ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

رنگ سال 2022 آبی بنفش ( Very Peri ) با کد PANTONE 17-3938 می باشد.
رنگ سال با توجه به سلسله اتفاقاتی که در سال قبل رخ داده است انتخاب میشود تا از لحاظ روانی بر مردم سراسرجهان تاثیر بگذارد و یک آرامش نسبی در جهان برقرار کند . زیرا رنگ ها با روحیات جامعه ارتباط مستقیم دارند و می توانند رفتارهای اجتماعی از قبیل خشونت و صلح طلبی را در جامعه رواج دهند.
پنتون رنگ سال 2022 آبی بنفش انتخاب کرده است زیرا این رنگ با ترکیب خاص خود، دنیای دیجیتال و جهان واقعی را با هم تلفیق کرده و خلاقیت و نوآوری را با خود به همراه آورده است. شیوع کرونا نیز در انتخاب رنگ سال تاثیرگذار بوده است. بعد از شیوع کرونا زندگی همه دچار تغییر شده است؛ پنتون رنگ سال 2022 را درقالب یک تغییر و مرحله‌ای برای گذار از دوران کرونا و پا گذاشتن به جریان زندگی عادی در نظر گرفته‌است. این رنگ پس از دوره منزوی بودن و قرنطینه کرونا، اعتماد به نفس می‌بخشد و خلاقیت افراد را زنده خواهد کرد و حس زندگی مدرن را هم در ما به وجود می‌آورد و بین جهان واقعی و دنیای دیجیتال پل می‌زند.

رنگ سال 2022 را چطور ست کنیم ؟

موسسه پنتون چهار پالت رنگ منحصر به فرد را با very peri ایجاد کرده است. هر پالت حال و هوای متفاوتی را منتقل می‌کند و تطبیق پذیری رنگ سال ۲۰۲۲ یعنی آبی بنفش را نشان می‌دهد.
اولین پالت طراحی شده توسط پنتون پالت متعادل کننده است که در آن رنگ‌ها مکمل استفاده شده است. این رنگ‌ها تعادل طبیعی بین رنگ‌های سرد و گرم را برقرار می‌کنند .

پالت رنگ بعدی ترکیبی جامع و هماهنگ از سایه‌های الهام گرفته از طبیعت است.

در پالت رنگ بعدی شادترین و گرم‌ترین رنگ آبی با رنگ‌های کلاسیک و خنثی در هم آمیخته است که ذات ظرافت و شیک بودن این رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد.

پالت رنگ بعدی ترکیبی از رنگ very beri با رنگ های شاد است که اعتماد به نفس و شادی را به ارمغان می‌آورد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  پربازدیدترین عبارات جستجو 2022 در ایران

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

×