تبلیغات هایپرمارکت

هایپرمارکت

هایپرمارکت ، در تجارت و بازرگانی به فروشگاهی که از ترکیب کالاهای مربوط به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های چندمنظوره ، در مقیاسی بزرگ استفاده می ‌کند ، گفته می‌شود . در این مقاله تصمیم داریم به بررسی شرایط و راهکارهای تبلیغاتی هایپرمارکت ها بپردازیم .

پیش از هر توضیحی اگر شما صاحب یک هایپرماکت هستید و یا در این زمینه فعالیت دارید و این مقاله را مشاهده میکنید به شما تبریک عرض میکنیم ، چرا که شما یک مرحله از رقبای خود جلوتر هستید و به صورت جدی تر و با برنامه تر مسیر کاری خود را دنبال میکنید ، طبیعتا تحقیقات شما در رشد آن مجموعه بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود. ما نیز ضمن تقدیم این مقاله برای شما آرزوی موفقیت داریم.

هایپرمارکت از جمله مشاغلی است که با فروشندگان محصولات غذایی ، میوه و تره بار ، فروشندگان گوشت و ماهی و مرغ و … در ارتباط است و با استفاده از پنل پیامکی می تواند به مشتریان خود سرویس ارائه دهد .

جذب مشتری

برای تحقق این هدف آموزش های متعددی پیشنهاد شده که استفاده از اقلام تبلیغاتی از جمله بهره گیری از تبلیغات میدانی و اینترنتی مثل بنر ، تراکت ، بیلبورد ، سامانه های پیام کوتاه ، سایت های تبلیغاتی ، تقویت تبلیغات رسانه های اجتماعی ( اینستاگرام ، تلگرام ، واتس اپ و … ) ، تعامل با مشاغل ازجمله کافه ها و ارائه کوپن های تخفیفی و … پیشنهاد میگردد.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  راهکارهای تبلیغات و بازاریابی دکوراسیون داخلی

ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان

طبیعتا شما بهتر از ما میدانید که مشتری کیفیت را دنبال میکند. پس خوش بدرخشید و به صحبت ها و نقطه نظرات مشتریان بسیار توجه کنید. با بهره گیری از لباس فرم اختصاصی ، نایلون اختصاصی هایپر ، پرچم اختصاصی هایپر ، بادکنک تبلیغاتی ، استفاده از ساعت تبلیغاتی در فضا ، مجموعه خود را متفاوت جلوه دهید .
مشتری باید بتواند کالا و خدمات شما را به طور مستقیم ( از طریق سایت های اینترنتی ، مغازه ، کاتالوگ ) و یا از طریق فروشنده های محلی خریداری کند .
مشتری حق دارد که به جای استفاده از قراردادهای بلند مدت و محکم از انواع کوتاه مدت و راحت استفاده کند .
در صورت نیاز، مشتری در همان مراحل اولیه باید از خدمات پس از فروش و امکاناتی که بعداً در اختیارشان قرار خواهد گرفت ، مطلع شود .
اغلب مشتری ها به دنبال کالاها و خدمات ارزان قیمت تری هستند و کمتر اتفاق می افتد که به دوام کالا و خدمات دقت کنند .
مشتری ها ترجیح می دهند که اطلاعات به زبان عامیانه در اختیار آنها قرار بگیرد تا به زبان پیچیده صنعتی .

ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

استفاده از پرچم با لوگو اختصاصی ، تیشرت با لوگو هایپر ، ساعت تبلیغاتی ، لیوان و فنجان ، بادکنک تبلیغاتی ، فاکتور ، نایلون تبلیغاتی ، لیبل محصولات ، کارت ویزیت ، تراکت ، بروشور ، جعبه دستمال تبلیغاتی

ضمن تشکر از مطالعه این مطلب امیدواریم ارائه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.
این مطلب به درخواست مشتریان تهیه و ارائه گردیده است. مطابق با هدف و رسالت اجتماعی مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی برخود واجب میدانیم با ارائه مقالات آموزشی در حوزه تبلیغات و بازاریابی مشاغل حامی ودرکنار شما همراهان و مشتریان وفادار باشیم.

گردآوری و تنظیم شده توسط : مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی

  • اپراتور شماره 2 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 21 آذر 1401
  • 32 بازدید

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Translate »