ساعت دیواری

شرکت‌ها مجبور هستند برای بقا در بازار، با یکدیگر رقابت کنند و هر کسی در زمینه تبلیغات موفق باشد، بازی را برده است.  تبلیغات، برگ برنده شرکت‌ها برای توسعه و رونق کسب و کارشان در این بازی است. تبلیغات در دنیای امروزی، اشکال مختلفی دارد و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را شامل می‌شود. یکی از روش‌های قدیمی و البته موثر تبلیغ، استفاده از هدایای تبلیغاتی بویژه استفاده از ساعت دیواری تبلیغاتی است. ابتدا در این مطلب به بررسی مزایای هدایا تبلیغاتی پرداخته سپس به سراغ ساعت دیواری تبلیغاتی و مزایای آن خواهیم رفت.

این نوع تبلیغ در مقایسه با سایر روش‌ها، مثل تبلیغ در بیلبوردهای شهری هزینه کمتری دارد، اما نتیجه به احتمال زیاد بسیار مطلوب خواهد بود.

وقتی حرف از تبلیغ ارزان می‌شود، بسیاری از افراد پخش تراکت به ذهن‌شان می‌رسد. ممکن است چاپ تراکت هزینه کمتری نسبت به هدیه تبلیغاتی داشته باشد، اما ضعف‌هایی هم دارد.

بسیاری از مردم در خوشبینانه‌ترین حالت پس از دریافت تراکت، آن را به نزدیک‌ترین سطل زباله می‌اندازند؛ دیگران نیز چند قدم آن طرف‌تر، تراکت‌ها را پخش زمین می‌کنند و در نتیجه، هزینه‌ای که شما برای تبلیغ پرداخت می‌کنید، به باد می‌رود!

اما هدیه‌های تبلیغاتی که در زندگی روزمره کاربرد دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای تبلیغ شرکت شما و انتقال پیام کسب و کارتان به مردم باشد. هدیه‌ای که کاربرد و کیفیت خوبی داشته باشد، نشان‌دهنده کلاس کاری شما و اعتبار شرکت‌تان است. پس باید در انتخاب نوع هدیه و حتی طرحی آن کمی دقت به خرج دهید.

استفاده از هدایای تبلیغاتی مزایای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شناساندن برند، دسترسی به محدوده نفوذ گسترده با صرف هزینه کم، جایگزینی به جای کارت تبلیغاتی، همواره در معرض دید مشتری قرار گرفتن و توان بازاریابی قدرتمند اشاره کرد.

این هدیه‌ها در طیف گسترده‌ای عرضه می‌شوند و شما با توجه به جامعه هدف و بودجه‌ای که برای تبلیغ در نظر گرفته‌اید، می‌توانید بهترین هدیه تبلیغاتی را سفارش داده و تقدیم مشتریان خود کنید.

هدیه دادن چه به مشتری و چه برای کارکنان، حس ارزشمندی و مورد احترام قرار گرفتن برایشان در پی دارد و این امر می‌تواند یکی از کلیدهای موفقیت شرکت شما باشد، چون هم کارکنان‌تان با قوت قلب و حس اعتماد بیشتری برایتان کار خواهند کرد و هم مشتریان نسبت به برند شما حس خوبی پیدا خواهند کرد.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  بررسی تاثیر تبلیغات محیطی کسب و کارها از نظر روانشناسی

مزایای استفاده از ساعت دیواری به عنوان هدیه تبلیغاتی

هدیه‌های تبلیغاتی اشکال گوناگونی دارند. شما می‌توانید بسته به نیازهای روزمره مشتریان، از انواع هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود.

همه افراد برای تنظیم کارهای خود به ساعت نیاز دارند. به هرجایی بروید، مثل دفتر کار، منزل، مدرسه، دانشگاه، آموزشگاه، مطب پزشک و … یک ساعت دیواری روی دیوار خواهید دید. پس می‌توان یکی از مهم‌ترین مزایای ساعت دیواری تبلیغاتی را کاربردی و مفید بودن آن دانست.

این وسیله در هر جایی مورد نیاز است و می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. چون مردم در مکان‌های عمومی بیشتر از هر جای دیگری برای چک کردن زمان به دنبال ساعت دیواری می‌گردند و به‌طور مکرر سرشان را بالا می‌آورند و نگاهی به آن می‌اندازند.

علاوه بر افرادی که در چنین محل‌هایی رفت و آمد دارند، لوگو و برند شما هر روزه مقابل چشم کارکنان این مکان‌ها نیز هست و خواسته و ناخواسته، به‌صورت مکرر با برند شما مواجه می‌شوند.

یکی از مزیت‌هایی که ساعت دیواری تبلیغاتی دارد این است که شاید هزینه برای خرید یک ساعت دیواری کم باشد، اما تعداد افرادی که از آن استفاده می‌کنند و تبلیغ شما را می‌بینند، بسیار زیاد است.

تبلیغ با استفاده از ساعت دیواری، طیف گسترده‌ای از جامعه را مخاطب قرار می‌دهد و افراد از هر طبقه‌ای از جامعه آن را خواهند دید و برند و لوگوی شما برایشان شناسانده خواهد شد. وقتی ساعتی در یک مکان پررفت و آمد مثل دفاتر کار، آموزشگاه‌ها، موسسه‌ها و حتی مطب پزشکان نصب می‌شود، افراد بسیار زیادی در روز برند، محصولات و خدمات شما در آن ساعت دیواری می‌بینند.

