ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

امروزه بج سینه به عنوان ابزاری جهت معرفی سازمانی که یک شخص در آن مشغول به فعالیت است شناخته می شود.
به این صورت که یک بج نماد یک لوگو ، برند یا طرح مورد نظر یک شرکت است و با نصب آن روی لباس درواقع بین شخصی که نشان سینه را روی لباس خود نصب کرده و لوگوی معرفی کننده آن شرکت ، ارتباطی ایجاد می شود.
گل سینه در واقع نوعی تبلیغات صامت است که به نسبت قیمت آن کالایی لوکس و با ارزش محسوب می شود.

نشان سینه به نام های متعددی همچون بج ، بج سینه ، مدال سینه ، گل سینه ، سنجاق سینه ، سنجاق کت و… در ایران مطرح است ولی نامی که در بین صاحبان این حرفه مطرح است کلمه بج badge می باشد.
بج معمولا در اندازه های کوچک با آلیاژهای فلزاتی چون مس ، برنج یا ترکیب فلزات تولید می شود.
در صورتی که شما هم مایل به سفارش بج اختصاصی برای پرسنل شرکت خود هستید این بج توسط مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی به صورت اختصاصی برای برند شما طراحی و تولید می شود.

نشان سینه نمادی از عضویت و پایبندی افراد به سازمان و گروه خود می باشد که امروزه در بسیاری از همایش ها و جشنواره ها به صورت گسترده ای استفاده می گردد . همچنین نشان سینه یکی از ملزوماتی می باشد که مدیران موفق برای ساخت شخصیت سازمانی مناسب در پرسنل خود از آن بهره می برند . نشان های سینه با چند روش مختلف در اندازه و فرم های گوناگون ساخته می شوند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  همه چیز درباره بازاریابی حضوری

بج سینه فلزی چاپی :
در این روش بعد از چاپ آرم یا لوگو به صورت تمام رنگی روی فلز برنج ، استیل یا آلومینیوم دور طرح مورد نظر برش خورده و پشت آن گیره نصب می گردد.

بج سینه فلزی برجسته  :
در این روش ، پس از فرایند های کپی و اسید کاری یا قالب گیری و ریخته گری ، طرح مورد نظر برش خورده و پس از نصب گیره با یکی از فلزهای طلا ، نیکل یا مس آبکاری و یا با رزین و اپوکسی روکش می گردد.

بج سینه پلکسی گلاس و مولتی استایل :
این نشان ها فلزی نبوده و جنس آنها از پلکسی گلاس و مولتی استایل است و به این دلیل سبُک می باشند، ولی با این وجود دارای طرح های متنوع بوده و در اجرای آن می توان از ترکیب لیزر و چاپ استفاده نمود که این موضوع باعث تنوع بسیار در اینگونه نشان های سینه ( بج سینهبچ سینه ) می شود.

price

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

×