکن است نتوانید از تمامی مزایای این رسانه ها استفاده کنید.

نقش شرکت تبلیغاتی:

• شرکت تبلیغاتی یک فراهم کننده خدمات است که از طریق توسعه کمپین های تبلیغاتی مناسب به مشتریان خود کمک می کند.

• هدف آنها ، نشان دادن خدمات و محصولات مشتریان به روشی است که تصویر مثبتی در ذهن مشتریان ایجاد شود.

• نقش شرکت تبلیغاتی با شناسایی اهداف مشتریان آغاز می شود.

• این شناسایی به ارزشی تبدیل می شود که در آن برنامه ریزی برای فعالیت های آینده و ایجاد کمپین صورت می گیرد. 1. محصول یا خدمات شرکت برای چه کسی طراحی شده است؟ 2. چه کسی از آن استفاده خواهد کرد؟ 3. گروه هدف شرکت چه کسانی هستند؟ 4. محصولات شرکت چه ویژگی های خاصی دارند؟ چه چیزی آن را متمایز می کند؟ 5.آیا محصولات منحصر به فرد هستند یا متفاوت اند؟ 6.موقعیت محصولات شرکت نسبت به محصولات مشابه دیگر چگونه است؟ 7. دوست دارید چه چیزی را در مورد محصول خود به افراد انتقال دهید؟ 8. شرکت شما چگونه باید با افراد ارتباط داشته باشد؟ 9. از چه رسانه ای می توان استفاده کرد؟ رادیو؟ تلویزیون؟ روزنامه؟ مجله؟ تبلیغات اتوبوسی؟ پست مستقیم؟ زمانی که شرکت تبلیغاتی با اهداف و کسب وکار مشتریان خود اشنا شد، می توان کمپین های تبلیغاتی را برنامه ریزی کرد. برای انجام اینکار، باید موارد خاصی همچون افزایش فروش؛ وارد کردن محصولات جدید در بازار، بیان دوباره مزایای محصولات برند مشتری و به دست آوردن مشتریان جدید و حفظ و نگهداری مشتریان قبلی را مد نظر داشته باشید. تیم متخصص در شرکت تبلیغاتی تمامی تلاش خود را برای توسعه متون زیبا و جذاب در تبلیغات خواهد کرد. تمامی اینکارها بر اساس پارامترهای تعریف شده ای انجام می شود که مشتری آن را تعیین کرده است. همچنین بودجه ای که صرف تبلیغات می شود نیز باید مد نظر قرار گیرد.

price

برچسب‌ها,
  • پشتیبان سایت
  • مرداد ۳۰, ۱۳۹۷
  • 33 بازدید

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.