ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

امروز بر آن هستیم تا نگاهی ژرف به قدرت کالا های تبلیغاتی برای شرکت ‌های کوچک بیاندازیم. در این پست پنج تا از مزیت های عمده استفاده از کالا های تبلیغاتی را به عنوان تاکتیکی برای بازاریابی مورد بررسی قرار می دهیم. امیدواریم از این نکات نهایت استفاده را ببرید.این آمار را در نظر داشته باشید:

طبق بررسی های انجام شده طبق گفته ۵۲ درصد مردم تاثیر مثبت دریافت یک کالای تبلیغاتی از طرف یک شرکت بر روی آن ها بیشتر است و تقریباً ۵۰ درصد استفاده از آن محصولات و کالا ها به صورت روزانه استفاده می کنند.
۱- شناخت بهتر نام تجاری با استفاده از هدایای تبلیغاتی
هدف بسیاری از کسب و کارها از کوچک گرفته تا بزرگ آن است که نام تجاری خود را به مصرف کنندگان بشناسانند. چگونه می توانید برند خود را نه تنها در میان تمامی برندهای دیگر به دیگران بشناساید بلکه در اذهان مشتری‌ ها نیز ماندگار باشید. کالاهای تبلیغاتی ابزاری ساده هستند که به افزایش آگاهی در مورد نام تجاری برای کسب و کار کوچک شما کمک می کنند. کالاهای تبلیغاتی این کار را از طریق شخصی سازی یک آیتم که در زندگی روزانه یک مشتری مورد استفاده قرار می گیرد انجام می دهند، به عنوان مثال از لوگو استفاده می کنند تا از آن طریق تجارت کوچک شما را در افکار مردم حک کنند.
۲- توسعه همگانی با قیمت پایین
اگر بودجه محدودی دارید ممکن است انتخاب دقیق آیتم های بازاریابی که بیشتر از دیگر موارد برای تجارت کوچک شما مناسب بوده و جوابگوی هزینه‌‌های شما هستند مشکل باشد. کالاهای تبلیغاتی با قیمت اندک ولی تاثیر بزرگ و دیرپای خود ارزش بالایی خواهند داشت. باید در نظر داشته باشید که یک هدیه ساده در افزایش وفاداری مشتری‌ های شما تاثیر بسزایی دارد. اگر مالک فروشگاه هستید هدیه های مجانی برای هر خرید مشتری ها روشی مناسب برای تشکر از آن ها است.
۳- استفاده از هدایای تبلیغاتی به عنوان کارت ویزیت
در حالی کارت های ویزیت همیشه روشی مناسب برای تبلیغ کسب و کار شما است، کالاهای تبلیغاتی روشی جالب، خلاقانه برای اطلاع رسانی اطلاعات تماس شما است. به جای آن که تنها یک کارت ویزیت ساده به مشتری های بالقوه خود دهید برای مثال کارت ویزیت خود را همراه با کالایی ملموس تر و داری نام تجاری به آن ها بدهید. اگر به عنوان مثال صاحب یه شرکت کامپیوتری هستید کارت ویزیت خود را همراه با یک فلش درایو به مشتری بدهید.
۴- کالاهای ملموس

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  ارزان ترین و بهترین تبلیغات برای شورای شهر و مجلس در شیراز

زمانی که حرف از بازاریابی برای کسب و کار در میان باشد مورد دیگری که باید به یاد داشته باشید نمایش دائمی کالاهایتان است. چگونه می توانید خدمات و تجارت خود را دائماً در معرض دید مشتری ها قرار دهید بدون آن که پول خیلی زیادی خرج کنید؟ راه حل آسانی وجود دارد: به چیزهایی فکر کنید که مشتری تمایل به نگه داشتنشان دارد. برای مثال اگر شخصی صاحب یک تفریحگاه اسپا است می تواند در پشت کارت ویزیت خود برای قرارهای ملاقات یادآور قرار دهد. مشتری های این اسپا هم برای یادآوری جلسات آن کارت را نگه خواهند داشت.
صاحب هر تجارت کوچک دیگر هستید دادن کالاهای کوچک همراه با نام و شماره تماس، کسب و کار را شما را به مشتری ها و احتمالاً آشنایان آن ها یادآوری می‌کند.
۵- پلتفرم بازاریابی قدرتمند با استفاده از هدایای تبلیغاتی
تنوع محصولات ارائه شده توسط تجارت کوچک شما چقدر است؟ با کمی تامل در این باره درخواهید یافت که اگر مجبور بودید که برای مثال بین خوردن یک نوع پیتزا در دو روز از هفته و هر هفته برای ناهار و خوردن دو نوع ناهار مختلف در هر هفته یکی را انتخاب کنید کدام گزینه را انخاب می‌کردید؟ تصور می کنیم که اغلب شما تنوع را دوست دارید. همین قانون در مورد تجارت های کوچک بسط پذیر است. اگرچه داشتن کالاهای عمده در بازاریابی حائز اهمیت است ولی توانایی در ایجاد تنوع در نام تجاری‌تان نیز مهم است.

price

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 21 تیر 1397
  • 869 بازدید
  • بروزرسانی : 28 آبان 1400

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

×