ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

از زمانی که جمعیت جامعه بشری رو به افرایش نهاد و شهرهای بزرگ دنیا، صاحب جمعیت هایی چند میلیونی شدند، تبلیغات به امری حیاتی برای هر تجارتی در آمد. گسترش ارتباطات و رقابت در بازارهای جهانی باعث شده سرمایه گذاران در هر امر تجاری گاه تا پنجاه درصد سرمایه ی اولیه خود را صرف تبلیغات کنند. اما تبلیغات بسته به زمان و مکان و کالا یا خدمات انواع متنوعی دارد. یکی از انواع تبلیغات ارائه هدایای تبلیغاتی است. یک هدیه ی تبلیغاتی شی کاربردی و مصرفی یا زینتی است که مخاطب تبلیغات آن را به جهت کاربردش حفظ می کند. بنا به ارزش آن شی و طول و کارکردش، هدیه ای که مدت زمان بیشتری نزد مخاطب بماند و کارکردش را حفظ کند، موفق تر است. این هدایا دامنه ای بین یک کیسه ی نایلونی تا ساعت های گران قیمت را شامل می شوند.

کارکرد و حسن یک هدیه تبلیغاتی از آنجا می آید که مخاطب تبلیغ گاه ممکن است سالها آن هدیه را نزد خود نگه دارد و این یعنی آن نام تجاری هر بار با نگاه کردن و استفاده از آن در ذهن جامعه هدف تکرار می شود. این تکرار و ماندگاری در ذهن همان گام اصلی برای موفقیت تبلیغات است.همچینی ارائه یک هدیه تبلیعاتی به مشتری حسی از ارتباط نزدیک به واسطه شی را به وجود می آورد و تاثیر مثبتی در ذهن باقی می گذارد.

اما باید بدانید ارائه یک هدیه تبلیغاتی بی کیفیت نه تنها تاثیر مثبتی بر ذهن مخاطب و مشتری شما ندارد بله ممکن است ناخودآگاه تصویر ذهنی منفی از کیفیت کالا و خدمات شما ارائه دهد. برای مثال آنچه امروزه در هدایای تبلیغاتی بسیار متداول است ارائه ی خودکارهای بی کیفیت به عنوان هدیه است . خودکارهایی که از همان اول بی فایده اند و نصیب سطل آشغال می شوند. در این میان شما، هم پولتان را هدر داده اید و هم تصویر بدی از خود به جای گذاشته اید . بنابر این اگر بودجه اندکی برای خرید هدایای تبلیغاتی دارید بهتر است هدیه ای با تعداد کمتر و کیفیتی بهتر انتخاب کنید.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  ۵ تصور نادرست از خلاقیت

در هدایای تبلیغاتی بنا به نوع آن بهتر است نوشته و یا نام و آرم تجاریتان را جایی قرار دهید که در معرض دید باشد اما نه چندان که بدل به خود نمایی صرف و نازیبایی بر روی هدیه شود. بهتر است این کار را به یک طراح بسپارید اما در نظر داشته باشید متن تبلیغاتی نباید به گونه ای باشد که مخاطب را از استفاده از آن منصرف کند. فرض کنید هدیه شما یک ساعت دیواری است و متن تبلیغی شما به قدری بزرگ است که در نگاه اول همه ی ساعت را پوشانده و حتی مانع خوانش زمان و دیدن عقربه هاست، مطمئنا کسی آن ساعت را نگه نمی دارد. همچنین در رابطه با اشیایی که صاحب طراحی هنری و خاصی هستند این نکته را در نظر داشته باشید که گزاره ی تبلیغی نباید خدشه ای بر آن طراحی و ارزش هنری اش وارد کند به عنوان مثال اگر هدیه تبلیغی شما سررسیدی با طرح جلدی چرمی و خاص یا مجسمه و تندیسی هنری است بهتر است گزاره ی تبلیغاتی را در کنار آن شی قرار دهید نه در مرکز توجه.

هدیای تبلیغاتی ارزشمند را با بسته بندی و جعبه های شکیل به دست مخاطب برسانید. این بسته بندی ها ارزش شی تبلیغاتی را نشان داده و از منظری نشان از احترام شما به مخاطب است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 9 اردیبهشت 1398
  • 774 بازدید
  • بروزرسانی : 22 مهر 1401

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

×