حضور در یک نمایشگاه مهم و برتر، یکی از مهمترین پارامترهای موفقیت در کسب و کار است. یکی از وسایل پرکاربرد برای تبلیغات در غرفه سازی استندهای تبلیغاتی هستند که گاهی در مقابل برخی غرفهها دیده میشوند . استند تبلیغاتی سازهای است که انواع چاپ با مدیاهای مختلف روی آن نصب شده و این امکان را به شما میدهد که تبلیغات خود را غرفه سازی با وضوح بیشتر و دید بازتر در معرض نگاه عموم قرار دهید . جالب است این نکته را بدانید که برخی از شرکتها تنها آن را برای زیبایی یا پر کردن فضا در مقابل غرفه نمایشگاهی خود قرار میدهند در حالی که استندها میتوانند بیش از هر وسیله دیگری به شما در جذب مخاطب کمک کنند اما به این شرط که راه استفاده درست از آنها را بدانید. در این قسمت اصول استفاده از استند تبلیغاتی در غرفه سازی را برای شما آماده کردهایم . طراحیهای گوناگون را مد نظر داشته باشید استندها همیشه یک تبلیغ ساده و ثابت را به نمایش میگذارند؛ پس لازم است بهترین طراحی را برای آنها قبل از شروع غرفه سازی در نظر بگیرند. برای طراحی به نمونههای ساده و بیزرق و برق دل نبندید و سعی کنید آخرین روشهای تبلیغاتی را در آن بهکار بگیرید.داشتن یک استند جذاب میتواند مخاطبان را بیشتر مشتاق و جذب غرفه نمایشگاهی شما کند و همین اشتیاق را میتوان در نحوه صحبت کردن آنها با غرفه داران مشاهده کرد. به قیمت استندها توجه نکنید در بررسی ابتدایی شاید به این نتیجه برسید که تهیه یک استند تبلیغاتی هزینه بسیار زیادی دارد اما وجود آن در غرفه سازی لازم و ضروری است. چراکه این روش یک روش تبلیغاتی موقت نیست و سالها میتوانید از آن در غرفه سازی استفاده کنید. برای خرید استند باید هزینه کنید اما به راحتی میتوان با تغییر شکل و شمایل هر بنر آن را تازه کرد. همچنین در نظر داشته باشید که یک استند عمر بیشتری نسبت به یک بنر پلاستیکی در غرفه سازی دارد و حتی در زمانهای خارج از نمایشگاه نیز میتوان از آن در فضای شرکت یا در مکانهای عمومی که به تبلیغات اختصاص داده شده استفاده کرد. ابزارهای تبلیغاتی در هر نمایشگاه متفاوت است و سطح گستردهای از این موارد را میتوانیم در غرفه سازی مختلف مشاهده کنیم اما استفاده درست از هر وسیله بسیار مهم است. گاهی اوقات سطح کمی از اطلاعات نمایشگاهی میتواند باعث هدر رفتن هزینه و دیده نشدن غرفه نمایشگاهی شما شود پس تبلیغات یکی از مهمترین ابزارهای جذب مخاطب در غرفه سازی و غرفه نمایشگاهی است. جذب مخاطب از هر نقطه نمایشگاه هرچه بتوانید مشتریان بیشتری جذب غرفه نمایشگاهی خود کنید مسلما سود آوری بالاتری برای شرکت خود بدست می آورید اگر بخواهید غرفه نمایشگاهی شما از نظر جذب مخاطب با دیگر غرفهها فرق داشته باشد باید این موضوع را در نظر بگیرید که تبلیغات در غرفه سازی آن هم در نقاط مختلف فضای نمایشگاه بسیار مهم بوده و استفاده از استند برای غرفه نمایشگاهی در غرفه سازی بهترین راهکار برای تبلیغات این چنینی است. شما با سفارش ۴ یا ۵ استند برای غرفه نمایشگاهی در غرفه سازی و قراردادن آنها در نقاط مختلف فضای نمایشگاه میتوانید مخاطبان را از هر گوشه ای به سمت غرفه نمایشگاهی خود بکشانید. سعی کنید جملات تکاندهنده یا تاثیرگذار یا پرسشهای عامیانه که محصولات یا خدمات شما به آنها پاسخ میدهد را در استند قرار دهید. گروه تهران برندینگ با مشاوره تبلیغاتی در مورد این قبیل راهکارها برنامه ای مناسب برای نحوه اجرای غزفه سازی و طراحی رفه نمایشگاهی و تبلیغات برای آن را به شما ارائه خواهد داد. برای مثال شما یک شرکت شوینده هستید که ناشناخته باقی مانده و قصد دارید آن را گسترش دهید، شما میتوانید با استفاده از تجارب متخصصین در حوزه تبلیغات، مشتریان بیشتری را به سمت غرفه نمایشگاهی خود جلب کنید.
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