ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

خرید دامنه

انتخاب نام دامنه می تواند بسیار زیاد باشد زیرا در ابتدا باید ایده خود را مطرح کنید و سپس باید در دسترس بودن نام دامنه را بررسی کنید.

از آنجا که بسیاری از حوزه های خوب قبلاً گرفته شده است ، اغلب مبتدیان احساس گیر افتادگی می کنند.

خوب نیست اگر بتوانید دسترسی به نام دامنه را سریعتر بررسی کنید و حتی در حین انجام این کار ، ایده های جدیدی پیدا کنید؟

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد كه چگونه با استفاده از آسانترین ابزارهای جستجوی دامنه ، دسترسی به نام دامنه را بررسی كنید.

Checking for domain name availability using domain search tools

1. Domain.com

Domain.com

Domain.com یکی از بهترین ثبت کنندگان دامنه در بازار است. آنها طیف گسترده ای از پسوند دامنه را با نرخ های تخفیف ارائه می دهند و بهترین ابزارهای مدیریت دامنه را برای مبتدیان در اختیار دارند.

مهمتر از همه ، آنها یک ابزار جستجوی دامنه قدرتمند دارند که اجازه می دهیم به سرعت دسترسی به نام دامنه را بررسی کنیم. به سادگی به وب سایت آنها بروید و کلمات کلیدی یا عبارت مورد نظر خود را وارد کنید.

Check domain availability on Domain.com

Domain.com نشان می دهد که آیا دامنه برای ثبت نام در دسترس است یا خیر. اگر چنین باشد ، پس تبریک می گویید که سریع پیش بروید و سریعاً آن را ثبت کنید. پاداش: برای دریافت تخفیف اضافی از کد کوپن Domain.com استفاده کنید.

Domain available

اگر دامنه مورد نظر شما در دسترس نباشد ، در این صورت ترکیب های مختلفی را به شما نشان می دهد تا به شما کمک کند طوفان مغزی شود و ایده ای بی نظیر را ارائه دهد.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  افزایش رتبه سایت در الکسا

پس از یافتن نام دامنه ، می توانید به سادگی آن را به سبد خرید اضافه کرده و بر روی دکمه “ادامه” کلیک کنید تا آن را ثبت کنید.

Continue registration

در صفحه بعدی ، اطلاعات مربوط به صورتحساب و پرداخت خود را برای تکمیل خرید وارد کنید.

2. Nameboy

Nameboy Best Domain and Blog Name Generator

Nameboy یکی از قدیمی ترین و معتبرترین ابزار تولید نام دامنه در بازار است.

اگر می خواهید به سرعت ده ها ایده ایده نام دامنه تولید کنید ، می توانید از این ابزار استفاده کنید. به سادگی کلمه کلیدی یا عبارت مورد نظر خود را وارد کنید و لیستی از نامهای دامنه را برای انتخاب ایجاد می کند.

برای مشاهده جزئیات و ثبت نام دامنه می توانید بر روی هر نام دامنه کلیک کنید. نکته منفی این است که فوراً در دسترس بودن نام دامنه به شما نشان نمی دهد.

3. IsItWP

IsItWP Domain Generator

IsItWP مجموعه ای از ابزارهای مفید مانند یک اسکنر امنیتی وردپرس ، جستجوگر بروزرسانی وب سایت ، ژنراتور رمز عبور و یک تولید کننده دامنه قدرتمند را ارائه می دهد.

ژنراتور دامنه به شما امکان می دهد با وارد کردن کلمات کلیدی یا عبارات ، به جستجوی نام دامنه بپردازید. سپس تعدادی نام دامنه متفاوت ایجاد می کند.

این به شما امکان انتخاب بسیار خوبی را می دهد. با این وجود ، برای ثبت نام یا بررسی در دسترس بودن نام دامنه باید بر روی دکمه نمایش جزئیات کلیک کنید.

4. Blog Tyrant

Blog Tyrant

Blog Tyrant یک سایت منبع محبوب وبلاگ نویسی است که دارای چندین ابزار رایگان از جمله تولید کننده نام دامنه است.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  قوانین CSS

این کمک می کند تا به دنبال ایده های دامنه برای کلمه کلیدی یا عبارت انتخابی خود باشید. برای دیدن جزئیات بیشتر می توانید بر روی نام دامنه کلیک کنید یا یک ترکیب کلمه کلیدی متفاوت را امتحان کنید تا حتی بیشتر پیشنهادهای نام دامنه را بدست آورید.

5. Bluehost

Bluehost

Bluehost یکی از بزرگترین شرکت های میزبانی وب در جهان است. اگر می خواهید بلافاصله یک وب سایت درست کنید ، آنگاه چک گزینه دسترسی دامنه آنها گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

آنها به کاربران WPBeginner یک نام دامنه رایگان و تخفیف سخاوتمندانه در هاست وردپرس ارائه می دهند. در اصل ، شما قادر خواهید بود برای هر ماه 2.75 دلار بلاگ یا وب سایت راه اندازی کنید.

→ برای ادعای این پیشنهاد منحصر به فرد Bluehost اینجا را کلیک کنید

شما به سادگی می توانید به وب سایت آنها مراجعه کرده و بر روی دکمه شروع کار کلیک کنید. پس از آن از شما خواسته می شود که یک طرح را انتخاب کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 15 مهر 1398
  • 1111 بازدید
  • بروزرسانی : 23 اسفند 1402

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

×