ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

هدیه تبلیغاتی - سررسید

هفت دلیلی که مدیران شرکت ها هر ساله سررسید را به عنوان هدیه به مخاطبان خود هدیه میدهند

1- بهترین گزینه برای سال نو می باشد ، چرا که سایر هدیه ها در هر مناسبت دیگری قابل اهدا هستند.

2- این محصول نسبت به بها و قیمتش نفیس ترین هدیه ای میباشد که میتواند در شئونات هر سازمان و مقام مسئولی نیز باشد.

3- این محصـول در طول سال همراه با مخـاطب شما بوده و همـواره در حال تبلیغ تجـارت شما می باشد.

4- هدیه دادن سالنامه ( سررسید ) باعث ایجاد تقویت حس وفاداری در مشتریان ، تقویت حس کار گروهی در همکاران و تقویت حس صمیمیت در مقامات مسئول می شود.

5- سالنامه ( سررسید ) تنها هدیه تبلیغاتی است که این امکان را به شما می دهد تا مطالب ، جداول و رزومه خود را بطور کامل در آن درج و در اختیار مخاطبان قرار دهید.

6- کاربردی ترین هدیه تبلیغاتی برای استفاده در طول سال ، متناسب با هر تجارتی و دارای بخشهای کاربردی شامل اطلاعات روزانه، خلاصه دریافت و پرداخت، جداول تخصصی و …

7- این هدیه بهترین بهانه برای ارسال فاکتور های حسابداری در انتهای هر سال و تسویه حساب ( بستن حسابهای ) سال جاری می باشد. حال که اکثر شرکت ها و کارخانجات و … تصمیم مشترکی را در مورد هدیه دادن برای سال جدید در نظر گرفته اند و همه سالنامه ( سررسید ) را به عنوان هدیه آخر سال امسال انتخاب کرده اند تمایز بین سررسید ها به میان می آید و سررسیدی که بیشتر بتواند مخاطب را جذب کند در طول سال با او باقی می ماند .

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  جادوی بسته بندی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

×