تبلیغات فروشگاه موبایل

فروشگاه موبایل

فروشگاهی که در آن انواع موبایل و لوازم جانبی مربوط به آن وجود دارد ، در این مقاله تصمیم داریم به بررسی شرایط و راهکارهای تبلیغاتی فروشگاههای موبایل بپردازیم.

پیش از هر توضیحی اگر شما صاحب یک فروشگاه موبایل هستید و یا در این زمینه فعالیت دارید و این مقاله را مشاهده میکنید به شما تبریک عرض میکنیم ، چرا که شما یک مرحله از رقبای خود جلوتر هستید و به صورت جدی تر و با برنامه تر مسیر کاری خود را دنبال میکنید ، طبیعتا تحقیقات شما در رشد آن مجموعه بسیار تاثیرگذار و مفید خواهد بود. ما نیز ضمن تقدیم این مقاله برای شما آرزوی موفقیت داریم.

فروشگاه موبایل از جمله مشاغلی است که با استفاده از روش های نوین تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری میتواند تعامل زیادی با مشتریان داشته باشد و توجه کاربر را جلب کند و او را به خرید بیشتر ترغیب کند

از جمله موارد مهم و قابل توجه در تبلیغات و بازاریابی فروشگاه های موبایل توجه به موارد زیر و تقویت آن است

1- جذب مشتری 2- ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان  3- ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

جذب مشتری

برای تحقق این هدف آموزش های متعددی پیشنهاد شده که استفاده از اقلام تبلیغاتی از جمله بهره گیری از تبلیغات میدانی و اینترنتی مثل بنر ، تراکت ، بیلبورد ، سامانه های پیام کوتاه ، سایت های تبلیغاتی ، تقویت تبلیغات رسانه های اجتماعی ( اینستاگرام ، تلگرام ، واتس اپ و … ) ، تعامل با مشاغل ازجمله کافه ها و ارائه کوپن های تخفیفی و … پیشنهاد میگردد.

✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  ۷ حقیقت تغییرناپذیر ارتباطات بازاریابی

ارائه کیفیت و جلب رضایت مشتریان

طبیعتا شما بهتر از ما میدانید که مشتری کیفیت را دنبال میکند. پس خوش بدرخشید و به صحبت ها و نقطه نظرات مشتریان بسیار توجه کنید. با بهره گیری از لیبل محصولات ، پرچم اختصاصی فروشگاه موبایل ، جعبه موبایل ، ارائه فاکتور و صورتحساب فروشگاه در پاکت با طرح اختصاصی ، استفاده از ساعت تبلیغاتی در فضا ، مجموعه خود را متفاوت جلوه دهید.
ارائه جنس مرغوب به مشتری
استفاده از اجناس اورجینال هنگام تعمیر موبایل و تحویل به موقع

ترغیب و حفظ مشتریان وفادار

استفاده از لیبل محصولات ، جعبه موبایل ، لیوان ، ساعت ، کارت ویزیت ، تراکت ، فاکتور با پاکت اختصاصی ، پرچم ساحلی و لیبل دایره

ضمن تشکر از مطالعه این مطلب امیدواریم ارائه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.
این مطلب به درخواست مشتریان تهیه و ارائه گردیده است. مطابق با هدف و رسالت اجتماعی مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی برخود واجب میدانیم با ارائه مقالات آموزشی در حوزه تبلیغات و بازاریابی مشاغل حامی ودرکنار شما همراهان و مشتریان وفادار باشیم.

گردآوری و تنظیم شده توسط : مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
  • اپراتور شماره 2 چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی
  • 22 آذر 1401
  • 834 بازدید
  • بروزرسانی : 22 اردیبهشت 1402

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 
×