ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

تبلیغات سوپرمارکت

سوپرمارکت

شکلی از بقالی ولی بزرگتر از آن است که مشتری خودش محصولات را از قفسه برمی‌دارد یا به اصطلاح سلف سرویس است. در این مقاله تصمیم داریم به بررسی شرایط و راهکارهای تبلیغاتی سوپرمارکت ها بپردازیم.

پیش از هر توضیحی اگر شما صاحب یک سوپرمارکت هستید و یا در این زمینه فعالیت دارید و این مقاله را مشاهده میکنید به شما تبریک عرض میکنیم ، چرا که شما یک مرحله از رقبای خود جلوتر هستید و به صورت جدی تر و با برنامه تر مسیر کاری خود را دنبال میکنید ، طبیعتا تحقیقات شما در رشد آن مجموعه بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود. ما نیز ضمن تقدیم این مقاله برای شما آرزوی موفقیت داریم.

سوپرمارکت : از جمله مشاغلی که با تمام اقشار جامعه در ارتباط است و بر اساس عادت و سلیقه مشتری می تواند تبلیغ موفقی داشته باشد

فرقی ندارد صاحب یک سوپرمارکت سر کوچه باشید یا یک فروشگاه زنجیره ای! قطعا بعد از آشنایی با برخی از راهکارهایی که معرفی خواهیم کرد ، شاهد افزایش سود آوری کسب و کارتان خواهید بود. پس در ادامه با ما همراه شوید…

از جمله موارد مهم و قابل توجه در تبلیغات و بازاریابی سوپرمارکت ها توجه به موارد زیر و تقویت آن است :
1- جذب مشتری 2- ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان 3- ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

جذب مشتری

افزایش فروش سوپرمارکت و جذب مشتری بیشتر ، مستلزم توجه به چند قاعده مهم و پیاده‌سازی آن‌هاست. در اولویت قرار دادن مشتریان و سلامتی آن‌ها ، تعهد حداکثری به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ، حمایت و مراقبت از کارکنان فروشگاه ، برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات غیرحضوری ، 5 قاعده طلایی در افزایش فروش سوپرمارکت‌هاست که در صورت اجرای درست آن‌ها شاهد تغییرات چشمگیری در میزان درآمد روزانه‌تان خواهید بود.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  تاریخچه تبلیغات در جهان

ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان

طبیعتا شما بهتر از ما میدانید که مشتری کیفیت را دنبال میکند. پس خوش بدرخشید و به صحبت ها و نقطه نظرات مشتریان بسیار توجه کنید. با بهره گیری از نایلون ، لیوان و فنجان تبلیغاتی ، پرچم رومیزی اختصاصی سوپرمارکت ، استفاده از کانتر و ارائه فاکتور و صورتحساب سوپرمارکت در پاکت با طرح اختصاصی ، استفاده از ساعت تبلیغاتی در فضا ، مجموعه خود را متفاوت جلوه دهید.

ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

1- تعامل با مشتریان ازطریق ارائه کوپن های تخفیفی ، تهیه بانک شماره مشتریان و ارسال پیامک از طریق سامانه پیام کوتاه و …
2 – تعامل با دیگر مشاغل و استفاده از کانتر ، بیلبورد ، سامانه پیام کوتاه ، ساعت تبلیغاتی ، تراکت تخفیف ، بروشور تبلیغاتی ، لیوان و فنجان تبلیغاتی ، بادکنک تبلیغاتی ، کارت ویزیت ، دستمال کاغذی ، نایلون تبلیغاتی و ارائه فاکتور در پاکت اختصاصی

ضمن تشکر از مطالعه این مطلب امیدواریم ارائه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.
این مطلب به درخواست مشتریان تهیه و ارائه گردیده است. مطابق با هدف و رسالت اجتماعی مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی برخود واجب میدانیم با ارائه مقالات آموزشی در حوزه تبلیغات و بازاریابی مشاغل حامی ودرکنار شما همراهان و مشتریان وفادار باشیم.

گردآوری و تنظیم شده توسط : مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 2 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 20 آذر 1401
  • 735 بازدید
  • بروزرسانی : 22 اردیبهشت 1402

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

×