ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

سرکلیدی چرم

افراد در طی روز ارتباط زیادی با وسایل کوچکی همچون جاکلیدی دارند لذا تبلیغات بر روی جاکلیدی می‌تواند تأثیر زیادی بر روی افزایش تعداد متقاضیان محصولات و یا خدمات یک شرکت داشته باشد. تبلیغات به گونه‌های مختلفی صورت می‌گیرد اما مؤثرترین شیوه تبلیغات زمانی است که افراد دارای خاطری آرام باشند. از آنجا که افراد در زمانی که خاطری آسوده و فرصت کافی می‌یابند، با ابزار و وسایل کوچکی چون خودکار ، گوشی همراه ، جاکلیدی و… خود را سرگرم می‌کنند ، اگر نام یک شرکت ، موسسه و یا یک محصول روی این وسایل حک شده باشد ناخودآگاه توجه افراد را به خود جلب می‌نماید.

جاکلیدی یکی از این ابزارها بوده که قابلیت زیادی را برای ثبت نمودن برند محصولات ، نام شرکت و یا مؤسسه را در خود دارد. جاکلیدی یک هدیه زیبا و کوچک و قابل حمل است که امکان درج آرم و لوگوی شرکت شما بر روی آن وجود دارد. جاکلیدی ها همان طور که جنس های متفاوتی دارند ، روش های چاپ روی آن ها هم متفاوت است: در سرکلیدی های چرم میتوان از چاپ لیزر و یا داغکوب استفاده کرد. بر روی سرکلیدی های فلزی چاپ لیزر گزینه مناسبی است. و اما در سرکلیدی های پلاستیکی میتوانید تنوع رنگ داشته باشید.

price

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بله
خیر
از ارسال بازخورد شما برای ارتقای کیفیت مطالب سپاسگزاریم 🌹🙏
✔️ پیشنهاد مقاله مرتبط :  لیست شرکت کنندگان چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد

اشتراک گذاری :  |   |   |   |   |   | 

ضمن تبریک سال نو ، از تاریخ 6 فرودین آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستیم. سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین ، پردازش خواهد شد.

×