Bill-Weintraub- 7 حقیقت تغییرناپذیر ارتباطات بازاریابی

بیل وینتراب (Bill Weintraub)- مدیر بازاریابی شرکت Procter & Gamble:

او با اظهار اینکه حقایق اصلی ارتباطات بازاریابی تغییرناپذیر هستند، می‌گوید:

“من اعتقاد ندارم که با وجود تغییرات در اقتصاد، رسانه‌ها، فرهنگ و… اصول اولیه بازاریابی و ارتباطات باید تغییر کند. بلکه لازم است که با کمک آن‌ها، کسب و کارها را بدرستی هدایت شوند.”

سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که این اصول و حقایق چه چیزهایی هستند؟

رجینا لویس (Regina Lewis)- قائم‌مقام مدیر بخش بینش مصرف‌کنندگان جهانی برای گروه هتل‌های اینترکنتینانتال:

“این ۷ حقیقت اصولی هستند که در هیچ زمانی حتی در زمان بحران‌های کسب و کار تغییر نمی‌کنند.”

۱-برند

ایجاد و حفظ برندی متمایز که مشتریان عاشقش شوند.

۲-جایگاه

مشخص کردن مزیت رقابتی کسب و کارتان در ذهن مشتریان.

۳-مصرف‌کنندگان

تمرکز بر مصرف‌کنندگان و برقراری ارتباط نقاط قوت خود با نیازها و خواسته‌های آن‌ها.

۴-پیام

مشخص کردن بهترین مشخصه‌های کسب و کارتان و درگیر کردن آن‌ها با برندتان.

۵-رسانه‌ها

دانستن اینکه کدام رسانه (مجله، رادیو، تلویزیون و…) بیشترین درگیری و ارتباط را با مخاطبان کسب و کارتان دارد.

۶-یکپارچگی

لازم است همه ابزارهایی که در ارتباطات بازاریابی استفاده می‌کنید به هم مرتبط باشند.

۷-ارزیابی

شما لازم است برای اینکه بدانید کارهایتان چگونه پیش می‌رود آن‌ها را ارزیابی کنید.

  • پشتیبان سایت
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
  • 145 بازدید

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.