تبلیغات کارواش

کارواش

مکانی برای شست و شوی بیرون و گاهی داخل خودرو و وسایل موتوری است ، در این مقاله تصمیم داریم به بررسی شرایط و راهکارهای تبلیغاتی کارواش ها بپردازیم.

پیش از هر توضیحی اگر شما صاحب یک کارواش هستید و یا در این زمینه فعالیت دارید و این مقاله را مشاهده میکنید به شما تبریک عرض میکنیم ، چرا که شما یک مرحله از رقبای خود جلوتر هستید و به صورت جدی تر و با برنامه تر مسیر کاری خود را دنبال میکنید ، طبیعتا تحقیقات شما در رشد آن مجموعه بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود. ما نیز ضمن تقدیم این مقاله برای شما آرزوی موفقیت داریم.
کارواش از جمله مشاغلی است که در تعامل با دیگر مشاغل و مورد استفاده روزمره عموم میباشد.
امروزه ارائه کوپن های تخفیفی و استفاده از اقلام و هدایای تبلیغاتی نقش مهمی در تبلیغات آن دارد .
از جمله موارد مهم و قابل توجه در تبلیغات و بازاریابی کارواش ها توجه به موارد زیر و تقویت آن است :
1- جذب مشتری 2- ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان  3- ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

جذب مشتری

برای تحقق این هدف آموزش های متعددی پیشنهاد شده که استفاده از اقلام تبلیغاتی از جمله بهره گیری از تبلیغات میدانی و اینترنتی مثل بنر ، تراکت ، بیلبورد ، سامانه های پیام کوتاه ، سایت های تبلیغاتی ، تقویت تبلیغات رسانه های اجتماعی ( اینستاگرام ، تلگرام ، واتس اپ و … ) ، تعامل با مشاغل ازجمله کافه ها و ارائه کوپن های تخفیفی و … پیشنهاد میگردد.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  راهکارهای تبلیغات و بازاریابی فست فود

ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان

طبیعتا شما بهتر از ما میدانید که مشتری کیفیت را دنبال میکند. پس خوش بدرخشید و به صحبت ها و نقطه نظرات مشتریان بسیار توجه کنید. با بهره گیری از لباس ، کلاه های فرم ، پرچم اختصاصی کارواش ، سرویس پذیرایی با برند اختصاصی کارواش (از جمله لیوان ، بشقاب و …) ، ارائه فاکتور و صورتحساب کارواش در پاکت با طرح اختصاصی ، استفاده از ساعت تبلیغاتی در فضا ،  مجموعه خود را متفاوت جلوه دهید.

ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

1- تعامل با مشتریان ازطریق ارائه کوپن های تخفیفی ، تهیه بانک شماره مشتریان و ارسال پیامک از طریق سامانه پیام کوتاه و …
2- تلاش در جهت رفاه و احساس راحتی مخاطبان : بهره گیری از کافه و بوفه ، فضای راحت و مطلوب مشتریان زمان سرویس (استفاده از سرویس خدماتی مناسب مانند مبل و صندلی)
3- استفاده از اقلام و هدایای تبلیغاتی : کاغذ کفی تبلیغاتی خودرو ، خوشبوکننده تبلیغاتی ، سطل زباله تبلیغاتی خودرو ، خودکار تبلیغاتی ، لیوان هدیه تبلیغاتی ، بادکنک به کودکان و فرزندان مراجعه کننده ، ضدعفونی کننده تبلیغاتی ، پدموس ، جلد مدارک تبلیغاتی ، تقویم ، سررسید ، جعبه دستمال کاغذی و …

ضمن تشکر از مطالعه این مطلب امیدواریم ارائه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.
این مطلب به درخواست مشتریان تهیه و ارائه گردیده است. مطابق با هدف و رسالت اجتماعی مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی برخود واجب میدانیم با ارائه مقالات آموزشی در حوزه تبلیغات و بازاریابی مشاغل حامی ودرکنار شما همراهان و مشتریان وفادار باشیم.

گردآوری و تنظیم شده توسط : مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 12 آبان 1401
  • 901 بازدید
  • بروزرسانی : 22 اردیبهشت 1402

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×