تبلیغات تعمیرگاه خودرو

تعمیرگاه خودرو

تعمیرگاه خودرو یا تعمیرخانه خودرو کارگاهی است که در آن تعمیرکاران خودرو یا تکنسین‌های برق ، خودروها را تعمیر می‌کنند . نمونه‌ای از کارهایی که تعمیرکاران در تعمیرگاه انجام می‌دهند عبارتند از : بازدید و تعویض روغن موتور ، بازدید و تعویض فیلتر هوا ، بازدید و تعویض شمع ، تعمیر و بازدید موتور ، تعویض تسمه تایم ، تعمیر و بازدید گیربکس و ….
در این مقاله تصمیم داریم به بررسی شرایط و راهکارهای تبلیغاتی تعمیرگاه خودروها بپردازیم .

پیش از هر توضیحی اگر شما صاحب یک تعمیرگاه خودرو هستید و یا در این زمینه فعالیت دارید و این مقاله را مشاهده میکنید به شما تبریک عرض میکنیم ، چرا که شما یک مرحله از رقبای خود جلوتر هستید و به صورت جدی تر و با برنامه تر مسیر کاری خود را دنبال میکنید ، طبیعتا تحقیقات شما در رشد آن مجموعه بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود . ما نیز ضمن تقدیم این مقاله برای شما آرزوی موفقیت داریم .

تعمیرگاه خودرو یکی از شغل های خدماتی پرکاربرد و پرتقاضا است که با ارائه بروشور و تبلیغات در رستوران ها ، پمپ بنزین ها و مشاغل مرتبط می تواند مشتریان زیادی جذب کند .

از جمله موارد مهم و قابل توجه در تبلیغات و بازاریابی تعمیرگاه خودروها توجه به موارد زیر و تقویت آن است :

1- جذب مشتری 2- ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان  3- ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  راهکارهای تبلیغات و بازاریابی نمایشگاه اتومبیل

جذب مشتری

اولین قدم و چالش انرژی بر در فعالیت شما جذب مشتری است. برای تحقق این هدف آموزش های متعددی پیشنهاد شده که استفاده از اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی از جمله بهره گیری از تبلیغات میدانی و اینترنتی مثل بنر ، تراکت ، بروشور ، بیلبورد ، سامانه های پیام کوتاه ، سایت های تبلیغاتی ، تقویت تبلیغات رسانه های اجتماعی ( اینستاگرام ، تلگرام ، واتس اپ و … ) ، نصب تابلو مناسب ، پرچم های ایستاده تبلیغاتی و پرچم ساحلی ، تعامل با مشاغل ازجمله کافه ها و ارائه کوپن های تخفیفی و … پیشنهاد میگردد .

ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان

طبیعتا شما بهتر از ما میدانید که مشتری همیشه کیفیت را دنبال میکند . پس خوش بدرخشید و به صحبت ها و نقطه نظرات مشتریان بسیار توجه کنید و تمرکز خود را به جای مشتری بیشتر بر روی رضایت مشتری و خوش نامی قراردهید .

در یکی از دوره های بازاریابی و فروش ، جناب درگی که از اساتید تبلیغات ، بازاریابی و فروش هستن جمله زیبایی فرمودن: هنگامی که در یک نانوایی کار میکنید و نان میفروشید ، گاه گاهی به صف نان نگاهی بیندازید و مشتریان را به جای خانواده خود ( پدر ، مادر ، خواهر یا برادر ) فرض کنید. دیگر هیچگاه نان سوخته به دست آنها نخواهید داد و نکته اینجاست که این راز موفقیت و پیشرفت شماست.

با بهره گیری از دفترچه تعویض روغنی ، لباس کار مناسب با لوگو اختصاصی ، کلاه های فرم ، پرچم اختصاصی تعمیرگاه ، سرویس پذیرایی با برند اختصاصی تعمیرگاه ( ازجمله لیوان ، بشقاب و …) ، ارائه فاکتور و صورتحساب تعمیرگاه در پاکت با طرح اختصاصی ، استفاده از ساعت تبلیغاتی در فضا ، مجموعه خود را متفاوت جلوه دهید.
قیمت ، مهارت ، کیفیت و زمان تحویل از جمله مواردی است که باید برای جلب رضایت مشتری به آن ها توجه نمایید . همچنین به جز هزینه های اولیه، هزینه های تعمیرات متوالی خودرورا در نظر بگیرید و گارانتی تعمیر ارائه دهید ، گارانتی تعمیر را در سیستم ثبت کنید تا مشتری در صورت بروز مشکل مجددا به تعمیرگاه مراجعه کند .

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  راهکارهای تبلیغات و بازاریابی کافی شاپ

ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

استفاده از دفترچه تعویض روغن ، کارت ویزیت ، تراکت ، بروشور ، کاور لباس با لوگو اختصاصی تعمیرگاه ، خوشبوکننده خودرو ، سطل زباله خودرو ، بادکنک تبلیغاتی ، پرچم ، ساعت تبلیغاتی ، لیوان و فنجان ، آفتابگیر تبلیغاتی ، سرکلیدی ، جلد مدارک و ارائه فاکتور در پاکت اختصاصی

ضمن تشکر از مطالعه این مطلب امیدواریم ارائه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.
این مطلب به درخواست مشتریان تهیه و ارائه گردیده است. مطابق با هدف و رسالت اجتماعی مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی برخود واجب میدانیم با ارائه مقالات آموزشی در حوزه تبلیغات و بازاریابی مشاغل حامی ودرکنار شما همراهان و مشتریان وفادار باشیم.

گردآوری و تنظیم شده توسط : مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 2 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 21 آذر 1401
  • 817 بازدید
  • بروزرسانی : 16 تیر 1402

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×