با این کار می‌توانید لوگو و برند خود را در میان توده مردم بشناسانید. با این کار اگر بعدا مشتریان لوگوی شما را جای دیگر، مثلا در بیلبوردهای شهری ببینند، حس می‌کنند برندی آشنا و شناخته شده است که قبلا آن را در جاهای مختلف دیده‌اند.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  راهکارهای تبلیغات و بازاریابی لوازم خانگی

از دیگر مزایای این هدیه می‌توان به نداشتن تاریخ انقضا اشاره کرد. ساعت وسیله‌ای است که تا خراب نشده، می‌توان از آن استفاده کرد. پس اگر در ابتدا ساعت دیواری با کیفیت خوب سفارش دهید، مشتری‌ها می‌توانند برای سال‌های سال از آن استفاده کنند.

کدام تبلیغ است که با صرف هزینه کم، محصول و برند شما را به مدت چندین سال تبلیغ می‌کند؟ بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر مثل تقویم رومیزی یا سررسید، تاریخ انقضا دارند و پس از مدتی شاید مشتری دیگر به آن احتیاجی نداشته باشد، اما ساعت دیواری چنین نیست و می‌تواند در طولانی‌مدت به تبلیغ برند، محصول و خدمات شرکت شما بپردازد و نقش موثری در شناخته شدن برند و لوگو و همچنین معرفی کسب و کار و رونق آن داشته باشد.

یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند شما را به انتخاب ساعت دیواری برای تبلیغ ترغیب کند، تزئینی بودن آن است. شما می‌توانید در طراحی این ساعت‌ها خلاقیت به خرج دهید و مردم برای تزئین محیط کار خود هم که شده، تمایل داشته باشند از ساعت دیواری تبلیغاتی شما استفاده کنند.

پس کمی هنر و خلاقیت به خرج دادن در طراحی ساعت تبلیغاتی دیواری، می‌تواند شما را به هدف خود نزدیک‌تر کند. شاید سفارش ساعت‌های دیواری تزئینی کمی هزینه بیشتری داشته باشد، اما مشتری‌ها تمایل بیشتری برای استفاده از آن پیدا می‌کنند و شما فرصت تبلیغ را به مدت چندین سال در مکان‌های مختلف و برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان پیدا می‌کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های ساعت دیواری این است که انواع مختلف برای آن وجود دارد. شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید و بسته به بودجه خود، می‌توانید انواع مختلف ساعت دیواری، با طرح‌های متفاوت و منحصر به فرد را سفارش دهید.

هر شرکتی با هر سلیقه و بودجه‌ای می‌تواند از میان انواع مختلف ساعت دیواری، یکی را که با شرایط او مطابقت دارد، انتخاب کند. مثلا شما می‌توانید ساعت‌های دیواری که به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید؛ یا طرح‌های فانتزی و مدرنی که طرفداران زیادی دارند.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  ساک دستی تبلیغاتی

شما می‌توانید از انواع مختلف طرح‌ها سفارش دهید تا طیف گسترده‌ای از مشتری‌ها با سلایق مختلف را مجاب کنید که از هدیه شما استفاده کنند.

نتیجه گیری

داشتن ساعت و از نوع با کیفیت آن یکی از کالاهای ضروری کارمندان ، مدیران ، مردم عادی و شرکت ها و مراکز مهم دولتی و خصوصی می باشد. دیدن ساعت برای هر کدام از اقشار جامعه به عنوان یک ضرورت برای برنامه ریزی محسوب میشود که نبودش باعث به هم ریختن و از دست خارج شدن زمان می شود. از همین رو ضرورت داشتن ساعت تبلیغاتی دیواری در مراکز مهم کشورها و شهر های پیشرفت همیشه به عنوان یک نیاز به حساب می آمده.

زمان و گذشت آن برای کسانی که به دنبال پیشرفت هستند همیشه سخت بوده است. همیشه دوست دارند که زمان بایستد و انها به پیشرفت خود ادامه دهند تا از همه جلو بزننند.  این نگرش ادم های بسیار قوی هست ولی آن ها به این باور رسیده اند بجای این فکر بدنبال بیشتر استفاده کردن و بهتر استفاده کردن از زمان خود باشند.

وجود ساعت تبلیغاتی دیواری زنگ دار به عنوان ساعت هایی که همیشه در میادین شهر راس یک ساعت معین صداشون بلند میشود ما را همیشه به خاطراتمان میبرد ولی امروزه هنوز اون ساعت های بزرگ در میادین شهرهای بزرگ قرار دارد . امروزه با پیشرفته موبایل و وسایل ارتباطی شاید کمتر افراد از ساعت های مچی استفاده کنند ولی هنوز برای یک سری افراد استفاده از ساعت های لوکس و ساعت دیواری تبلیغاتی با کیفیت جایگزین خیلی بهتری برای ساعت دیواری تبلیغاتی ارزان قیمت باشد و آن را ترجیح دهند.

برندهای بزرگ هر روز به فکر تولید ساعت های با کیفیت تر هستند تا نسبت به بیشتر شدن نیاز های مردم ساعت های با کیفیت تر تولید و نیازهای مردم رفع شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×