فهرست :
عطاری
مکانی است که ادویه های گیاهی و طب سنتی در آنجا خرید و فروش میشود ، در این مقاله تصمیم داریم به بررسی شرایط و راهکارهای تبلیغاتی عطاری ها بپردازیم .
پیش از هر توضیحی اگر شما صاحب یک عطاری هستید و یا در این زمینه فعالیت دارید و این مقاله را مشاهده میکنید به شما تبریک عرض میکنیم ، چرا که شما یک مرحله از رقبای خود جلوتر هستید و به صورت جدی تر و با برنامه تر مسیر کاری خود را دنبال میکنید ، طبیعتا تحقیقات شما در رشد آن مجموعه بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود. ما نیز ضمن تقدیم این مقاله برای شما آرزوی موفقیت داریم.
عطاری ها از جمله مشاغلی است که در تعامل با دیگر مشاغل و مورد استفاده روزمره عموم میباشد.
از جمله موارد مهم و قابل توجه در تبلیغات و بازاریابی عطاری ها توجه به موارد زیر و تقویت آن است :
1- جذب مشتری 2- ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان 3- ترغیب و حفظ مشتریان وفادار
جذب مشتری
شناسایی دقیق داروهای گیاهی و فواید آن و شیوه مصرف در جذب مشتری بسیار تاثیرگزار خواهد بود و می توان در شبکه اجتماعی یک گروه را تشکیل داد و تک تک داروها را به همراه توضیحات در آن گذاشت تا مشتری بهتر با داروها آشنا شود
ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتری
کیفیت داروهای گیاهی ، جلب رضایت و همبستگی مشتریان را همراه دارد . فرد داروهای بی کیفیت را پسند نمیکند و باعث کم شدن مشتری میشود . شما بدون نظر مشتریان نمیتوانید پیشرفت کنید پس کیفیت مساوی با جلب رضایت مشتری میشود.
ترغیب و حفظ مشتریان وفادار
تخفیفات در خرید باعث ترغیب افراد برای خرید میشود و خدماتی که به آنان میدهیم باید بی نقص باشد
تلاش در جهت احساس راحتی مشتریان
استفاده از کارت ویزیت تبلیغاتی ، تراکت ، بروشورجهت معرفی داروها گیاهی ، خوشبوکننده ، خودکار تبلیغاتی و…
ضمن تشکر از مطالعه این مطلب امیدواریم ارائه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.
این مطلب به درخواست مشتریان تهیه و ارائه گردیده است. مطابق با هدف و رسالت اجتماعی مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی برخود واجب میدانیم با ارائه مقالات آموزشی در حوزه تبلیغات و بازاریابی مشاغل حامی ودرکنار شما همراهان و مشتریان وفادار باشیم.
گردآوری و تنظیم شده توسط : مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی