ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

چاپ کارت ویزیت سلفون - بانک انصار

کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت در کلامی خلاصه و رسا، وسیله ایست ابتدا برای معرفی شما و سپس ارائه راههای تماس با شما. به دلیل اینکه اولین مرحله تعامل شما با مشتری یا ارباب رجوع توسط ارائه کارت ویزیتتان می باشد و از آنجا که برخورد اول همیشه مهم و تاثیر گذار خواهد بود، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخشی از کار بازاریابی و تبلیغات شما را برعهده خواهد داشت.

توصیه می کنیم، طراحی کارت ویزیت خود را به یک متخصص گرافیک بسپارید و آن را جدی بگیرید.

تاریخچه کارت ویزیت چیست؟

تاریخچه کارت ویزیت به آنجا برمی گردد که شاهزادگان و اشرافزاده ها برای دیدار با اشخاص مهم دیگر، کاغذ یا پوستین و یا چیزی شبیه آن را جلوتر برای شخص ملاقات شونده، می فرستادند تا خود را به او معرفی کرده، از سوابق اشرافزادگی خود نوشته و قرار رسمی ملاقات را با او بگذارند. در واقع این همان تعامل اول با مخاطب بوده که شخص ملاقات کننده از خود به مخاطب ارائه می داده است و اهمیت معرفی ابتدایی را نشان میدهد

اهمیت کارت ویزیت چیست؟

مهم نیست که می خواهید چه استفاده ای از کارت ویزیتتان بکنید مهم این است که این کارت باید کاملاً حرفه ای و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورندکه شما چه می فروشید و چرا باید از شما خرید کنند.کارت ویزیتتان معرف شما ، موقعیت شما و سازمان شما میباشد. اگر مخاطبان شما افراد یا شرکت های خاص می باشند حتما از کارت های شکیل ، خاص و جذاب هم از نظر طرح و هم نوع کارت استفاده نمایید. زیرا نوع کارت شما باعث ایجاد اولین تفکر از سوی مخاطبان نسبت به شما می باشد. پس بهتر است که این تفکر از همان لحظه اول به بهترین نحو باشد.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  چاپ روی شال و روسری

درچه مواردی باید کارت ویزیت ساده استفاده نمود؟

در صورتیکه فعالیت شما بگونه ای است که مخاطبین خاصی نداشته و یا اینکه استفاده شما از کارت بیش از حد معمول می باشد و می خواهید هزینه آن مقرون به صرفه باشد می توانید از کارت های شکیل و ارزان همچون : سلفون مات ، سلفون براق ، کتان ، سوسماری و … استفاده نمایید.

انواع و سایز های مختلف کارت ویزیت کدامند؟

اغلب کارت ویزیت ها در دو سایز ۸.۵×۴.۸ و ۹×۶ میباشد. اما در برخی موارد مطابق با سلیقه و نیاز مشتری در سایز و ابعاد دیگری همچون دایره ، مربع و یا برش خاص نیز چاپ می شود. جنس های کارت ویزیت عبارتند از : سلفون مات ، سلفون براق ، سوسماری ، کتان ، کرافت ، شیشه ای ، لمینت براق ، لمینت مات ، لمینت برجسته ، لمینت طلاکوب ، لمینت نقره کوب ، مخملی ، آهنربایی و …

جنس کارت ویزیت از چیست؟

برای چاپ کارت ویزیت معمولا از کاغذهای با گرماژ 250 تا 300 گرم استفاده می شود که پس از چاپ مطابق با سفارش از روکش سلفون و یا لمینت استفاده میگردد.

مهم نیست که می خواهید چه استفاده ای از کارت ویزیتتان بکنید مهم این است که این کارت باید کاملاً حرفه ای و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه می فروشید و چرا باید از شما خرید کنند.کارت ویزیتتان معرف شما ، موقعیت شما و سازمان شما میباشد.

price

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
برچسب‌ها:, , ,
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 18 مهر 1401
  • 1225 بازدید
  • بروزرسانی : 22 اردیبهشت 1402

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

×