فهرست :
مهدکودک
مهد کودک محیطی است که در آن از کودکان با یک بازه سنی مشخص ، در سنین قبل از ورود به دبستان ، مراقبت می شود.
پیش از هر توضیحی اگر شما صاحب یک مهدکودک هستید و یا در این زمینه فعالیت دارید و این مقاله را مشاهده میکنید به شما تبریک عرض میکنیم ، چرا که شما یک مرحله از رقبای خود جلوتر هستید و به صورت جدی تر و با برنامه تر مسیر کاری خود را دنبال میکنید ، طبیعتا تحقیقات شما در رشد آن مجموعه بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود. ما نیز ضمن تقدیم این مقاله برای شما آرزوی موفقیت داریم.
مهد کودک خانه دوم کودکان محسوب میشود و بسیاری از والدین ترجیح میدهند برای آموزش و کسب مهارتهای بیشتر ، کودکشان را به مهد کودک بفرستند . فرستادن کودکان زیر سه سال به مهد توصیه نمیشود ، اما فرستادن کودکان در سن مناسب به مهد نقش موثری در تربیت و شکل گیری شخصیت آنها دارد . والدین درصورتی میتوانند از مزایای مهدکودک برخوردار شوند که مهدکودک مناسبی برای فرزندشان انتخاب کنند .
نقش مهدکودک در تربیت و شخصیت کودکان
مهدکودک تاثیر زیادی برشکل گیری شخصیت کودکان و تربیت آنها دارد ، برخی از این تاثیرات عبارتند از :
- تقویت روابط اجتماعی
- آموزش نظم و انظباط
- افزایش اعتماد به نفس و خودباوری کودکان
- رشد عاطفی کودکان
از جمله موارد مهم و قابل توجه در تبلیغات و بازاریابی مهدکودک توجه به موارد زیر و تقویت آن است :
1- جذب مشتری 2- ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان 3- ترغیب و حفظ مشتریان وفادار
جذب مشتری
خانوادهها برای اجتماعی شدن فرزندان ، همبازی شدن با دوستان جدید و البته آموزش به دنبال انتخاب فضایی مناسب هستند . پس به همان اندازه که معنای مهدکودک و آموزش کودکان مدرن شده ، روشهای تبلیغات مهدکودک هم باید پابهپای این تغییرات ، بهروز شود . استفاده از بنرهای تبلیغاتی ، بروشور و تراکت ، مجله ، روزنامه ، تیزرهای تبلیغاتی و استفاده در تلویزیون ، رادیو ، فضای مجازی از جمله اینستاگرام و تلگرام ، شبکه های خبری ، سامانه های اطلاع رسانی از جمله پیامک و … برای دیده شدن مهدکودک و جذب والدین بچه ها استفاده کنید.
ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتری
سالهای اولیه زندگی کودک فرصتی منحصر به فرد را برای شکل دادن به مسیر رشدی او فراهم میکنند . یکی از مواردی که میتواند در تحقق این امر مؤثر باشد ، محیط آموزشی مناسب است . طراحی و ایجاد یک محیط آموزشی حمایتی برای رفع نیازهای کودکان پیش دبستانی ، نیازمند زمان ، تفکر و برنامه ریزی است . که در ادامه چند مورد را نام بردیم .
- دارای کادر آموزشی برای یادگیری مثبت ، انعطاف پذیر و قابل اعتماد
- دارای امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای فعالیتهای آموزشی
- محیطی مناسب سن ، ایمن ، تمیز و قابل دسترس برای همه کودکان
- ارائه تغذیه سالم
- دارای فضایی برای زمان استراحت
ترغیب و حفظ مشتریان وفادار
- استخدام مربیانی با مهارت بالا و خوشرو و خوش اخلاق
- دادن گیفت های هدیه به کودکان مثل کیف سوزنی ، دفترچه یادداشت ، بادکنک با طرح لوگوی مهد ، مگنت و ماژیک ، پک سی دی آموزشی ، زیردستی چوبی ، قمقمه ، پوشه دکمه دار و … .
- وسایل بازی و مکانی برای بازی کردن
- رنگ آمیزی و کشیدن شکل های عروسکی روی دیوارهای کلاسها
ضمن تشکر از مطالعه این مطلب امیدواریم ارائه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.
این مطلب به درخواست مشتریان تهیه و ارائه گردیده است. مطابق با هدف و رسالت اجتماعی مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی برخود واجب میدانیم با ارائه مقالات آموزشی در حوزه تبلیغات و بازاریابی مشاغل حامی ودرکنار شما همراهان و مشتریان وفادار باشیم.
گردآوری و تنظیم شده توسط : مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی