ایمیل مارکتینگ موفق

توصیه می شود نکات زیر را قبل از ارسال ایمیل برای مشتریان رعایت نمایید.

شاید شما هم شنیده باشید که ایمیل مارکتینگ یکی از کارهای موثر تبلیغات در فضای مجازیست اما باید بدانید انجام ایمیل مارکتینگ به اصطلاح شمشیر دو لبه است اگر ارسال ایمیل را به صورت درست انجام دهید نتایج خوبی در بر دارد اما اگر بی حساب و کتاب این کار را انجام دهید زحماتتان به باد می رود ، هم اسپم می شوید ، هم مشتری را نسبت به خود بی اعتماد می کنید و او را از دست می دهید.
پس توصیه می شود نکات زیر را قبل از ارسال ایمیل برای مشتریان رعایت نمایید.

1- مهمترین نکته برای ارسال ایمیل انتخاب یک عنوان درست است ، هیچ وقت در عنوان ایمیل از سلام روز به خیر و یا تبریک شما برنده شدید ، و یا از متنهای تبلیغاتی متداول استفاده نکنید، به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کنید ، و به رفتار خود در اهمیت دادن به ایمیل هایی که برایتان میرسد دقت کنید از کنار خیلی از ایمیل ها به راحتی رد می شوید و نمی خوانید. سعی کنید مانند آنها عمل نکنید. مختصر و مفید عنوان را انتخاب کنید.
2- به صورت فله ای ایمیل ارسال نکنید ، بدترین کار ارسال ایمیل به صورت فله ای است ، سعی کنید دریافت کنندگان ایمیل را رصد کنید تا ایمیلی که به او مرتبط نیست ارسال نکنید .اگر در عنوان ایمیل هایتان از نام و نام خانوادگی گیرنده در عنوان استفاده کنید خیلی عالیست چون آن ایمیل حتما باز خواهد شد.
3-در داخل ایمیل حتما از لوگوی شرکتتان در بالای ایمیل استفاده کنید.
4- شماره تلفن را در بالای ایمیل سمت راست بیاورید. اگر متن تان بلند است در وسط و در پایان ایمیل شماره تلفنتان را اضافه کنید تا در هر قسمت از ایمیل و هر گاه که دریافت کننده ایمیل خواست بتواند به تلفن شما دسترسی داشته باشید.
5- بعد از لوگو و شماره تلفن یک زیر عنوان مناسب یا خلاصه مطلب خوب انتخاب کنید. سعی کنید به صورت خلاصه و مفید تمام حرفتان را در یک سطر بزنید.
6- در متن اصلی روده درازی نکنید و همان ابتدا به مخاطب بگویید که چرا این ایمیل را برایش ارسال کرده اید چون ممکن است مخاطب حوصله به خرج نداده و باقی ایمیلتان را نخواند.
7- تعادل بین عکس و تصویر را رعایت کنید ، نه متن و نه تصویر نباید بیش از حد باشد.
8- اطلاعات تکمیلی و مورد نیاز مشتریتان را بگویید. به طور مثال جزئیات قرعه کشی ، قیمت محصول عکس محصول و ….
9- سعی کنید ایمیلتان را مناسب برای اشخاصی که با موبایل ایمیلتان را میبینند طراحی کنید، و به اصطلاح ایمیلتان واکنش گرا ( responsive) طراحی کنید.
10- اگر برای لیست های خریداری شده و یا دانلود شده ایمیل ارسال می کنید ، حتما در متن ایمیل به طور مثال به این شکل از دریافت کننده عذر خواهی کنید ( چنانچه شما به اشتباه عضو خبرنامه ” شرکت x ” شده اید از شما عذر خواهی می کنیم و می توانید از اینجا دکمه unsubscribe را انتخاب نمایید.)
11- انتخاب سرور برای ارسال ایمیل بسیار مهم است، شما می توانید از شرکت های معتبر برای ارسال ایمیل استفاده کنید. هرگز از ارسال ایمیل های انبوه با سرور سایت های خود استفاده نکنید.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  راهکارهای تبلیغات و بازاریابی باشگاه ورزشی

price

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 1 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 21 تیر 1397
  • 876 بازدید
  • بروزرسانی : 23 فروردین 1403

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×